Kiitos kaikille vastanneille!
MinnieMouse, tähän saakka olen käyttänyt summissa eri meikkivoiteita. Viimeksi testattu Body Shop kuivan ihon meikkivoide, Gosh X-Ceptional Wear, L'oreal Infallible... Tällä hetkellä käytössä kesällä ostettu Lumenen kuivan ihon mineraalimeikkivoide (jonka vaalein sävy oli kesälläkin liian tumma, mutta kun puoli-ilmaiseksi sai

) ja Max Factorin Lasting Performance (joka on ainoa jota olen ostanut toisenkin kerran, sillä tässä on
tarpeeksi vaalea sävy, joskin punertava joka ei minulle edes sovi), ja näitä siis tällä hetkellä sekoittelen keskenään. Onneksi ovat sen verran lopuillaan, että saan heittää purnukat roskiin ja etsiä uutta. Kunhan vain sitten tietäisi mitä ostaisi seuraavaksi! Noita selektiivisiä merkkejä en ole edes ostanut, sillä hukkaostokset harmittaa vietävästi jo ihan marketti-hinnoillakin.

Mutta josko täältä saisin tarpeeksi vinkkejä, että uskaltautuisin kalliimman meikkivoiteenkin ostamaan. (Tietysti näytteitä voisin hakea. Pitäisi vain ensin tietää mistä tuotteesta.)
Miten tumma tuo Diorskin Foreverin vaalein sävy on? Kirjoituksestasi päätellen pelkään sen olevan minulle liian tumma... Luin jostain, että synteettisellä siveltimellä saisi luonnollisemman näköistä jälkeä kuin luonnonharjaksisella. Onko kokemusta? Itselläni sattuu olemaan luonnonharjaksinen sivellin (tosin sen käyttö jäi aika lyhyeksi kun huomasin sen olevan paljon vaivalloisempaa kuin sienellä levitys. En kylläkään muista mitä meikkivoidetta sillä levittelin. Tälläkin luulen olevan suurta merkitystä!

)
Lalla ja
octagon kirjoittivat mineraalimeikeistä. Itselläni ei tosiaan ole kokemusta kuin tuosta em. Lumenen mineraalimeikkivoiteesta, ja minusta se ei ainakaan peitä tarpeeksi. Osaatko
Lalla suositella jotakin tiettyä meikkiä joka mielestäsi peittää hyvin? Tuo EDM on muuten minulle ihan vieras merkki...
Olen noita Grimasin meikkejä tutkaillutkin, josta
octagon kirjoitit, mutta tarkoitatko Cake Make-Up -pohjustusväriä, Créme Make-Up - kasvoväriä, vaiko Camouflage -peiteväriä (vai jotain ihan muuta)? Itselleni noiden käyttötarkoitukset ovat jääneet hieman epäselviksi. Eli mitä laitetaan koko naamaan ja millä peitetään paikallisia finnejä/punoitusta? Grimasit ei ainakaan ole hinnalla pilattu! Sellaista siis seuraavaksi hakemaan.