Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269505 kertaa)

Copper

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #630 : 07.12.09 - klo:21:54 »
Mietin kans itselleni tuota Guerlainin Parure Aquaa. Miten nuo sävykoodaukset oikein menee? Lähinnä haluaisin siis tietää, mitkä sävyistä ovat keltapohjaisia (ja vahvistaisi Kameleontin veikkauksen). Beige- (00X), rose- (01X), dore- (02X) vai ambre- (03X) -alkuiset? Rose nyt ei varmasti ainakaan ole. Nimet katsoin Guerlainin ranskankielisiltä sivuilta, en tiedä englanninkielisistä nimityksistä tähän hätään.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #631 : 07.12.09 - klo:23:10 »
Chloe: Voisitko vielä hieman verrata Parure Aquaa Diorin Foreveriin. Nimenomaan peitto ja pysyvyys verrattuna Diorin kiinnostaa :)

Minulla ainakin Parure Aqua pysyy ja peittää paremmin. Tämä tuntuu jotenkin mukautuvan ihooni.  Diorin saattoi joskus jopa liejuuntua ihollani iltaan mennessä. Ja tuoksu ei tosiaan ole häiritsevä ja se katoaa hyvin nopeasti.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #632 : 09.12.09 - klo:16:20 »
Lainaus
Mä en tiä kannattaako mun enää ostella nestemäisiä meikkivoiteita, mutta tota ja Max Factorin second skiniä tekis mieli kokeilla. Koskaan ei tunnu löytyvän oikeaa sävyä

Mä sorruin tohon second skiniin enkä ole kovin ihastunut. Minä tulin kylläkin ostaneeksi Anttilassa olleen esittelijän suosiollisella avustuksella väärän sävynkin (sävy 45 Warm Almond joka näyttää ihollani ihan harmaalta) mutta koostumuskin on aika pettymys. Ei peitä käytännössä lainkaan ja ihme kyllä, alkaa kiiltää päivän mittaan puuteroitunakin mulla T-alueella, vaikka näin talviaikaan iho on kuiva eikä mikään muu tuote ole kiillellyt, ei edes ilman puuteria käyttämäni sävyttävä Hydra Zen kosteusvoide.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 09.12.09 - klo:22:18 »
^Kiitos tuhannesti! Eipä tarvi tuota enää edes harkita.  :) Taidan tilata Ben nyeta, kunhan keksisi mikä sävy olisi sopiva.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 21.01.10 - klo:03:44 »
Pakko tulla kehumaan Make Up For Everin HD-meikkivoidetta ;D Ensinnäkin, sopiva sävy löytyi myös näin kalpeanaamalle (=sellaiselle, jolle vaalein sävy on lähes aina liian tumma). Sävy on ilmeisesti toiseksi vaalein, eli 110. Se vaalein on niin punainen, että en tajua kenelle se sopii. Se ei siis ole yhtään tuota 110:sta vaaleampi vaan nimenomaan ihan pinkki. Ja OT: jos tuo 110 on jollekin liian tumma, niin sitten Illamasquan hyllystä tuli kyllä bongattua niin vaalea meikkivoide, että ei mitään rajaa. Joku Grimasin vaalein ei ole vaaleaa nähnytkään tuohon Illamasquaan verrattuna! :o

Anyway, tämä HD Foundation levittyy tosi nätisti ja todella tasoittaa ihon väriä. Hetken päästä punoitusta tms. ei huomaa enää ollenkaan. Ja tämä todella pysyy hyvänä koko päivän, mulla on nyt ollut tätä naamassa kohta 15 tuntia eikä korjailua ole missään vaiheessa tarvinnut tehdä. Mulla ei ole edes puuteria tän päällä! En muista milloin naama olis näyttanyt yhtä hyvältä kuin nyt tämän kanssa. Eli ensivaikutelmat on kyllä todella lupaavat.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 04.02.10 - klo:16:39 »
Eli olisin melko kevyttä meikkivoidetta, joka olisi kohtuuhintainen. Itsellä on siis sekaiho, jossa nenä erityisesti on rasvoittuva. Mietin Lumenen Vitamin C+-meikkivoidetta, mutta pelkään että se voi olla jopa liian kevyt.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #636 : 04.02.10 - klo:18:37 »
Onkohan Parure Aquan 02-sävy liian tumma jos käytin edeltäjästä Fleur de Teintista 210 Rose Pale-sävyä, mineraaleissa mulla on Lolossa Candy Cane ja Meowssa Frisky Chausie?

Mansikkalassa ei näytä enää olevan 01-sävyä...

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #637 : 05.02.10 - klo:15:41 »
^Mulla on parure extremestä 02 sävy ja Lolossa blondie, Meowilla sleek siamese.

Tuota 02-sävyä myydään suomessakin niin varmintahan se tietenkin olisi jos kävisit kokeilemassa tai pyytäisit näytteen siitä.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 14.02.10 - klo:11:28 »
Ostin Maybellinen uutuusmeikkivoiteen, Dream Creamy foundation. Kyseessä on siis Max Factorin Miracle touch- meikkivoidetta vastaava tuote.

