Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269342 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #705 : 01.06.10 - klo:19:12 »
Mulla on meikkivoideongelma! Suunympärysihottuma vaivaa, samalla kun muu iho on epäpuhdas ja hieman rasvoittuva näin kesällä. Meikkivoiteen pitäisi olla peittävä, tarpeeksi vaalea (neutraali/viileä, ei kuitenkaan selvästi punainen) ja todella kestävä. Ongelmanahan on se koostumus, kun muu ihoalue kaipaisi mattaisuutta mutta suunympärys hilseilee. Osaisiko joku sanoa Diorin Extreme Fit:n peittävyydestä? Kestääkö todella koko päivän hyvänä ilman että tummuu/liejuuntuu?
So it goes.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 01.06.10 - klo:22:02 »
Dior Extreme Fit on kai sama kuin Diorskin Forever? Vai onko Diorilta tullut joku uusi meikkivoide? Mulla tuo Diorskin Forever ei ainakaan kestä lähellekään koko päivää siistinä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 01.06.10 - klo:22:09 »
So it goes.

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #708 : 02.06.10 - klo:00:26 »
Onko kellään kokemusta Eveline Cosmeticsin meikkivoiteista?
Katselin eilen Vapaa Valinnan mainoslehtistä ja siinä oli Matt & Cover 16 h make up -meikkivoide n. 7 euroa..ihastuin Evelinen silmänympärysvoiteeseen, osaksi sen takia koska siitä löytyy tuo spf15.
Oliskohan meikkivoidekin yhtä mukava yllätys?  :)

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #709 : 02.06.10 - klo:20:53 »
Rasvanaamoille, itseni mukaan lukien, yleisesti aika pidetty on Revlonin Colorstay (for combination and oily skin). Mulla pysyy ilman primeria nättinä työpäivän liejuuntumatta, kiiltoa ei pidä kurissa mutta sitä ei tee mikään meikkivoide. Voide on aika paksua ja kuivuu nopeasti, joten työstää pitää nopeasti. Sävyjäkin taitaa olla useampia, saatavuus voi ollakin sitten toinen juttu. Ei ole hinnalla pilattu, jos ei sovikaan omaan käyttöön.

Itse käytän sävyjä Buff ja Sand beige, molemmat suht neutraaleja mutta keltapohjaisia sävyjä. Buff voisi olla hieman keltaisempi että sopisi paremmin.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 02.06.10 - klo:21:03 »
^ Eri meikkivoide on, tosin en tiedä onko Extreme Fit kuinka uusi. Tällainen siis kyseessä: http://beauty.dior.com/int/en/base.html#/en/woman/makeup/woman-makeup-face/woman-makeup-face-fluid-foundation/diorskin-extreme-fit-extreme-wear-flawle-6.html :)

Mun käsittääkseni tuo on aasialaisversio Diorskin Foreveristä? Vai onko tuota Suomessa myynnissä? ainin mainitsema Revlonin Colorstay on kyllä yks kestävimmistä, mutta siinä on ainakin mulle aika hassut sävyt. Itse ajattelin hankkia omalle rasvanaamalleni seuraavaksi Clarinsin Everlastingin. Testailin Sokoksesta saamaani näytettä ja pohja pysyi pitkään siistinä ilman puuteria.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #711 : 02.06.10 - klo:22:49 »
^ Saattaa muuten olla, Diorin Hong Kong-sivuilta löytyy Extreme Fit ilman Foreveria ja Pohjois-Amerikan sivuilta toisin päin. Uskaltauduin nyt kuitenkin tilaamaan tuon Extreme Fitin MUA:n arvosteluiden perusteella, jospa sillä selvittäisiin hetken aikaa. Ilmeisesti olisi ollut siis sama tilata Forever. :P Revlon kävi myös mielessä ja kävinkin Prismasta katsomassa josko meille olisi jäänyt Revlonin ständi, mutta eipä ollut.

Toivottavasti nyt kuitenkin tuo Extreme Fit toimisi kivasti. Foreveria olenkin muutama vuosi sitten yhden pullon käyttänyt, siitä mulle jäi melko neutraali mielikuva. Pure Light kuului lemppareihini ennen kuin mentiin lopettamaan, tosin sitäkin näköjään löytyisi vielä Aasian markkinoilta eli sitä voisi netistä kalastella... tällä hetkellä tuon ihottuman takia kuitenkin kaipaan enemmän peittävyyttä. MUA:n arvosteluissa ja Specktrassa oli onnekseni että tuo Dior peittää hyvin punaisuuttakin ilman "kakkuuntumista", joten voisi sopia ihottumakohdalle hyvin.

