Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268454 kertaa)

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #570 : 16.05.09 - klo:17:50 »
Ostin tänään Stockkalta uuden meikkivoiteen myyjän opastuksella, mutta kun testailin tuota vielä lisää kotona, niin sävy on ihan liian tumma. Eli onko kukaan onnistunut vaihtamaan/palautttamaan meikkivoiteen? Ei varmaan onnistu kun tuo on kerran kokeiltukin? Ärsyttää vaan kun ostos ei ollut ihan halpa ja epäilin sävyvalintaa vähän jo kaupassakin...
2aMii

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 16.05.09 - klo:19:54 »
^
Mä pyydän aina Stockalta ja oikeastaan mistä vaan näytteen meikkivoiteista ja aina sellaisen olen saanutkin. Virheostokset ärsyttää kun niin moni juttu voi meikkivoiteissa mennä vikaan. Ei ne varmaan jo avattua kosmetiikkatuotetta ota takaisin  ???

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 17.05.09 - klo:02:32 »
^^ Mä olen kerran palauttanut yhden Cliniquen meikkivoiteen Stockalle vastaavanlaisessa tilanteessa. Johonkin ketjuun siitä jo olenkin avautunut, mutten enää muista minne. Myyjän opastuksella siis valittiin sävy, ja olin koko ajan todella huolissani, että sävy varmasti sitten on tarpeeksi vaalea. Myyjä testasi sävyä leukaluun tienoille, mutta niin taakse, etten mitenkään nähnyt sävyä itse peilistä, mutta myyjän mielestä sävy oli täysin nappi. Ensimmäisessä käytössä kotona ilmeni välittömästi, että sävy oli sekä liian tumma että aivan liian punertava. Palautus ei todellakaan tuntunut olevan mikään läpihuutojuttu, mutta (ilmeisesti) esimiestasonmyyjän ilmestyttyä paikalle, onnistui lopulta aivan hyvin.

Oli muuten ainoa kerta, jolloin olen luottanut myyjän sanaan sävystä - ja heti meni aivan totaalisesti mettään  ::) .

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 17.05.09 - klo:10:41 »
Nyt haluan löytää sen oikean meikkivoiteen!
Mitähän lähtisin hakemaan? Nyt ollut käytössä Diorin Pure Light sävy 100 ja testailussa L'Orealin True Match C1 Rose Ivory, jonka sainkin ilmaiseksi jostain kampanjasta ja sen pitäisi olla mulle kuulema täydellinen. ;D
Diorin sävy on todella hyvä, Lorkun jollain tavalla tunkkainen (johtuu varmaan siitäkin että tuo True Match on mielestäni aika paksua). Väreiltäni olen viileä ja iho on punapohjainen, mutta liian punertava meikkivoide saa ihon näyttämään tunkkaiselta - pitäisikö tässä hankkia vaalea neutraali sävy? Diorin sävy 100 taitaa ainakin olla neutraali. Diorista tekee hyvän myös tuo Pure Lightin ominaisuus heijastaa valoa, sillä ihoni on aika epätasainen.
Olisin valmis viimeinkin testaamaan mineraaleja.. Meikkivoide saisi siis olla suht kevyt (Pure Lightin tasoa) ja valoa heijastava. Mineraalien kanssa mua pelottaa vaan että onko valoa heijastavissa tuotteissa jotain glittereitä, sillä en haluaisi ollenkaan mitään kimallehippusia sekaan. Aina parempi tietenkin, jos mineraalimeikkivoide löytyisi ihan voidemaisena (MADilla on ainakin näitä?), sillä en tykkää jauheiden kanssa puljaamisesta.

