Olen aiemminkin avautunut ihoni rasvoittuvuudesta tänne, mutta jos taas pyytäisin neuvoja.

Nykyinen Maybelline alkaa olla lopuillaan (kiitos siitä!) ja voisin oikeasti jo harkita uuden meikkivoideen ostoa. Vielä kun vanhaa meikkivoidetta on jäljellä olen kuitenkin aloittanut uuden meikkivoiteen kokeilut ja tarkoituksena on kiertää ajoittain kyselemässä suosituksia ja testereitä eri vaihtoehdoista.
Nyt kokeilussa on ollut
Cliniquen Super Balanced Make Up -meikkivoide, joka pysyvyydellään voittaa Maybellinen. Kasvot tuntuvat kevyiltä ja iho tasoittuu sopivasti pienelläkin määrää ainetta. En koe kuitenkaan tätä niin täydelliseksi tuotteeksi minulle, että maksaisin tuotteesta normaalin hinnan. Joko valittu sävy on aavistuksen liian vaalea tai sitten meikkivoide vain muuten vaan kasaantuu hieman huokosiin. En osaa myöskään sanoa antaako meikkivoide kosteutusta kuiville kohdille ja tasapainotusta rasvoittuville alueille, kuten mainoslauseessa luvataan (tosin tuollaista ihmetekoa en osaa toivoakaan, joten tämä ei ole kovin suuri miinuksen tekijä).
Toinen kokeilussa ollut meikkivoide on ollut
Make Up Storen Matt Foundation, joka ei yhden kerran perusteella sopinut kasvoilleni mitenkään. Käytän testerin luultavasti kosteusvoiteeseen sekoitettuna loppuun. Ihoni ei ollut parhaimmillaan tuolla kertaa, mutta meikkivoide jumittui ikävästi paikoilleen ja levitys oli vaikeaa osissa kasvoja. Pintakuivuus vaikutti myös näkyvän selkeästi. Valittu sävy oli myös aavistuksen liian tumma ja se myös tuntui muuttuvan enemmän oranssiksi päivän mittaa kun iho rasvoittui enemmän.
Kysyisinkin siis mitä meikkivoidetta täällä kokemuksienne perusteella suosittelisitte seuraavaksi testaamaan?
Jollain tunnetasolla (

) minua kiinnostaisi testata Lancomen tuotteita. Olen valmis maksamaan toimivammasta tuotteesta enemmän, mutta tietty raja minulla kuitenkin on siitä, minkä olen valmis maksamaan. Olen valmis testaamaan eri hintaisia tuotteita ihan senkin takia, että voisin huomata mahdolliset erot selkeämmin. Katson sitten lopullisesti minkälaiseen järjestelyyn päädyn meikkivoiteen ostossani.
Ihoni on siis rasvoittuva ja pintakuiva. Toivon meikkivoiteen antavan kuulaan, mutta himmeän pinnan. Keskiverto peittävyys riittää, kunhan ihonväri tasoittuu.