Täällä on pienimuotoinen meikkivoiteen haku käynnissä. Sen pitää olla hyvin vaaleaa tämmöiselle kalmattarelle, mielellään mahdollisimman ohutta ja semmoista, että voi käyttää ilman irtopuuteria (kuivattaa aivan älyttömästi mun atooppistaa ihoa). Joo ei ole helpot kriteerit

Tänään kokeilin Grimasin nestemäistä meikkivoidetta yksinään ja itse asiassa oon ihan yllättynyt, että pysyi koko päivän kasvoilla ja kuivuutta oli vähemmän havaittavissa kuin irtopuuterin kanssa

Mutta illasta alkoi kuivat kohdat näkyä taas. Kävin Sokoksella pyörimässä ja sain näytteen Natural Coden Vanilla sävystä

Tosi kiva, kun sai näytteen, josta riittää ainakin kolmeen kertaan testattavaksi. Kokeilin kotona heti ja tämä on ainakin vähän kevyempää kuin Grimas joten vois toimiakin! Huomenna tietää paremmin (jolloin laitan kokemuksia Natural Code-ketjuun). Sävy ei aivan yhtä vaalea ole kuin Grimasin G0, mutta ajattelin, jos tuota laittaa vähäsen, niin ei haittaa, jos on ihan vähän liian tummaa. Ja voinhan mä laittaa pisaran Grimasia joukkoon, niin saan siitä vaaleampaa. Mä en olis oikeasti uskonut, että meikkivoide pysyy hyvänä iholla
ilman puuteria! Mun kaveri ja poikaystävä kummatkin sanoi, että mun iho näyttää paremmalta kuin yleensä ja totta se olikin. Kosteusvoiteena mulla oli Grimasin alla Lipolania. Toivon todella, että Natural Coden meikkivoide ois hyvä ja siksi tuo matta koostumuskin vois toimia kuivallakin iholla, kunhan ei vaan tosiaan sitä irtopuuteria pistä turhaan päälle kuivattamaan ihoa vain lisää.
Jooh, tämmöistä pohdintaa tällä kertaa...