Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269499 kertaa)

Poissa poni

• Haiven
  • *
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #675 : 16.04.10 - klo:16:05 »
Hei kiitos tosi paljon NekoNeko ja Stationery, lohduttaa sentään, että mahkuja on löytää vielä tätä. Seuraava ongelma onkin kesävärin löytäminen samasta sarjasta, Buff on talvella ihan nappi, mutta kesä on eri juttu. No toivossa täytyy elää.

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #676 : 16.04.10 - klo:23:20 »
Heip, mun mielestä jokseenkin samanoloinen koostumukseltaan kuin Color Stay on Guerlainin Parure Extreme. Valitettavasti en muista noita sävyjä mitä oli saatavilla tai mikä oli vaalein, mutta muuten tosiaan saman tyylinen. Saanko muuten kysyä millaista oli tuo Maybellinen uusi SuperStay 24h -meikkivoide? Onko samanlaista kuin Color Stay? Sitä vähän kiinnostaisi kokeilla seuraavaksi  :)

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #677 : 16.04.10 - klo:23:38 »
Revlonin Colorstay on kyllä hyvä meikkivoide! Jättää mattapinnan ja on sopivan peittävää. Mattana pysyy omalla sekaihollani muutaman tunnin, mutta ei liejuunnu tai tummene lainkaan eikä kiilto ei mua niinkään haittaa. Levittämisen kanssa tulee olla nopea, koska jämähtää paikalleen nopeasti.

Pullosta ja värivalikoimasta hieman miinusta, pullossa ei ole pumppua eli annostelun kanssa voi olla vaikeuksia sekä pullo on lasinen joka ei reissaamisen kannalta ole paras vaihtoehto. Värivalikoimasta ei harmillisesti löydy tarpeeksi vaaleaa keltapohjaista sävyä, Buff on ihollani vähän turhan neutraali. Sandbeige sopii hyvin hieman ruskettuneelle iholle, on sopivan keltapohjainen mulle. Kiva myös, että löytyy pieni suojakerroin (SPF6).

Colorstayta kun sekoittaa MACin Face and Body meikkivoiteen kanssa, tulee yhdistelmästä the täydellinen meikkivoide! Koostumuksesta tulee ohuempaa ja juoksevampaa, joten meikkivoidetta voi työstää kauemmin. Kunnon buffauksen jälkeen ihosta tulee tosi nätti ja kuulas, mutta silti sopivan peittävä.

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #678 : 17.04.10 - klo:23:13 »
^^Maybellinen superstay 24h tuntui kyllä ihan hyvältä sen vähän mitä olen testannut, tosiaan kun väri on vähän liian tumma itselleni vielä niin kunnon testailua en ole saanut vielä aikaan. Mutta se on kiinnostava meikkivoide kyllä, jotenkin se tuntui ehkä tekevän jopa nätimmän, jotenkin samettisemman pinnan, kuin Color Stay jopa, mutta en nyt vielä uskalla mennä kunnolla sanomaan mitään. Pysyvyys tuntui kyllä hyvältä ja mulla on aika rasvoittuva iho, joten se on mulle aina tosi paljon plussaa.

Mutta täytyy käydä tsekkaamassa noita Guerlaineja, jos värivalikoimasta löytyisi sopivaa, niin se voisi olla todella varteenotettava meikkivoide.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #679 : 20.04.10 - klo:13:06 »
Tarvisi taas hieman helppiä. Käytän tällähetkellä Natural Coden Skin perfector mattameikkivoidetta, sävyssä 10 vanilja (vaalein). Tuo on sopivan vaaleata iholleni, mutta peittoa saisi olla makuuni hieman enemmän. Toisena tärkeänä kriteerinä olisi suojakerroin! Etsin mieluiten markettipuolelta uutta meikkivoidetta, joten yksinkertaisesti.. Mikä on vaalein markettipuolelta löytyvä suojakertoimellinen meikkivoide?  ::)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 20.04.10 - klo:22:11 »
Minulla olisi nyt hakusessa meikkivoide, joka pysyisi mahdollisimman pitkään mattapintaisena. Vaikka ihotyyppini ei olekaan varsinaisesti rasvoitttuva, se silti pukkaa rasvaa kovasti päivän mittaan, jolloin monet meikkivoiteet ikään kuin "sulavat" kasvoilta. Lumenen Natural Code on ollut käytössä, ja ostin sen lähinnä myyjän suosituksien perusteella. Se on kuitenkin osottautunut pienoiseksi pettymykseksi. Olen kalpea, joten myös vaalea värivalikoima olisi ehdoton.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 20.04.10 - klo:22:14 »
^ Clarinsin Everlasting on kestävin meikkivoide kaikista kokeilemistani.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #682 : 25.04.10 - klo:16:49 »
^^olisko lorealin Infallible, siinä on aika vaalea vaalein sävy, tosin punapohjainen, mutta sopivalla puuterilla saa sen sävyn taitettua sopivaksi jos on keltapohjainen iho. ja peittoa ja pitoa on mielestäni hyvin siinä. Se pysyy hyvin mattapintaisena ja on joskus tullut uituakin se päällä ja pysyi silti hyvänä iholla :D Mutta jos se on liian tumma verrattuna Natural codeen, vois sen päällle heittää vaikka vielä lumenen vaaleinta meikkipuuteria, niin tulee siihenkin peittokykyä enemmän.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 25.04.10 - klo:18:50 »
^ Meinasin just ehdottaa samaa!!! :D Infallible ois tosiaan hyvä vaihtoehto.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 26.04.10 - klo:09:17 »
Kestävyyttä saa myös kun sekoittaa pohjustajaa meikkivoiteeseen. Itse olen huomannut hyväksi keinoksi kun olen Rimmelin pinkillä pohjustajalla  korjannut meikkivoiteiden sävyjä itselle sopivaksi.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #685 : 26.04.10 - klo:11:59 »
^totta hyvä idea, niissähän on kaks (kolme?) vaihtoehtoo. Siinä punaisessa tais olla jonkinverran hilettä mukana(?). kunmpa siitä tulis joskus se 001 myyntiin suomeenkin. Jenkeissä tosi ostettu tuote.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #686 : 26.04.10 - klo:13:32 »
Näytteen verran olen kokeillut Clarinsin Everlastingia ja hyvältähän se iholla vaikutti. Mä siis pidän mattaisesta lopputuloksesta ja sellaista tämä toden totta teki. Sokoksen sävyvalikoima vaan oli huono, koska testereiden 105 oli mulle liian vaalea ja seuraava sävy 109 oli aivan liian tumma. Noiden välistä siis kuvittelisin löytäväni itselleni sopivan sävyn ja Clarinsin nettisivuilla yritin noita välissä olevia sävyjä tiiratakin, mutta ainakin mun näytöllä 107 näyttää yhtä tummalta kuin 109  ???
Täytynee vielä Stockmann Beautyssa käydä katsomassa olisiko siellä enemmän sävyjä kuin Sokoksella.

