Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269302 kertaa)

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #825 : 20.09.11 - klo:19:27 »
Mulla on aika lailla sama ongelma, mistään ei löydä niin vaaleaa ja keltaista meikkivoidetta (ei kalliiltakaan merkeiltä), että naama näyttäisi olevan samaa paria kaulan kanssa! Mineraalimeikkejä tilasin 20 testeriä, muttei löytynyt sopivaa, pitäisi koittaa uudestaan.
Mutta nyt löysin viimein edes sellaisen, jonka kanssa voi elää kunnes löytää ehkä joskus täydellisen - Body Shopin kosteuttavan meikkivoiteen vaalein sävy. Vaalea ja keltapohjainen, koostumus on vaan mun iholle ehkä liiankin kosteuttava ja tekee jotenkin tahmasen pinnan ihoon, ainakin jos laittaa useamman kerroksen. Mutta kannattaa pyytää testaukseen, mulla on hankala iho muutenkin. :D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 20.09.11 - klo:21:47 »
^ jos mineraaleista ei löydy suoraan sopivaa, kokeile sekoittaa useampaa sävyä keskenään?

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #827 : 20.09.11 - klo:22:01 »
Tänään sain lopulta tilaamani L'Oréal Paris Infallible Brush -meikkivoiteen, sävy 015 Porcelain. Testailin sitä tuossa äsken ja ihmettelen voiko muka olla totta että sävy on jopa oikea eikä liian tumma eikä punertava, ihoni kun on hyvinkin kalpea ja viileänsävyinen. Aamulla pitää vielä tsekkailla olenko yhä samaa mieltä luonnonvalossa ja pysyvyydestä en osaa vielä sanoa juuta enkä jaata sillä pesin jo kasvoni sävyntestauksen jälkeen, mutta huomenna pistän sen tulikokeeseen ja rukoilen että se pysyy rasvaisella pärställäni!
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #828 : 23.09.11 - klo:14:52 »
Ilyasviel, kaikki tilaamani sävyt oli siis joko liian punaisia, harmaita tai vaaleita, eli niistä ei mitenkään saanut sekoiteltuakaan sopivaa.. Pitäisi vaan yrittää uusiksi, tosin nyt vähän epäilyttää sekin, kun tuntuu että mineraalit kasaantuu päivän aikana tosi rumasti.. Olisin niiin onnellinen, jos minulle joskus löytyisi sopiva meikkipohja!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #829 : 23.09.11 - klo:15:06 »
Mulla on aika lailla sama ongelma, mistään ei löydä niin vaaleaa ja keltaista meikkivoidetta (ei kalliiltakaan merkeiltä), että naama näyttäisi olevan samaa paria kaulan kanssa! Mineraalimeikkejä tilasin 20 testeriä, muttei löytynyt sopivaa, pitäisi koittaa uudestaan.
Mutta nyt löysin viimein edes sellaisen, jonka kanssa voi elää kunnes löytää ehkä joskus täydellisen - Body Shopin kosteuttavan meikkivoiteen vaalein sävy. Vaalea ja keltapohjainen, koostumus on vaan mun iholle ehkä liiankin kosteuttava ja tekee jotenkin tahmasen pinnan ihoon, ainakin jos laittaa useamman kerroksen. Mutta kannattaa pyytää testaukseen, mulla on hankala iho muutenkin. :D
Kuulostaa kuin omalta näppikseltä kirjoitetulta, ja mä olen löytänyt oman HG-meikkivoiteeni Make Up Foreverin Face&Body-meikkivoiteen sävystä 38. Näytteen verran olen sitä tosin vain käyttänyt, mutta hankin täysikokoisen lähipäivinä. Kesällä kun ei tehnyt mieli käyttää meikkivoidetta. Että kannattaa sitä koklata, saattaa toimia sullakin :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #830 : 27.09.11 - klo:22:58 »
Heip, osaisko joku neuvoa mahdollisimman vaalen ja kellertävän meikkivoidesävyn noista perushalpis meikkivoiteista? Kaksi viimeisintä hankintaa molemmat liian punertavia, mikä ei sovi yhtään :/  Maybellinen dream creamy light beige on ollut ok, mutten halua sitä enää. Eli saa olla tosi vaalea ja nimenomaan sitä keltasuutta tarvis olla, kun ihoni sävy on oikeastikin aika kellertävä :D
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 27.09.11 - klo:23:07 »
^Olisko niissä Lorealin True matcheissa kellertävää? Muistelisin, että niissä on just erikseen kellertävät, punertavat ja neutraalit. Mulla oli joskus sitä vaaleinta neutraalia ja sekin oli mun naamassa kellertävä, kun olen selkeästi punertava itse. Kannattaa varmaan ohimennen tsekata.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #832 : 28.09.11 - klo:00:26 »
^^ ja ^ L'orealin True Matcheissa on tosiaan W1 ja N1, joista tuo W on nimenomaan keltapohjaiselle iholle. Mutta luulen, että tuo N (neutraali) voisi myös olla kokeilemisen arvoinen. Ja kannattaa vilkaista samalla L'Oreal hyllystä Infallible-meikkivoiteet.

- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #833 : 28.09.11 - klo:16:22 »
RockQueen, kiitos vinkistä!!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #834 : 09.10.11 - klo:22:37 »
Mä taisin löytää itselleni sen täydellisen arkimeikkivoiteen :) Chanelin Vitalumière Aqua on kyllä oikeasti kaikkien kehujensa arvoinen. Pelkäsin aluksi, että se olisi liian hohtava rasvaiselle sekaiholle, mutta se onkin yllättävän matta. Blogista löytyy kilometripostaus siitä (en viitsi kirjoittaa kaikkea tänne uudestaan). Peittävyyttä on juuri sopivasti arkeen ja pysyvyys on hyvä ja koska tuo jättää hiukan kuulaan pinnan ei välttämättä tarvii räplätä highlighterien kanssa jotta naama ei elottomalta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 10.10.11 - klo:21:17 »
Järjestelin meikkilaatikkoa ja kokelin huvikseni levittää meikkivoidetta ecotoolsin kabukisiveltimellä. Lopputulos oli  :o uskomaton airbrush-efekti! Testasin neljällä meikkivoiteella ja kolmella niistä tulos oli henkeäsalpaavan tasainen ja buffattu. Neljäs oli MAC Face and Body, jonka koostumus oli liian märkä. I'm in  <3
Raitoja käpälään!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #836 : 10.10.11 - klo:23:56 »
Synteettisellä kabukilla tosiaan saa todella hyvän pinnan aikaiseksi :) Mun lemppari on Kicksin pitkävartinen kabuki.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 11.10.11 - klo:20:18 »
^^Olikos se tuo Recycled Retractable Kabuki vai Bamboo Finishing Kabuki?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 11.10.11 - klo:21:17 »
Nyt täytyy peruuttaa hiukan, itse asiassa kyseessä oli bamboo bronzer brush eli varrellinen, tiheä tupsutin. Se on malliltaan varrellinen kabuki, selvästi tuuheampi ja hiukan tasaisempi kuin esim. MAC kabuki, joka minusta on aika löysä. Käyttökokemuksesta innostuneena tilasin eilen illalla uuden samanlaisen ja sitten tuon bamboo finishing kabukin. Nämä ovat todella silkkisiä ja sopivat nestemäistenkin tuotteiden levitykseen koska ovat synteettisiä.
Raitoja käpälään!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 12.10.11 - klo:11:24 »
Kokeilin tuota Chanelin Mat Lumiereen LaurEssin kabukilla ja totta tosiaan, ainakin nyt näyttää ihan kivalta (vessan peilistä ja ikkunan ääressä), pitäis vaan ulkonakin nähdä, että onko tuossa jotain taikaa. Iho selkeesti tasoittui ja peiteainetta ei tarvinnut laittaa kuin pariin punoittavaan kohtaan siveltimellä.

Huono puoli tuossa on se, että meikkivoidetta meni sitten myös enemmän, yleensä levitän BeautyBlenderillä ja sillä tulee aika ohut kerros, vaikka yritän tuputella nenään ja poskille, missä on epäpuhtauksia ja punaisia läikkiä vaikka muille jakaa.

Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann