Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268869 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #660 : 10.03.10 - klo:15:08 »
MACilla on kaksi mineraalimeikkivoidetta. Tarkoitin tätä uudempaa, joka on voidemainen kompakti (ei siis pullossa, vaan "puuterirasiassa"). Itse en ole huomannut mitään kimaltelua, mutta lopputulos on kostea, ei missään nimessä matta.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #661 : 10.03.10 - klo:15:31 »
^^
Mulla kimaltelu näkyy ihan vaan just kädelle laitettaessa tai ihan heti naamalle piston jälkeen. Puuterin jälkeen ei enää näy yhtään. Kukaan ei ole koskaan huomauttanut että minulla näkyisi hileitä naamassa vaikka olen käyttänyt tuota jo kolme vuotta.  :P Ainakin Kicksillä antavat näytteitä kotiin!
Mä olen käyttänyt näppyjen ja punoittavien kohtien peittelyyn Make Up Storen eazy cover rediä ja se on toiminut oikein hyvin niin yksittäisiin näppyihin kuin isommillekin alueille.  :)

Muakin rupes nyt kiinnostamaan noi MACit... Voisikohan Satinfinishkin toimia? Se oli muistaakseni kuivalle ja normaalille... Tekisi mieli itse ostaa tuollainen seuraavaksi. Ihoni on siis herkähkö, talvella pintakuiva sekaiho, hieman näppyjä+vanhoja punoittavia arpia. Haluaisin meikkivoiteen joka peittäisi melko hyvin, mutta jättäisi silti melko luonnollisen lopputuloksen  ja levittyisi nätisti kuiviinkin kohtiin ja näppyjen päälle.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 17.03.10 - klo:20:13 »
Lainaus
Mutta mikä meikkivoide tämmöiselle iholle   Onkohan olemassa mitään tosi peittävää meikkivoidetta, jolla saa luonnollisennäköisen lopputuloksen, edes oikeansävyisen...?

Yksi kokeilemisen arvoinen ihan marketista voisi olla Nivean Extreme Resist. Ostin sitä itse kun voitti meikkivoidevertailun jossain naistenlehdessä. Tuo on varsin peittävää mutta ei ainakaan minun iholla näytä ilmiselvältä meikkivoiteelta, eli ei kasaannu huokosiin tai juonteisiin tai tee luonnotonta puuterista pintaa. Lisäksi tuntuu tosiaan kestävän hikoilun ja naaman koskettelunkin mitä epäilin. Sävyjä tuossa ei valitettavasti ollut kovin montaa saatavilla. Mulle ne vaaleimmat oli aivan hurjan vaaleita, ostin sävyn 05, Apricot, mutta monelle suomalaiselle varmaan juuri ne vaaleimmat on sopivia. Ihan kaikkein kalpeimmille ei välttämättä edes löydy väriä, ei muistaakseni ollut mikään ihan valkoinen se vaaleinkaan.

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #663 : 06.04.10 - klo:23:20 »
Alkoi kiinnostamaan tuo Clarins Everlasting Foundation.  :)  Osaisikohan kukaan sanoa, että mikä voisi olla sopiva sävy? Iholleni sopivia meikkivoiteita sävyltään ovat olleet Joe Blasco Special lite olive 1, Sensain Fluid Finish FF202, ja L'oreal infallible 15 porcelain. Ei uskalla ihan sokkona mennä tilaamaan, ettei satu täysin väärä sävy, joka mun tuurilla olisi hyvin mahdollista.  :D

Edit. Yritin INCIä etsiä, laihoin tuloksin. Mahtaakohan tämä sisältää mineraaliöljyä? Se kun tahtovat aiheuttaa ihoon pieniä paukamia. :(
« Viimeksi muokattu: 06.04.10 - klo:23:25 kirjoittanut kiki »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 06.04.10 - klo:23:29 »
^Sopivin on todennäköisesti ivory(?) 103 eli vaalein. On mulle ehkä sittenkin liian keltainen ellen sit käyttäis sitä tietynsävyisen muun meikin kanssa. Mun kaula taitaa olla aika kellertävä, se vähän vaikeuttaa oiken sävyn löytämistä. Lancomen teint idole fresh wear ivory 1 c on hyvä mun punapohjaiselle iholle, mutta en osaa sanoa miltä kaula näyttää sen kanssa.

