Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268982 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #690 : 27.04.10 - klo:18:13 »
Kannattaisiko tilata seuraavaksi sävy 107? Kikka kirjoitti, että se on vain aavistuksen tummempi kuin 105. Jos ero on lähes olematon, niin kannattaisiko hypätä vielä asetta tummempaan kesän varalta...

Mä kyllä suosittelen sua ottaan ton sävyn 107, just senkin takia, että pian on tulossa kesä. Tuolla ei ole tosiaan paljoa eroa sävyyn 105, mutta sen verran kuitenkin, että näytä ihan kalkkilaivan kapteeniltakaan, etenkään kesällä.
Makukysymyksiä tietty, toiset tykkää reippaasti tummemmastakin sävystä. Mulle ainakin se sävy 109 oli jo sitten vähän luonnottoman tumma. Omakin iho on vaaleahko, mutta ei ihan lumivalkea, ja hiukset on vaaleat.

Edit: Kannattaa kyllä käydä paikan päällä testaamassa omalle iholle noita sävyjä, ennenkun tilaa niitä netistä tms.
« Viimeksi muokattu: 27.04.10 - klo:18:40 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #691 : 27.04.10 - klo:18:15 »
Jollakulla taisi olla sävy 108 sand -mitenköhän tumma se on? 

Ilmoittaudun...eli mulla on se Clarinsin Everlasting -meikkivoiteesta sävy 108 Sand jokapäiväisessä käytössä. Mielestäni tuo on sellainen neutraali vaaleahko ja hyvin luonnollinen sävy eikä liian tumma vaaleaihoisellekaan. Voisin sanoa että vain aavistuksen tummempi kuin 105 Nude, mitä nyt kädelle sitä olen testannut.

Poissa Sistine

• Haiven
  • *
« Vastaus #692 : 28.04.10 - klo:00:24 »
Osaisiko kukaan verrata Rimmel Lasting Finishia tai Maybelline Super Stay 24h:ta Lorealin True Matchiin? Lähinnä kestävyyttä pohdiskelen..Eli itsellä tällä hetkellä käytössä juuri tuo True Match, mutta alkaa aina päivän mittaan kiiltelemään ja sulaa pois kasvoilta, varsinkin nenänpielistä. Haluaisin siis kartoittaa (edullisia) vaihtoehtoja tuolle.. Kuten arvata saattaa ihoni on siis sekaiho, ja löytyy myöskin suurentuneita huokosia sekä punoitusta ym. perinteistä kivaa. Sain kyllä tänään näytepussukan tuosta Maybellinen Super Staysta, mutta en sitten ajatellut ihan loppuun asti  ::) ja lätkäisin sen jo valmiiksi hieman rasvaisille kasvoille. Aika kivalta tuntui ja näytti pari tuntia (vaikka sävy oli aivan liian tumma), mutta sitten puski rasva läpi ja nyt ei kyllä näytä ollenkaan niin kivalta..

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 28.04.10 - klo:09:56 »
Heippahei tytöt, nyt mä tarvisen apua!  :D

Kaipailisin sellaista puolipeittävää meikkivoidetta, jossa olisi sekä vaalea että passeli kuivalle naamalleni.
Ei ole sävysuositus, mutta laitetaanpa kuitenkin :)
Mulle käy mineraalimeikit parhaiten kun sekoitan niitä aurinkovoiteeseen - peittävyyttä sekä sävyä voi itse säädellä ja aurinkovoide tekee mineraalipohjan levityksen helpoksi myös kuivaihoiselle. Sulautuu myös hyvin ihoon eikä jää pakkelimaiseksi. Veteen ja kasvovoiteeseen olen aikaisemmin yrittänyt sekoittaa huonolla tuloksella, mutta aurinkosuojaan näyttäisi mineraalipohjat sekoittuvan tosi hyvin ja tulee meikkivoidemainen tulos. Itsellä käytössä aurinkosuojallinen pohjustaja, mutta toimii varmasti muidenkin aurinkosuojien kanssa.

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #694 : 28.04.10 - klo:15:14 »
^ Oi, kiitos kaunis!  :) Mun täytyy ehdottomasti testata tuota, niin saatan välttyä kaupassa ravaamiselta.  :T
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 30.04.10 - klo:11:55 »
Kävin eilen Sokoksella testaamassa Guerlainin Parure Aquaa ja olin vähän yllättynyt ettei 02-sävy ollut ollenkaan hyvä, vaan parhaiten ihoon sulautui 013 Rose Naturel.

Oonko ymmärtänyt oikein että ne olisi molemmat tavallaan samaa tummuusastetta mutta toinen on vaan punapohjainen, vai miten nämä menee?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 01.05.10 - klo:13:08 »
Näytteen perusteella tuo Maybelline Super Stay 24h on ihanaa. :-* Levittyy tosi kauniisti sormilla ja peittää hyvin, en edes kaikkialle laittanut. Kestää virheettömänä koko päivän. Ihastuin tähän niin paljon, että mietin jo mineraalien vaihtamista tähän.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #697 : 09.05.10 - klo:21:43 »
Strawberrynetissä näytti olevan myynnissä Parure Aquasta sävy Amber Pale, joka on ilmeisesti vaaleampi kuin mikään Suomessa myytävistä sävyistä. Onko kellään kokemusta tuosta? Mulla on nyt käytössä ollut Diorin Forever sävyssä 010, onkohan tuo Amber Pale yhtä vaaleaa?

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 12.05.10 - klo:14:56 »
Onko nykyään enää millään merkeillä tarjolla stick-muodossa olevia meikkipohjia? En jotenkin jaksa läträtä nestemäisten kanssa arkiaamuina, ja meikkipuuterit tuppaa menemään kuivalla iholla hilseilevän näköisiksi. Aikanaan tykkäsin kovin L'Orealin sekaiholle tarkoitetusta Ideal Balance -meikkivoide-stickistä ja Clarinsilta on vuosia sitten ollut stick-muotoinen meikkipohja mutta enää en ole niitä oikein nähnyt - paitsi että menin tilaamaan Ms. Chiciltä niiden puikon ja se ei kyllä toiminut yhtään, upposi huokosiin vaan. Tietääkö joku saako jotain merkkiä vielä?

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 12.05.10 - klo:15:42 »
^ Ainakin Couleur Caramelilla on stick-meikkivoide, kyseisen merkin ketjusta löytyy kokemuksia kyseisestä tuotteesta. :)
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #700 : 12.05.10 - klo:19:08 »
Mulle tulee YR mielee mut mun mielestä Benefitillä on kanssa puikkomainen. Mä en enää tiiä saako vielä Lorkun puikkoa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #701 : 13.05.10 - klo:11:58 »
MACilta löytyy ainakin Studio Stick Foundation, tosin en ole ihan varma sävyistä ja sitä ollaan kait lopettamassa. Suomen standeilta saattaa vielä tietty löytyä sävyjä hyvinkin. MACiltä hiukan samanlainen, mutta puuteri koteloon pakattu, on Studio Tech. Ei siis ole varsinaisesti meikkipuuteri vaan "kosteampi". Saman tyyppinen kuin  Lumene natural code, Skin Perfector Zero Fault. Itse en ole kumpaakaan kokeillut joten en osaa kommentoida sen enempää..

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #702 : 16.05.10 - klo:20:39 »
Osaako joku sanoa onko toi Clarinsin Everlasting meikkivoiteen sävy 109 lähellä Guerlainin parure aquan sävyä 02? Ja onhan se keltapohjainen tai neutraali sävy? Mulla ollut käytössä toi Guerlain sävyssä 02 ja on ehkä hiukan liian vaalea tällä hetkellä kun iho saanut päivetystä. Kauheasti haluaisin kokeilla nyt tota Clarinsia, kun saanut niin paljon kehuja, mutta sävyjä en pääse kaupasta tutkimaan... Jos joku osaisi auttaa ::).

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #703 : 17.05.10 - klo:16:44 »
^ On ainakin mun kasvoilla hyvin lähellä toisiaan nuo sävyt, tosin mulla on Guerlainista se Extreme (02 ja 013, miksailen niitä keskenään). Mutta eikös Aquassa ja Extremessä ole samat värit? Ja neutraalilta vaikuttaa Clarins 109 Wheat.

Kirjoitin tuossa aiemmin (poistin koska olin kirjoittanut väärää tietoa) että Guerlainin 013 Rose Naturel olisi enemmänkin 03:n tummuusastetta mutta kyllä se on lähempänä 02:sta mutta vain todella punertava.
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo:20:06 kirjoittanut Eulaalia »

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 17.05.10 - klo:21:38 »
^Kiitos avusta :).

Pääsin kuin pääsinkin tänään käymään emotionissa ja yllätyin miten vaaleita sävyt on. Myyjä tarjosi sävyä 112 Amber testaukseen. Huomenna testaan, mutta luulen sen olevan asteen liian tummaa. Onko sävy 111 Toffee myös keltapohjaiselle iholle sopiva? Siellä ei ollut tätä ollenkaan, vaan edellinen vaaleampi sävy oli 110.