Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268438 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #750 : 13.10.10 - klo:13:05 »
^
Oi, kuullostaa tosi hyvältä! :) Kuinka peittävää tuo on?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 13.10.10 - klo:16:09 »
^^ Aika hyvä mainospuhe tosiaan :) Minuakin kiinnostaa peittävyys. Saako punoitusta yhtään piiloon? Mitä meikkivoiteita olet käyttänyt aiemmin?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #752 : 13.10.10 - klo:16:53 »
^Muakin kiinnostaisi, että mitkä meikkivoiteet Ellulille on aiemmin sopineet ja myös kiinnostaisi tietää, että mitkä meikkivoiteet on ollut huonoja? :) Jos saisi sen avulla vähän pääteltyä, voisiko toi toimia itsellänikin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 13.10.10 - klo:16:59 »
Tän arvostelun perusteella ainakin mulle liian kevyttä. Couperosaihoni vaatii meikkivoiteelta talvella vähän enemmän peittävyyttä.
http://www.yhteishyva.fi/kauneus_komeus/tuotteet_testissa/tuotteet_kasvojen_meikkaamisee/testissa_lumene_ultra_smooth_h/fi_FI/testissa_lumene_ultra_smooth_hoitava_meikkivoide/

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #754 : 13.10.10 - klo:17:18 »
Oho, nyt olen tainnut hehkuttaa vähän liikaa  :D Toivottavasti ko.tuote sopii muillekin..

Aikasemmin olen käyttänyt meikkivoiteen tai sävyttävän kosteusvoiteen päällä Joe Blascon red neutralizeria mm. poskien ja leuan punoittavilla alueilla, sen olen nyt jättänyt välillä kokonaan pois sillä tää Lumene tuntuu peittävän melko hyvin punoitusta. Olen tosi yllättynyt koska luulin ettei näin ohut ja huomaamaton meikkivoide voi mitään punoitusta peittää. Ei tietenkään ihan täydellisesti peitä kaikkea punoitusta iholta mutta hyvän peiton antaa näin ohueksi ja iholla näkymättömäksi meikkivoiteeksi  :)

En tiedä miten mahtaa sopia epäpuhtaalle iholle tai rasvoittuvalle, mutta mun normaali/kuivalle iholle just nappi tuote. Tuotteessa taitaa lukea että normaalille/kuivalle iholle sillä sisältää Camelina-öljyä ja peptidejä. Eli samalla myös hoitaa.

Mulle ei ole koskaan aikasemmin riittänyt tai sopinut "pelkkä" meikkivoide sellaisenaan,  tuntuu että kaikissa meikkivoiteissa on ollut jotain vikaa. Jos peittoa on tullut  niin meikkivoide on näkynyt iholla selvästi tai ohuet meikkivoiteet tuntuneet täysin turhilta, kun on kuitenkin tarvinnut peitevoiteen erikseen. Tuon Joe Blascon Red neutralizerin lisäksi olen tykännyt käyttää meikkipohjana mm. Lancomen Hydra Zen teinte Neurocalm -sävyttävästä voiteesta sävy 1 (joka ei kylläkään peitä mitään, antaa vain kauniin kuulakkaan ja tasaisen sävyn iholle, mutta tarvitsee lisäksi peiteväriä) sekä Avonin MagiX face perfector väritöntä meikinpohjustajaa johon olen sekoittanut tipan jotain värivoidetta.

Jatkossa taidan käyttää vain ja ainoastaan tätä Lumenea, sen verran tyytyväinen olen  :l Hinta on aika kova Lumenen tuotteeksi (19,90) mutta kyllähän tämä on paljon halvempi kuin esim. Lancomen meikkivoiteet.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 13.10.10 - klo:18:44 »
Olen myös kokeillut tuota Lumenen meikkivoidetta ja tuntui tosiaan aika passelilta kuivaihoiselle. Oma ihoni on hieman rasvoittuva t-alueelta, mutta ei muistaakseni ollut mitenkään kamalan tuntuinen ja kestävyyskin taisi olla keskitasoa. Kiiltoa ei kyllä hillitse. Levittyvyys oli mielestäni aika hyvä ja tasoitti ihon sävyä (myös punaisuutta) mutta ei mitenkään peittävä. Jos siis tykkää hieman kevyemmästä peittävyydestä meikkivoiteessa niin kannattaa kokeilla. Ei jää selkeäksi meikkivoidekerrokseksi naamaan ja vaikka sävyt eivät ole älyttömän vaaleita, niin käy myös vaaleammalle iholle koska ei ole kovin peittävä.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #756 : 14.10.10 - klo:10:23 »
Mullakin oli tuosta Ultra Smoothista just sävyt 1 ja 2 testissä. Mun punoittava iho olisi kaivannut enemmän peittoa, lisäksi sopivaa sävyä ei (tästäkään) sarjasta löytynyt...
Naama kiilsi kyllä tosi nopeasti vaikka lisäilin puuteria. Mutta ihan hyvä fiilis iholla kyllä muuten, jos olisi kuivempi ja vähemmän punakka iho niin voisin ostaakin.

Elluli näköjään oli eri mieltä tuosta punoituksen peitosta, mutta ehkä mä vaan etsin vahvempaa peittoa. Tuo punoitus on mun ainoa ongelma kasvoilla ja haluaisin piilottaa sen kokonaan :)

Poissa hanilaav

• Haiven
  • *
« Vastaus #757 : 15.10.10 - klo:14:05 »
Tilasin Bourjoisin mattamineraalimeikkivoiteen ihan sokkona, sävynä sable fondu Se vaikutti olevan keltapohjainen, kun taas siitä vaaleampaan päin mentäessä sävy oli punapohjainen. Osaako joku verrata näitä sävyjä keskenään?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #758 : 19.10.10 - klo:11:48 »
Osaisiko joku sanoa onko couperosa-iholle omia meikkivoiteita? Merkkejä? Hintoja?

Ha! Mä olin ihan varma, että näin jossain nimenomaan punaisuudesta kärsivälle iholla tarkoitetun meikkivoiteen ja kyllähän selainen löytyikin lopulta. Clinique Redness Solutions Makeup SPF 15. En tiedä saako vielä Suomesta tosin ja ei oo mitään hajua miten toimii.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 25.10.10 - klo:11:01 »
Lumenen UltraSmoothista olen samaa mieltä Yhteishyvän arvostelun kanssa: ei peitä mitään. Itse käytän myös kylmään vuodenaikaan Lancomen Hydra Zen Neurocalm värillistä kosteusvoidetta (sävyssä 2) ja minusta tuo Hydra Zen kyllä peittää huomattavasti enemmän kuin Lumenen UltraSmooth! Mulle tuo ei ole sinänsä ongelma, koska joudun kuitenkin käyttämään Blascon punaisen neutraloijaa voimakkaasti sinipunaisilla nenällä ja poskipäillä, eikä sen lisäksi sitten muuta peitettävää juuri ole, mutta jos etsii meikkivoidetta joka pelkästään riittäisi pieniä virheitä peitämään niin tämä ei kyllä todennäköisesti ole sellainen.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #760 : 27.10.10 - klo:16:53 »
^Joo, mun täytyy kans hieman muuttaa aiempia mielipiteitäni tuon punaisen peittävyyden kanssa, edelleen tykkään ihan kympillä Ultra Smoothista, mutta Blascon Red Neutralizeria joudun nyt kylmällä ilmalla laittamaan nenänpieliin ja leukaan+poskille ettei punaisuus näy.

Lumenen Ultra Smoothin lisäksi uudeksi suosikikseni on noussut Guerlainin Lingerie-meikkivoide, sain näytteen ja rakastuin  <3 Tämä on pakko hankkia sävyssä 2.

Molemmat ovat ohuita meikkivoiteita jotka luovat mielestäni kuulaan, täydellisen ihon. Nyt en enää selviäisi ilman meikkivoidetta päivääkään kun nämä löysin  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 27.10.10 - klo:18:10 »
Mua kiinnostaisi myös tuo Guerlainin uutuus. Osaatko Elluli (tai joku muu) verrata Lingerie de peauta paljon kehuttuun Parure Aquaan? Kumpi noista sopii paremmin pintakuivalle iholle?
1c F ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #762 : 27.10.10 - klo:18:17 »
^Parure Aquaa olen testannut vain kädelle, vaikutti paksummalta ja peittävämmältä tuotteelta kuin Lingerie joka on ainakin mun kuivalla iholla tosi ohut ja ikäänkuin häviää ihoon. Iho näyttää kuulaalta ja tasaiselta  :) jotenkin hehkuvalta. Iho tulee pehmeäksi ja ihanan tuntuiseksi. Voi tietenkin olla, ettei sovi niille jotka tarvitsevat paljon peittävyyttä, tai iho on rasvoittuva.
« Viimeksi muokattu: 27.10.10 - klo:18:20 kirjoittanut Elluli »

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 27.11.10 - klo:13:49 »
Osaisiko joku suositella mulle meikkivoiteita, että voisin käydä kokeilemassa. Hinnalla ei ole väliä, itseasiassa voisi olla ihan kiva kokeilla ensimmäistä kertaa jotain selektiivistä meikkivoidetta. Mulla on normaali iho, ei missään nimessä kuiva, mutta ei erityisen rasvoittuvakaan. Haluaisin luonnollisen lopputuloksen, ei siis paksua pakkelikerrosta. Mutta peittävyyttä pitäisi löytyä, näppyjä mulla ei juurikaan ole, mutta iho on nenästä ja poskipäiltä epätasaisen punoittava ja haluan meikkivoiteen nimenomaan tekevän ihosta tasaisen värisen. Käytössä on ollut Nivean Ideal finish, joka on ihan hyvää, mutta on alkanut tuntua turhan paksulta ja raskaalta.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #764 : 27.11.10 - klo:14:28 »
^ Mä tykkäsin Maybellinen pure mineral liquid-meikkivoiteesta. :) Peittää sopivasti, mutta ei liikaa, on kevyttä ja tasoittaa ihon värin tosi kivasti. Mineraalien kanssa tuolla ei ole tekemistä, mutta muuten oli mielestäni oikein kiva meikkivoide. Taisin käyttää monta pulloa peräjälkeen. Ainoana ongelmana on suppea sävymaailma, mutta mun vaalealle iholleni se ivory oli ihan passeli.

Toinen meikkivoide, mitä rakastin, on Diorin Diorskin Forever. Kerrostuksella saa peittävämpää tulosta jos haluaa, mutta yhdellä, ohuella kerroksella sai todella, todella kauniin pinnan aikaiseksi.

Itse asiassa, vaikka olen siirtynyt mineraaleihin, niin Diorin ostamista voisin harkita. Se oli niiiiin ihana! :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä