Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268439 kertaa)

cinzie

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #60 : 18.03.07 - klo:23:11 »
Saarni, enpä ole tuollaisesta merkistä kuullutkaan  :) Mistä saa ostettua?

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 19.03.07 - klo:22:55 »
Joo, en mäkään ollut siitä kuullut aiemmin:) Kyseessä on saksalainen luontaiskosmetiikkafirma. Ite oon tilannut sitä Beauty Center Europesta. En valitettavasti tiedä, mistä muualta sitä saa, mutta luulen ettei ainakaan Suomesta... Ei ole tullut vastaan ainakaan.

Tuolta firmasta voi kyllä varmaan pyytää ilmaisnäytteen, koska mulle ne ainakin lähetti kaksi meikkivoidenäytettä tilattuani ihan muita tuotteita.
« Viimeksi muokattu: 19.03.07 - klo:22:57 kirjoittanut Saarni »

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 24.03.07 - klo:15:27 »
Onko kukaan käyttänyt Lancomen vaahtomeikkivoidetta? Onko yhtä hyvin peittävää kuin Maybellinen versio?
Myös muita vaahtomeikkivoiteita voi kommentoida (Maybelline mulla onkin)! :)

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #63 : 30.03.07 - klo:12:50 »
Oijjoi! Nyt olen löytänyt vihdoin uuden hyvän meikkivoiteen. Se on Kanebon Cream Finish!! Peittää todella hyvin couperosaa ja näyttää ihanan luonnolliselta peittävyydestä huolimatta! Iho on mahtavan tasaisen ja terveen näköinen.

Ja inhokiksi meikkivoiteista sanon Lorealin Infalliblen.. Se oli karseen näkönen iholla!! Ei levittynyt ja jätti pinnan todella ruman ja luonnottoman näköiseksi.

Toi kuulostaa houkuttelevalta, vaikka suurimmaksi osaksi nykyään käytänkin mineraalimeikkejä. Mutta välillä olis kiva laittaa vaikka baariin jotain tommosta perinteistä meikkivoidetta :) Millanen sävyvalikoima tuossa Cream Finish:issä on?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #64 : 30.03.07 - klo:14:09 »
Oijjoi! Nyt olen löytänyt vihdoin uuden hyvän meikkivoiteen. Se on Kanebon Cream Finish!! Peittää todella hyvin couperosaa ja näyttää ihanan luonnolliselta peittävyydestä huolimatta! Iho on mahtavan tasaisen ja terveen näköinen.

Toi kuulostaa houkuttelevalta, vaikka suurimmaksi osaksi nykyään käytänkin mineraalimeikkejä. Mutta välillä olis kiva laittaa vaikka baariin jotain tommosta perinteistä meikkivoidetta :) Millanen sävyvalikoima tuossa Cream Finish:issä on?

Katselin joskus Kaneboa minäkin, koska sitä hehkutettiin atoopikkojen sivuilla loistavaksi kosteuttajaksi  :)
Itselleni vain kaikki sävyt näyttivät niiin tummilta, en tiedä, onko tuosta sitten olemassa laajempaa repertuaaria jossain muualla kuin tämän kaupungin Sokoksella.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 30.03.07 - klo:18:38 »
Minkälainen Nivean uusi Ideal Finish on? olen kuullut paljon positiivista mutta en ole vielä kerennyt kaupassa käydä katsomassa.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 31.03.07 - klo:13:29 »
Mua kiinnostaa myös tuo Ideal Finish! Onkohan vaalein sävy kuinka vaalea, ja miten peittävää on? Lehtimainoksesta ymmärsin että 02 olisi vaalein.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #67 : 31.03.07 - klo:13:34 »
^aika jännä jos 02 on vaalein, kun aikna joudun ottamaan 01:sen. Löydänköhän sävyä tuosta ollenkaan...?
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #68 : 31.03.07 - klo:14:05 »
^Minä olen myös katsonut mainoksista kiinnostuneena tuota Ideal Finishiä ja lehtimainoksessa muistaakseni 02 oli tosiaankin vaalein sävy. Itseänikin huolettaa että löytyyköhän tuosta lainkaan tarpeeksi vaaleaa sävyä talvikäyttöön, ainakaan mistään muusta Nivean meikkivoiteesta ei tarpeeksi vaaleaa sävyä ole tähän mennessä löytynyt.  :( Toisaalta jos kesällä tulee oltua paljon auringossa ja vähän päivettyy niin siinä tapauksessa kesällä voisi mennä vähän tummempikin sävy, tosin nyt mulla on jo kaksi liian tummaa meikkivoidetta (Rimmel Recoveryn vaalein sävy ja Loreal Visible Lift vaalein sävy) joita ois tarkoitus käyttää nyt kesällä kun vähän päivettyy.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #69 : 31.03.07 - klo:14:34 »
Mulla on käytössä Ideal Finish sävy 02 nude. Mielestäni tämä on toiseksi vaalein sävy, ihan vaalein oli 01 Ivory (?).
Olen vaaleaihoinen mutta mielestäni tämä ei-vaalein sävy on ollu mulle ihan ok. Tykkään kyllä kovasti sillä jättää ihanan pehmeän, samettisen pinnan iholle. Toisin kuin useimmat puuteroivat meikkivoiteet tämä ei ainakaan minun naamallani ole korostanut kuivia kohtia, joita on varsinkin nenänpielissä ja otsalla. Varmasti yksi parhaista meikkivoiteista tälle naamalle :)
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 31.03.07 - klo:15:52 »
Jep, 01 Ivory on vaalein. Harmikseni sain huomata, että liian vaalea minulle. En ole vielä raaskinut hankkia toisessa sävyssä, ärsyttääkin niin paljon ainaiset hutiostokset ettei huvita ostella mitään meikkivoiteita vähään aikaan. Mutta koostumus vaikuttaa hyvälle, ei minustakaan korostanut kuivia kohtia yhtään. Aion kyllä tutustua paremmin kunhan kiukkuni hieman laantuu..

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 31.03.07 - klo:22:00 »
Mä testailin eilen kädelle ja paperinpalaselle Ideal Finishin sävyä 01, verrattuna pariin nyt käyttämääni meikkivoiteeseen on ehkä hitusen liian tummaa, sillä nykyisetkin meikkivoiteeni on siinä rajalla etteivät voisi olla yhtään tummempia. Kurkkasin samassa kaupassa nopeasti myös jotain lehteä ja näin mainoksen jossa oli tosiaan vaaleimpana sävynä 02 ??? Tuskinpa siis tulee ostettua tota (vaikka mielenkiintoinen uutuus onkin), en nimittäin aio palvoa aurinkoa kesällä vaan pysyä täysin kalkkina :P Enkä edes rusketu kaulasta, jotta voisin käyttää tummempia meikkivoiteita kesällä. Sama sävy kesät talvet.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #72 : 31.03.07 - klo:23:03 »
Onko kellään kokemusta Shiseidon meikkivoiteista? Erityisesti kiinnostaisi kuulla tosta Dual Balancing Foundationista, kun siinä näkyi olevan hyvin vaaleita sävyjä.

Poissa Nemain

• Hiushörhö
« Vastaus #73 : 02.04.07 - klo:13:11 »
Mulla on ollut nyt talvikäytössä Diorskin Ultra-mat sävy 100. Harmittaa, kun väri olisi kerrankin oikea ja peittävyyttäkin tarpeeksi, mutta tuo saa ihon paikoitellen hilseilemään.
Nyt ostin Biothermin Sense Matten sävyn 120, joka on kesäkäyttöön ihan hyvä. Tuolla sai ihanan näköisen ja tuntuisen ihon, koostumus vaan on mielestäni vähän liian litkua.
1bFii
Manicure - raha parantaa

Ninna

• Vieras
« Vastaus #74 : 02.04.07 - klo:14:19 »
Osaiskohan joku suositella jotain hyvää meikkivoidetta helposti kiiltelevälle, mutta hieman pintakuivalle (varsinkin talvisin) sekaiholle? Mieluusti puolpeittävää tms. Nykyään käytössä Cliniquen Skin Smoother, mutta vaihtelua kaipais :)