Miracle touchissa on hilettä ja koostumus on paljon paksumpi mitä Dream creamyssa. Cream creamy on kevyt, levittyy helposti pakkauksen sienellä eikä jätä hilettä ym. Ei peitä samalla tavalla kuin MT, mutta silti tykkään Maybellinnesta enemmän. Se tuntuu kosteuttavammalta ja ei keräänny juonteisiin ja ihohuokosiin samalla tavalla kuin MT.  Lisäksi tavaraa on enemmän (14g) kuin MT (11g).

Jos tykkää Miracle touchista, suosittelen kokeilemaan tätä.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 20.02.10 - klo:00:05 »
Onkohan Clarinsin uusi Everlasting 103 Ivory vaaleampi kuin vaikkapa Teint idole ultran 010? Ivory on kellertävä, mutta punapohjaiset meikkivoiteet ei mulla hyvältä näytäkään. Vaikuttaa lupaavalta, mutta käytössähän sen sitten vasta aina huomaa tuliko tehtyä hutiostos. Tykkään todella paljon nimenomaan meikkivoiteista, mutta vaaleaa sävyä sopivalla koostumuksella on tajuttoman vaikea löytää.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #640 : 20.02.10 - klo:12:43 »
Suuresta hehkutuksesta innostuneena olen nyt itsekin ostanut Guerlainin Parure Aquan ja ihastunut täysin! Ensimmäinen kokeilemani meikkivoide, joka ei tunnu oikeasti miltään. Paitsi raikkaan kosteuttavalta. Mulla on suhteellisen helposti rasvoittuva iho, joten puuteria tarvitsen kyllä, mutta olen yllättynyt Paruren hyvästä kestosta. Se peittääkin aika hyvin. Mun ihon kunto on mielestäni parantunut kun vaihdoin kyseiseen tuotteeseen. Talveen ainakin todella passeli tuote. Ainoa mikä ansaitsee miinuksen on tietenkin hinta...Tuoksustakin pidän, se on niin ylellinen. MUF:n HD:ta haluaisin silti kokeilla jossain vaiheessa, sekin kuulostaa niin hyvältä. Addikti mikä addikti :D Mulla on myös sävy 02, on tosi sopiva.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 20.02.10 - klo:13:58 »
^^
Mulla Clarinsin meikkivoiteessa toimii pieni kellertävyys/tummempi sävy juuri punaisuutta tasoittamaan. Tärkeää tuossa ainakin mun tapauksessa on kuitenkin se, ettei meikkivoide ole liian peittävä koska muuten sen sävyeron tietenkin näkee heti. Sävy on siis se vaalein, mutta peittävämpänä versiona sävy olisi liian tumma ja lämminpohjainen. Clarinsin meikkivoiteet on tällä hetkelle kaikkein kiinnostavimpia juuri koostumuksen takia. Levittyvät hyvin, tuntuvat kosteuttavilta mutta eivät kuitenkaan lähmää eivätkä näy iholla. Monet meikkivoteet näkyy mulla heti varsinkin poskissa, jossa punaisuutta on enemmän. Seuraava meikkivoideostos tulee varmaan myös olemaan Clarinsia, jos sopiva ehdokas löytyy  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 20.02.10 - klo:15:23 »
^Kiva kuulla, kiitos.  :) Mäkin oon tullu tohon tulokseen, että keltapohjaset neutraloi oman ihon sävyä, punoiusta ja kokonaisvaikutelmaa ja ovat siksi passeleita. Liian valkoinenkaan ei nätä hyvältä, varsinkaan jos punoitus kuultaa läpi. Oon nyt viime aikoina käytellyt bb creamia, joka on liian tumma, mutta sulautuu ihonsävyyn. Tosi luonnollinen, mutta riittävä pohja. Toisaalta testasin Everlastingistä samplen ja olin ihan innoissani sen peittävyydestä. Mä tykkään maskimaisesta pohjasta  ::) Luonnollinen on toki luonnollisempi, mutta enpä mä kovin luonnolliselta meikissä muutenkaan näytä  8) En tietenkään halua silti näyttää siltä, että kopauttamalla koko meikin saisi varisemaan paloina.

Paljonkohan tuo Clarins maksaa Suomessa? En muista yhtään paljonko Clarinsin meikkivoiteet täällä maksaa, halvempia kuin Lancomen ja kumppaneiden taisi kuitenkin olla.

edit. Kiitti Kaisa  :)
« Viimeksi muokattu: 20.02.10 - klo:22:05 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 20.02.10 - klo:16:25 »
Shoppis, tämän viikon MeNaisissa oli Clarinsin Teint Haute Tenue Everlasting meikkivoidetestissä ja hinnaksi on mainittu 39,60 e.
1c F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 22.02.10 - klo:15:05 »
Olen ollut tosi tyytyväinen Diorin Diorskin Nude -meikkivoiteeseen, koska vaalein sävy on minulle tarpeeksi vaalea, tuote levittyy hyvin ja on koostumukseltaan miellyttävä. Ainoa mutta on peittävyys. Talvisaikaan tarvitsisin hieman peittävämpää tuotetta. Olisiko tuo Diorskin Forever sellainen? Onko sen vaalein sävy yhtä vaalea kuin Nudessa?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).