Viimein pääsen kirjottamaan kokemuksia siitä Diorin Extreme Fit-meikkivoiteesta!
Olen käyttänyt nyt pullosta yli puolet, eli aika paljon. Alussa meikkivoide tuntui hapettuvan ja muuttuvan punertavaksi iholla, mutta huomasin että hapettuminen ja nopea meikkivoiteen hupeneminen johtui siitä että käytin sitä ihan liian rankalla kädellä. Extreme Fit kuivuu iholla aika nopsaan (ilmeisesti sisältää paljon alkoholia, tuoksusta tunnistaa) joten käytin sitä liikaa yrittäessäni tehdä koko kasvot kerralla yhden osan sijaan. Parhaimmaksi tavaksi hiljattain löysin sen, että teen kasvot osissa (otsa, nenä, leuka, posket) niin että laitan siveltimellä pienen määrän meikkivoidetta alueelle, kostutan siveltimen ja alan levittämään. Näin meikkivoide on pysynyt oikean värisenä koko päivän. Se ei ole myöskään kuivattanut ihoa, vaikka aluksi epäröinkin käyttöä alkoholisen tuoksun vuoksi. Koostumus on melko ohutta, mutta tasoittaa ihon kauniisti ja tulos on luonnollinen - ei liian matta tai hohtava. Jos ihossa on paljon peitettävää, en suosittele tätä juurikin siksi että silloin meikkivoidetta täytyy käyttää enemmän ja se hapettuu.
Ihoni on tällä hetkellä punakka, eikä Extreme Fit ole onnistunut peittämään punoitusta täydellisesti. Punaisten alueiden rajat olenkin peittänyt erikseen peiteaineella, jolloin ihoalueiden sävyero on tasoittunut eikä peiteainetta ole tarvinnut Extreme Fitin lisäksi itse punaisille alueille. Suosittelisinkin tätä, jos iho ei ole kamalan huonossa kunnossa ja haluaa kestävän meikkivoiteen.
Swatchsasin paperille vielä omistamani meikkivoiteet, jotta sävyä saisi hahmotettua.

Noista Extreme Fit on siis minun silmään neutraalein, ColorStayn jälkeen. Pahoittelut huonosta kuvasta, mutta kaipa siitä hieman sävyeroa hahmottaa.