^Jos se sävy on jo testattu ja tykkäsit meikkivoiteesta muutenkin, niin se voi olla parempi ostos kuin joku hätiköity anttila-hankinta. Tosin Max factorin Lasting performance voi olla ihan kelpo hankinta jos sävy vaan on oikea. Mulle käy se vaalein punapohjainen sävy, mutta tuskin ostan toiste, kun tuntuu että markettimeikkivoiteet ei vielä pärjää selektiivisille. MF näyttää paremmalta ja kestää pidempään pohjustajan kanssa. Joku joskus sanoi, että samalla tavalla ihokin pitäisi pohjustaa ennen meikkiä kuin luometkin. On myös primereitä kuten Mufen HD primer, joka ei kuivata vaan jopa jää vähän kosteaksi eli toimii varmaan paremmin kuivalla iholla. Mulla auttoi tosi paljon levittyvyysongelmiin Beauty blender eli se levityssieni, joka tosin maksaa ihan kauheasti siihen nähden, että ei oo ikuinen. Mäkin suosittelen puuterin sijasta puuteripapereita tai vielä mieluummin rizloja tai jotain muita öljyä imeviä lappusia. Suurin kiilto häviää, mutta iho jää vielä luonnollisen näköiseksi. Paperikin toimii hätävarana.
Lisäys: Tarkoitin siis että en korjailisi meikkiä puuterilla montaa kertaa päivässä, vaan mieluummin käyttäisin kiillonpoistopaperia. Itsekin kiinnitän meikin puuterilla, mutta toisaalta mulla ei ole rutikuiva iho, joten en osaa sanoa kuinka kuivan ihon täytyy olla, että se ei puuterikkiinitystä kaipaisi tai että pysyykö meikkivoide paikoillaan ilman puuteria. Toisaalta käytän joskus BB creamia meikkivoiteen sijasta eikä se lähde valumaan tai tee pitkänäkään päivänä ihosta huononnäköistä, vaikka en olisi puuteroinut. Itse sen joutuu kokeileman, mikä toimii parhaiten. Max factoria en uskaltais jättää valumaan ilamn pohjustusta ja tai puuteria, se varmaan muutenkin lähtee nenältä pois, vaikka puuteroisikin.