Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268854 kertaa)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #75 : 03.04.07 - klo:22:44 »
Osaisiko joku suositella meikkivoidetta, joka on sävyltään ja peittävyydeltään mahdollisimman lähellä TBS:n kosteuttavan meikkivoiteen sävyä 01? Kyseinen meikkivoide on itselleni lähes täydellinen mutta harmittaa ihan vietävästi kun menivät noin vain nostamaan sen hintaa melkein 5€. Ei huvita tukea moista toimintaa, ja siksi haluaisinkin löytää uuden lempparimeikkivoiteen. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa etsinnässä. Hintaa meikkivoiteella saisi olla mieluiten korkeintaan 20€

cinzie

• Vieras
« Vastaus #76 : 04.04.07 - klo:10:03 »
Säde, esim. Lumenen vaaleimmat sävyt ovat aika vaaleita. Myös Diorilla on vaaleita keltapohjaisia sävyjä, tosin oranssimpia kuin toi Body Shopin. Shiseidollakin on todella vaaleita, ja itse käytän tällä hetkellä Isadoran Lift&Cover meikkivoidetta joka on tosi vaaleaa. Olen siis käyttänyt aiemmin tota TBS:n voidetta.  :) Tietenkin noi Dior ja Shiseido on sitten kalliimpia, mutta toisaalta myös laadukkaampia.  :P

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #77 : 04.04.07 - klo:10:46 »
Onko kellään kokemusta Shiseidon meikkivoiteista? Erityisesti kiinnostaisi kuulla tosta Dual Balancing Foundationista, kun siinä näkyi olevan hyvin vaaleita sävyjä.

Sain Sokosesta näytteen Dual Balancing meikkivoiteesta, sävystä i 40. Vaikutti oikein hyvältä mun pintakuivalle sekaiholle, oli ohut, mutta peitti myös sopivasti ja iho näyti nätiltä ja tasaiselta.

Harmi vaan, ettei sitä ole Strawberrynetissä, kun en viitsisi maksaa Suomen kiskurihintoja meikeistä. Mutta jo se tulee sinne myyntiin, niina aion kyllä heti ostaa, oli sen verran hyvän tuntuinen tuote.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #78 : 04.04.07 - klo:10:58 »
Enpä ole koskaan käyttänyt Shiseidon kosmetiikkaa. Haluaisin kyllä testata noita Kanebon ja Shiseidon meikkivoiteita. Saako muuten noita meikkivoidenäytteitä ihan vaan pyytämällä, vaikkei ostaisi mitään samalla? Vai kattooko ne myyjät pahalla silmällä? :D

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #79 : 04.04.07 - klo:13:26 »
Enpä ole koskaan käyttänyt Shiseidon kosmetiikkaa. Haluaisin kyllä testata noita Kanebon ja Shiseidon meikkivoiteita. Saako muuten noita meikkivoidenäytteitä ihan vaan pyytämällä, vaikkei ostaisi mitään samalla? Vai kattooko ne myyjät pahalla silmällä? :D

No minä ainakin ostin silloin Shiseidon tuotteen, en jotenkin "kehtaisi" mennä muuten vinkumaan näytteitä.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 04.04.07 - klo:14:06 »

No minä ainakin ostin silloin Shiseidon tuotteen, en jotenkin "kehtaisi" mennä muuten vinkumaan näytteitä.
Itse teen usein niin, että kun katselen jotain tiettyä voidetta, pyydän myyjältä apua sopivan sävyn valinnassa ja monesti myyjä on sitten ihan oma-alotteisestikin kysynyt haluiaisinko voidetta pieneen purkkiin mukaan, jotta voisin vielä kotona kokeilla sävyä koko kasvoille :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 04.04.07 - klo:20:53 »
Säde, esim. Lumenen vaaleimmat sävyt ovat aika vaaleita. Myös Diorilla on vaaleita keltapohjaisia sävyjä, tosin oranssimpia kuin toi Body Shopin. Shiseidollakin on todella vaaleita, ja itse käytän tällä hetkellä Isadoran Lift&Cover meikkivoidetta joka on tosi vaaleaa. Olen siis käyttänyt aiemmin tota TBS:n voidetta.  :) Tietenkin noi Dior ja Shiseido on sitten kalliimpia, mutta toisaalta myös laadukkaampia.  :P

Kiitoksia! Lumenelta oonkin testannut useampiakin meikkivoiteita, mutten mistään ole erityisemmin innostunut. Ainakin Isadoraa ja Shiseidoa vois katsastella seuraavaksi  :)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 05.04.07 - klo:15:50 »
Onko jollakin kokemuksia Guerlainin Fleur de teint-voiteesta? Sain siitä näytteen ja vaikutti kyllä aika hyvältä. Sävy oli aivan liian tumma, mutta se silti sulautui kasvoille hienosti eikä näyttänyt lainkaan hassulta :) Oli kyllä muutenkin ihanan kevyen oloinen voide ja jätti kauniin kuulaan pinnan. Voisin harkita tämän ostoa, mutta olisi kiva kuulla ensin muiltakin kokemuksia, että miten toimii pidempiaikaisessa käytössä.
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 08.04.07 - klo:19:08 »
Rimmelin Cool Matte Mousse näytepussukka testattu. Heti ekana huomasin meikkivoiteen ihanan tuoksun, siis aivan yllättävän hyvä! Suht peittävä, mutta silti kevyt voide. Koostumus, ihan ok, en pahemmin vaahtomeikkivoiteista pidä, mutta tämä on kyllä ihan ok. Voisin jopa ehkä ostaa yhden purkillisen tätä. Näytepussin väri ehkä hieman liian vaalea.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 08.04.07 - klo:19:12 »
Onko Lumenen Double stay meikkivoiteen sävyä 0 vielä myynnissä Stockalla tai jossain Sokoksilla? Siis onko joku ihan lähiaikoina nähnyt. Esim. Jyväskylän tai Mikkelin Sokoksella? Ja kuinka vaaleaa se on? Täällä meidän Sokoksella ei ainakaan ole.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #85 : 08.04.07 - klo:19:17 »
^ Ainakin Helsingin Sokoksella näin pari päivää sitten tuota sävyä. Taisi olla vieläpä alennuksessa.  :)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 08.04.07 - klo:19:33 »
Vaaleusasteesta voisi sanoa, että se on melkein valkoinen  :) (Hyvin vaalea ja mielestäni keltapohjainen).

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 09.04.07 - klo:11:20 »
Pitääpä käydä vielä katselemassa jos täältä löytyisi joku oikein vaalea ja mineraaliöljytön. Ainoastaan MUS:ilta olen löytänyt sopivan sävyn, mutta se taitaa loppujen lopuksi aiheuttaa minulle pieniä finnejä. :P
   Katsoin tuota Rimmelin Cool matte moussea, mutta sävyt olivat ihan liian tummia minulle. Harmi, olisi kiva löytää sopivan vaalea vaahtomeikkivoide. Tai edes tavallinen. ;D Vaaleista, neutraaleista sävyistä saa laittaa ehdotuksia.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 18.04.07 - klo:17:16 »
Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä minulle. Haluaisin löytää hyvän meikkivoiteen, jolla saa aknearvet piiloon ja ihanan tasaisen ihon kuin mainoksissa  ;)

Lumene ja Maybelline kokeiltu, kokemuksia kalliimmista merkeistä? Ihoni on rasvoittuva sekaiho ja meikkivoide joutuu koville päivisin.
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 18.04.07 - klo:21:56 »
^ Täällähän näitä suosituksia on koko ketjun täydeltä. ;) Ja useassa muussakin ketjussa on hyviä vinkkejä.