Auttakaa mineraalineitsyttä hädässä! :D (Miksi, oi miksi, Pure Light lopetettiin..!)
So it goes.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #574 : 14.06.09 - klo:13:16 »
Lueskelin ketjun Käyttäjäkokemukset markettimeikkivoiteista joita oli aika vähän. Mikä markettimeikkivoide on koostumukseltaan paksuinta ja peittävintä? Käytän talvisin Joe Blascoa mutta kesäksi haluaisin vähän kevyemmän ja paljon halvemman meikkivoiteen.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 14.06.09 - klo:15:55 »
^ Nivean Ideal Finish on varmasti yksi peittävimmistä ja Max Factorin Lasting Performance kannattaa tsekata myös.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 14.06.09 - klo:16:10 »
Lorkun Infallible on käsittääkseni myös melko peittävää.
So it goes.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 14.06.09 - klo:17:28 »

Auttakaa mineraalineitsyttä hädässä! :D (Miksi, oi miksi, Pure Light lopetettiin..!)

Everyday Mineralsilta saa ainakin niitä näytesettejä, että ehkä sieltä on hyvä alottaa? En tosin suosittele sitä Original Glota ottamaan, jos ei halua hirveästi kiiltoa. En tiedä enkö vaan osaa käyttää sitä vai mikä, mutta naama tosi omituisen kiiltävä kun sitä laittaa. Semi-matte on paljon parempi. Oikeita sävyjä on tosi vaikea löytää, mutta mulla on kanssa kylmä punertava iho ja Sandy fair on toiminu ihan ok, vaikka jotenkin tuntuu että voisi olla parmepi vielä se sävy, mutta kevyesti laitettuna toimii tarpeeksi hyvin. Mitään HG efektiä ei kuitenkaan saa aikaan mun iholle noilla mineraaleilla.

Itse en oikein mineraalipohjista tykkää, koska varsinkin kun on kuuma tai hikoilee, naama tuntuu tosi maskimaiselta ja ihan kuin iho hikoilisi vielä enemmän kuin tavallisesti. Tuntuu kuin ihon päällä olisi muivikelmu eikä iho pääse ehngittämään ollenkaan. Ihoni on muös kuiva, joten mineraalit ei  talvella toimi koska juutttuvat kuiviin kohtiin ja kaikenmaailman uurteisiin.

Maybellinen dream satin liquidia (vai mikä se ny olikaan, sävy oli kai porcelain tms) olenkin viime aikoina käytellyt, kun tuntuu että se häivyttää punaisuutta ja levittyy ihollekin tosi hyvin.  :) Sävykin sopii hyvin vaikka luulinkin sen ensin olevan liian tumma.
« Viimeksi muokattu: 14.06.09 - klo:17:50 kirjoittanut Lalla »

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 14.06.09 - klo:17:44 »
Mulla on ollut Max Factorin Lasting Performancea sekä Lorkun Infalliblea, ja hämärän muistikuvan perusteella sanoisin että Infallible on hieman peittävämpää näistä kahdesta. Silloin kun ihoni oli vähän useammin näpytön kuin nykyään, mua häiritsi liika peittävyys, ja tuntui että Infallible on aikamoista jankkia. Sitten taas kun oli huonompi ihopäivä niin olin ihan tyytyväinen meikkivoiteeseen. Levittyvyys ei ollut mikään loistava, joten en välttämättä hankkisi Infalliblea uudestaan. Lasting Performance levittyi muistaakseni vähän paremmin, ja sitä saatankin ostaa uudestaan joskus. Nyt on käytössä Lorkun True Match, ja kyllä tämäkin ihan sopivasti peittää sekä levittyy.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #579 : 15.06.09 - klo:10:56 »
Itse ostin Lorealin Infalliblen vaaleimman sävyn ja olen ollut tyytyväinen. Lukemani perusteella odotin peittävämpää tulosta, mutta mielestäni tuo ei ole peittävimmästä päästä (esim. Nivean Ideal Finish on mielestäni peittävämpi ja muutenkin paksumpi koostumukseltaan). Aluksi levitin Infalliblen meikkisienellä, mutta kokeilin huvikseni meikkivoidesivellintä ja sillä lopputulos on tasainen, ohuempi ja jostain syystä pysyvämpi kuin meikkisienellä levittäessä.

Hätävaraksi jouduin viime viikolla hankkimaan Maybellinen Dream Satin Liquid meikkivoiteen ja olen ollut todella positiivisesti yllättänyt. Voide levittyy todella kauniisti iholle ja jättää tasaisen pinnan (kuten lupaakin). Ainoa miinus puoli on vaalein sävy, joka on ainakin asteen liian tumma itselleni. Näin kesällä tuo menee, mutta talvella ei ehkä enää. Mainoksen perusteella odotin jotain todella paksua jankkia, mutta mielestäni tämä levittyy melko ohuelti ja peittää hyvin ihon virheet.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Aviend

• Vieras
« Vastaus #580 : 24.06.09 - klo:11:50 »
Nyt olisi haussa hyvä aurinkosuojan sisältävä meikkivoide. Tuntuu, että aurinkosuojaa ei ole kovinkaan monessa meikkivoiteessa...? Lorkun Infalliblessa on aurinkosuoja, mutta siitä ei löydy sopivaa sävyä iholleni. Max Factorin Lasting performancen toiseksi vaalein sävy oli mulle just hyvä, mutta aurinkosuojasta en löytänyt purkin kyljestä mainintaa. Ihoni on välillä pintakuiva, muuten normaali eikä rasvoitu kovin helposti ja on sävyltään melko vaalea. Osaisiko joku suositella sopivaa aurinkosuojan sisältävää meikkivoidetta?

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #581 : 24.06.09 - klo:12:07 »
Ainakin Clarinsin Truly Matte-meikkivoiteessa on sk. 15. varmaan on monissa muissakin kun vaan menee vaikka sokkarilletai stockkalle tiirailemaan niin luulis jonkun löytyvän.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #582 : 24.06.09 - klo:14:17 »
Ihoni on välillä pintakuiva, muuten normaali eikä rasvoitu kovin helposti ja on sävyltään melko vaalea. Osaisiko joku suositella sopivaa aurinkosuojan sisältävää meikkivoidetta?

Revlonin Beyond Natural -meikkivoiteessa on SPF 15. Tämähän on sellaista kummallisen näköistä valkeaa nestettä, joka kasvoihin hierottaessa mukautuu omaan ihonsävyyn. Mulla sattuu olemaan tätä nassussa just tänään - sopii mielestäni hyvin kesämeikkivoiteeksi. Kevyt, tasoittaa ihonsävyn ja peittää pikkuvirheet. Ihan kohtalainen pysyvyyskin (30+ikäisellä pintakuivalla sekaiholla).

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #583 : 25.06.09 - klo:17:21 »
Mitä meikkivoidetta suosittelisitte Lumenen Hydra Dropsin tilalle korvaajaksi?
Olen koittanut miettiä mistä lähteä etsimään, mutten keksi millä sarjalla olisi tarpeeksi kosteuttava koostumus. HDltä kaipaan siis sen kosteuttavuutta ja sitä ettei korosta pahasti pintakuivaa ihoani. Lisäksi kun koostumus ei ole kuivaa on tuon päälle ollut mukavampi laittaa peiteainettakin.

Parempi peittävyys olisi tietysti plussaa, mutta kyllä riittää että tasoittaa ihon pintaa suht hyvin. Sävyttävää päivävoidettakin olen miettinyt, mutta niistä sitten tiedänkin vielä vähemmän mikä olisi hyvää ja mikä huonoa. MUSn voiteita olen myös miettinyt josko niissä olisi(?) ja mieluisimpana vaihtoehtona olen miettinyt Laveraa tai jotain vastaavaa "luonnon" meikkivoidetta. Hinta saisi olla keskivertoa, markettitasoista kympin molemmin puolin. Mitäs suosittelisitte?  ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #584 : 25.06.09 - klo:17:34 »
^ Onko Hydra Dropsin korvanneessa Vitamin c+ meikkivoiteessa sitten jotain vikaa? On kyllä toki melko läpikuultavaa.

MUS:in meikkivoiteista tuskin löydät omaasi, sillä Liquid Foundationkin korostaa pintakuivuutta jo helposti.

Todella pintakuivalle iholle hyviä ovat ainakin Cliniquen Supermoisture sekä melko peittävät Diorin sävyttävä päivävoide ja Lancomen sävyttävä päivävoide (Hydra Zen), joista voisit tykätä, jos Hydra Drops oli mieleinen.

20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.