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #665 : 07.04.10 - klo:20:57 »
^ Niin vähän arvelinkin. :) Yleensä minulle käy vaalein meikkivoide kaikista sarjoista, varsinkin nyt, kun en ole ruskettunut. Osaatko sanoa tuosta INCIstä mitään, eli lähinnä sen, että sisältääkö mineraaliöljyä?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 07.04.10 - klo:21:45 »
^Valitettavasti en.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #667 : 12.04.10 - klo:23:10 »
Minua kiinnosti tuo Everlasting kunnes luin, että alkoholi olisi listassa aika alussa (?)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 13.04.10 - klo:08:31 »
Näytteen verran olen kokeillut Clarinsin Everlastingia ja hyvältähän se iholla vaikutti. Mä siis pidän mattaisesta lopputuloksesta ja sellaista tämä toden totta teki. Sokoksen sävyvalikoima vaan oli huono, koska testereiden 105 oli mulle liian vaalea ja seuraava sävy 109 oli aivan liian tumma. Noiden välistä siis kuvittelisin löytäväni itselleni sopivan sävyn ja Clarinsin nettisivuilla yritin noita välissä olevia sävyjä tiiratakin, mutta ainakin mun näytöllä 107 näyttää yhtä tummalta kuin 109  ???
Täytynee vielä Stockmann Beautyssa käydä katsomassa olisiko siellä enemmän sävyjä kuin Sokoksella.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #669 : 14.04.10 - klo:07:58 »
Mitt, jos sulla on akneen taipuvainen iho, voisit ehkä tykätä Vichyn Normaderm-sarjan Normateint-meikkivoiteesta. Käy yliopiston apteekissa pyytämässä näyte itsellesi tästä tuotteesta. Tämä ei ainakaan tuki ihoa. Mitään älyttömän kosteuttavaahan tämä ei kyllä ole.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #670 : 14.04.10 - klo:09:17 »
^ Paitsi että ainakaan Yliopiston Apteekki ei myy enää Normateint-meikkivoidetta. En tiedä saako sitä vielä muista apteekeista, mutta mun käsittääkseni tuote on kokonaan lopetettu.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #671 : 14.04.10 - klo:11:55 »
Ihanko totta, no voi hitsi! Oli muuten hyvä meikkivoide, harmi jos on lopetettu.  ???

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #672 : 16.04.10 - klo:14:33 »
Ehkä tästä on ollut muualla aiemmin puhetta, mutta tietääkö kukaan, mistä Revlonin Color Stay -meikkivoidetta voisi vielä Suomesta saada? Tai Helsingin seudulta lähinnä? Kaivoin taas jonkun aikaa unohduksissa olleen voiteen käyttöön ja ihastuin tähän uudestaan tosi paljon. Koostumus on kostealla sienellä levitettynä tosi kaunis, puhumattakaan siitä, että monistakaan meikkivoiteista ei löydy niin hyvin talvikalpealle iholleni sopivaa sävyä, kuin 150 Buff. Olin kipittämässä suurin toivein Anttilaan ostamaan uuden putelin tätä, mutta eihän siellä enää mitään ollut.

Tai tulisiko jollekin mieleen meikkivoide, joka olisi samantyyppinen. Maybellinen 24h superstayta kokeilin ja se voisi ehkä olla ihan hyvä, mutta vaalein keltapohjainen sävy on vielä tässä vaiheessa liian tumma, eli tarkempi testailu jää kesemmälle. Eikä tarvis olla markettimerkkikään, jos löytyisi jotain Revlonin kanssa kilpailukykyistä, on niin surku aina, kun jotain hyväksi havaitsee ja sitten se onkin jo lopetettu.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 16.04.10 - klo:14:55 »
Kannattaa tsekata halpahallit. Lahden seudulla Kärkkäinen on vissiin ainoa joka sitä myy eli sen tyyppisistä paikoista. Voithan soittaa maahantuojalle eli Bernerille ja kysyä heiltä.
Hang out the chick habit

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #674 : 16.04.10 - klo:15:12 »
Revlonin myynti jäi ilmeisesti pääosin vain suurimmille Prismoille ja näistä ainakin sarjaa löytyy vielä:
Espoo: Sello ja Iso Omena
Helsinki: Viikki ja Itäkeskus
Vantaa: Jumbo
Nurmo/Seinäjoki: Hyllykallio
Joensuu
Jyväskylä: Keljo ja Ahjokallio
Kajaani
Kemi
Kirkkonummi
Kuopio
Lappeenranta
Laune
Liningantulli
Pori
Raisio: Mylly
Riihimäki
Rovaniemi
Tampere: Kaleva
Turku: Itäharju

Yksittäisistä tuotteista en sitten tiedä, mutta jos joku noista on lähellä, niin kannattaa kurkata, Anttilat kun tosiaan jättivät sarjan pois.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.