Nyt alkoi operaatio kauniimpi minä. Tai no, ainakin etsin itselleni täydellisen meikin tarvikkeet

.
Tänään ostin Cliniquen tummille silmänalusille tarkoitetun peiteaineen, vaikuttaa ihanalta. Nyt kaveriksi pitäisi saada oikeanlainen meikkivoide. Mitäpä suosittelette?
Iho on muuten ihan hyvässä kunnossa pienistä epäpuhtauksista huolimatta, mutta sävyeroja löytyy. Toisella poskella on esimerkiksi kaksi mystistä tummempaa kohtaa, en ole varma onko nuo jäännöksiä teini-iän finnien repimisestä vai mitä. Lisäksi välillä löytyy jotain punertavampia kohtia ihosta. Tyypiltään iho on aikalailla sekaiho, joskus on paljon pintakuivuutta, joskus t-alue alkaa kiiltämään päivän mittaan.
Osaisiko joku suositella esim. jotain merkkiä? Entä puuteri? Tällä hetkellä olen käyttänyt vaihtelevasti eri meikkivoiteita, The Body Shopin Moisture Foundationia ja Flawless Skiniä sekä Maybellinen Affinitonea. Puuterina joko Maybellinen DreamMat Powderia tai Lumenen irtopuuteria. Jostain syystä tuo Lumenen irtopuuteri vaan on niin kevyttä, että iho alkaa kiiltämään tosi nopeasti, ja tuo Maybellinen taas jotenkin kerää tuota meikkivoidetta siihen puuterivipaan ja nyt sitä on itse puuterissakin... Olen jotenkin ihan hukassa näiden meikkivoiteiden ja puutereiden kanssa, vaikka olen käyttänytkin niitä aina. Koskaan ei vaan ole löytynyt täydellistä yhdistelmää. Ja hintaa saisi olla ehkä maksimissaan 30 euroa, mielellään tietenkin vähemmän.