Ärsyttää ylipäätään tehdä hätiköityjä meikkivoideostoksia kun tarpeet muuttuu nopeasti. Toivottavasti ei tullut Diorin kanssa kallis huti. ::)
So it goes.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #712 : 03.06.10 - klo:11:06 »
^Kirjoitathan armi kokemuksia tuosta tilaamastasi Extreme Fitista kun saat sen!  :) Makin kaytin Pure Lightia useamman purkin, ja nyt on menossa Forever, mika on ok muttei kuitenkaan sen erikoisemmin hatkayta... Nainpa kiinnosta kovasti tuo Extreme Fit!
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #713 : 03.06.10 - klo:20:52 »
Varmaa tietoa ei ole, mutta veikkaan, että Extreme Fit ja Forever ovat aika pitkälti samaa tavaraa. Hong Kong sivuilla on Extreme Fit, mutta ei Foreveriä ja Britti sivuilla Forever, mutta ei Extreme Fitiä.

Mä oon tykännyt Foreveristä todella paljon, mutta parin miinuksen takia juuri loppunut kolmas pullo saattaa jäädä viimeiseksi. Isoin miinus on, että vaalein sävy 010 on ihmeellisen punainen vaikka pitäisi olla neutraali ja hapettuu ikävästi kasvoilla, eli muuttuu tummemmaksi. En myöskään tykkää siitä, että meikkivoide on aika voimakkaasti hajustettu. Plussia taas mun silmissä on ohut koostumus, joka kuitenkin peittää hyvin, kerrostaminen onnistuu myös hyvin ja kestävyys on ihan kohdillaan.

Olen myös tykännyt Revlonin Colorstaystä, käytin yhden pullon sekaihon versiota ja nyt on menosa normaalin ja kuivan ihon versio, itse en ole huomannut niissä oikeastaan mitään eroa. Colorstay on aika samanlainen koostumukseltaan ja laadultaan kuin MACin Studio Fix Fluid.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #714 : 04.06.10 - klo:04:00 »
^Nainpa nakyy olevan! Katselin juuri noita sivuja....Toivotaan etta Extreme Fit on parempi versio vaan Foreverista. Muakin meinaa vaivaa tuo outo punaisuus. Pure Lightin savy 010 kun oli selkeasti keltapohjainen.... Saisi tuo Extreme Fit olla juuri oikean savyinen :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #715 : 04.06.10 - klo:19:43 »
Olen etsiskellyt uutta meikkivoidetta kun  mineraalit teki yhtäkkiä tenän, eivätkä tunnu enää toimivan mun iholla niin täydellisesti kuin ennen. Pitkän etsinnän jälkeen tilasin Hqhairista Bourjoisin mineral matte foundationin, mousse meikkivoiteen, joka muuttuu iholla puuterimaiseksi. Kokeilin meikkivoidetta tänään ja äkkiseltään kokeiltuna tuntuu kivalta, peittää suhteellisen hyvin mutta on luonnollinen ja jättää ihon samettiseksi. Levityksen kanssa meinasin olla vähän hukassa, paketissa tullut kabuki tuntui kömpelöltä ja oma kabuki oli tähän tarkoitukseen liian pehmeä - jätti rantuja ihoon. Sain kuitenkin tasaisen tuloksen lopulta kun molemmilla kabukeilla taiteilin ::) Pikkasen kasautui nenään satojen mustapäiden ( >:() takia mutta niimpä kasaantuu kaikki muutkin, huomenna kokeilen primerin kanssa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 04.06.10 - klo:19:47 »
^ Onpa kiva kuulla kehuja tuosta. Mullekin on nimittäin tuo Bourjoisin meikkipohja tulossa.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #717 : 05.06.10 - klo:13:29 »
Kävin eilen nappaamassa Stockalta samplen Cliniquen uudesta Anti-Blemish Solution meikkivoiteesta sävyssä 01Alabaster. Sivuilla tuo näyttää aika pinkiltä, mutta purkissa aika neutraalilta. Saas nähdä millainen on kasvoilla.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #718 : 05.06.10 - klo:18:37 »
^
Mulla oli tosta joskus testeri, eikä sävy muistaakseni ollut liian punainen neutraalilla naamallani. Aika nappi oli kai. Ei vaan sopinut pintakuivalle iholle...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #719 : 06.06.10 - klo:12:46 »
Eka testipäivä Anti-Blemishistä takana ja aim in lööv  :l Sävy oli ihan hyvä (ei nyt ehkä ihan täydellinen, mutta mikä olisikaan) ja pysyvyys ihan mahtava. Kymmenen tunnin jälkeen naama näytti melkein samalta kuin meikkivoiteen levittämisen jälkeen. Purkissa on vielä noin yhteen kertaan tavaraa joten testaan seuraavaksi maanantaina duunissa miten pelittää.