Kiitos vaan tästä Clarins- vinkistä. Mä ostin tämän meikkivoiteen sävyssä 107 ja mun mielestä se oli ihan vain aavistuksen tummempi 105 sävyä, mutta otin kuitenkin ton 107:n kesääkin ajatellen.
Tykkään ihan mielettömästi tästä meikkivoiteesta! Levittyy hyvin, antaa todella peittävän mattapinnan ja kestävyys on ihan huippua. Mulla on todella pintakuiva iho ja tosi moni meikkivoide saa mun ihon varisemaan eikä meikkivoidekaan kyllä sitten näytä mitenkään edustavalta. Tää todella kosteuttaakin kivasti ihoa. Ja on sopivasti keltapohjainen, ei harmaa, niinkun tosi monet keltapohjaiset on.
Tuoksu on vähän voimakkaampi, hajuvesimainen, mutta ei ainakaan mua haittaa.

Ihan karseen hintaista (40e Emotionissa), mutta tietääpähän mitä jatkossa ostaa laivalta. ;)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #687 : 26.04.10 - klo:14:51 »
^ Kävin tosiaan myös Stockmann beautyssä Everlastingia katsomassa ja sieltä löytyi tuo sävy 107. Mulla oli  Sokokselta saatua testeriä 109:stä vielä kotona ja vertasin sitä Beautystä saamaani 107:aan ja kyllähän se 107 on onneksi hieman vaaleampi, vaikka Clarinsin sivuilta en eroa niissä huomannut.

Feelunique:ssa tuo meikkivoide muuten maksaa £20,70 (eli vajaat 25 euroa).
« Viimeksi muokattu: 26.04.10 - klo:14:57 kirjoittanut Hilippa »

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #688 : 27.04.10 - klo:15:38 »
Ostinpa minäkin Clarinsin Everlastingin ja olen iloisesti yllättynyt. Ainoa vika on, että sävy (105 nude) on minulle hieman liian vaalea. Nyt menee vielä juuri ja juuri, mutta ei enää, kun iho saa pienenkin rusketuksen häivähdyksen.

Kannattaisiko tilata seuraavaksi sävy 107? Kikka kirjoitti, että se on vain aavistuksen tummempi kuin 105. Jos ero on lähes olematon, niin kannattaisiko hypätä vielä asetta tummempaan kesän varalta...

Jollakulla taisi olla sävy 108 sand -mitenköhän tumma se on? Osaatko joku verrata näitä Clarinsin sävyjä esim. Diorin Foreveriin tai Lancomen Teint idole ultraan?

Ihoni on vaaleahko, mutta ei aivan vaalea. Sävyltään neutraali.

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #689 : 27.04.10 - klo:17:48 »
Heippahei tytöt, nyt mä tarvisen apua!  :D

Kaipailisin sellaista puolipeittävää meikkivoidetta, jossa olisi sekä vaalea että passeli kuivalle naamalleni. Olen käyttänyt viimeisen pari vuotta lähinnä mineraalipohjia ja niissä olen Sassymineralsissa Cool fair(warm fair, meni jouluun asti---> muutun "kylmäksi" talvella ja kesällä olen lämpimämpi)  ja Meowilta 1-sleek-himalayn. Tavallisista meikkivoiteista Maybellinen Affinitone 02 Light porcelain (meni kanssa vielä, kun oli vähän rusketusta) eli nyt aavistuksen liian tummaa. Eikä toivoakaan, että ehdin ruskettumaan yhtään ennen yo-juhlia. Myös Cliniquen supermoisture makeuppia on kokeiltu "Linen"-sävyä, mutta tuo on jo liiiiian kevyttä

Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.