Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268452 kertaa)

Poissa Malva

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #90 : 19.04.07 - klo:19:13 »
Nappasin kaupasta testerin Nivean uudesta meikkivoiteesta (Ideal Finish?) Tuntuu hyvältä, peittää hyvin punaisuutta, ilman paksua pakkelia, kovin luonnollisen näköinen. Tätä voisin kuvitella ostavani!

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 19.04.07 - klo:19:24 »
vau!lorealilta oli tullut joku uusi mineraalimeikkivoide,näytti niin mielenkiintoiselta että pakko varmaan ostaa.vaikkakin hintaa ~18e..

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 20.04.07 - klo:09:51 »
minkähän niminen meikkivoide lorealilta?Tuo ideal finishkin kuulostaa kiinnostavalta kerta peittää punaisuuttakin ;D

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 20.04.07 - klo:12:50 »
Niin, kertokaa heti siitä L'orealin mineraali-jutusta!!  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #94 : 20.04.07 - klo:13:11 »
^Tuosta on jonkin verran puhetta Mineraalimeikit-ketjussa. Kannattaa ensi hätään lueskella sitä, kunnes tulee lisää kokemuksia. :) Loreal-meikit -ketjussa on myös juttua, sivulla 11 on Stationeryn käyttökokemuksia tuosta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 20.04.07 - klo:19:57 »
^Ostin tänään True Match Minerals meikkivoiteen. Olin töistä tulossa, joten naamassa oli ennestään aamuinen ohut meikkivoide + puuteria lisäsin vielä iltapäivälläkin. Ainakin tuon pohjameikin päälle mulle testatut sävyt N3 ja W4 olivat melko lähellä toisiaan. Myyjän mielestä tummempi W4 oli parempi, mutta omapäisenä otin N3:n. Kolmonen on koodin mukaisesti perusbeige ja nelosessa on mukana kultaista sävyä. Erot eivät kuitenkaan olleet isot.

Testasin suihkussa käynnin jälkeen meikkivoidetta koko kasvoille. En ilmeisesti ollut odottanut kosteusvoiteen imeytymistä tarpeeksi kauan ja se tuntui olevan iso virhe. Iho imi kuin sieni tätä meikkivoidetta ja lopputulos oli liian paksu ja liian tumma. Nyt pari tuntia kasvoilla oltuaan tulos on paljon paremman näköinen. Jatkossa täytyy pitää huolta, että iho on täysin kuiva ennen levittämistä.

Pakkaus on paljon parempi ja kehitellympi kuin kokeilemani Bare Mineralsin vastaava. Meikkaustulos on tällä True Matchillä paljon luonnollisempi kuin Lorealin muilla nykyisillä meikkivoiteilla. Vaikkei tästä Mineralsista suosikkia tulisikaan, niin uskon että käytän sitä kesällä ihon suojaamiseen auringolta (SK 15).
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 21.04.07 - klo:15:27 »
Osaisiko joku suositella hyvää meikkivoidetta rasvoittuvalle iholle? Ihoni on iän myötä muuttunut kuivahkosta rasvoittuvaan ja kaapit on täynnä kuivan ihon meikkivoiteita. Esim. suosikkini Chanelin Vitalumiere on kyllä aamulla hyvännäköinen, mutta iltapäivästä nassu on kuin voissapaistettu  :(

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #97 : 21.04.07 - klo:17:31 »
^Diorin ultra-mat on ihan hyvä rasvoittuvalle iholle. Mulla on se (tilasin strawberrynetistä) ja pysyy ihan mattana iho sen avulla. Yleensä käytän meikkipuutereita ja tuota tulee käytettyä suht harvoin mutta ihan tyytyväinen siihen olen ollut.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 21.04.07 - klo:21:47 »
^^ Vuoroin vieraissa vai miten se menikään? :) Sinähän vinkkasit minulle tuolla aiemmin kuivan ihon meikkivoiteita, joista kerrotkin tuossa viestissäsi sinulla olevan kokemusta. Sain kuitenkin silloisen talvikuivan ihoni parempaan kuntoon, enkä kuitenkaan ostanut kuivan ihon meikkivoidetta. Ihonihan on yhä edelleen rasvoittuva, se oli vaan tosiaan silloin kysymykseni aikaan pahasti pintakuiva. Oikeasti kuivan ihon meikkivoide ei varmasti toimisi ihanteellisesti rasvoittuvalla iholla.

Pitkällisen pohdinnan ja meikkiketjujen suositusten tutkimisen jälkeen päädyin Diorin Fluideen. Ja olen ollut tyytyväinen. Laitan t-alueelle vielä kevyesti puuteria ja naama pysyy kiillottomana koko päivän. Fluide on kyllä aika jämäkkää ainetta ja ehkä kesää kohti pikkuisen liian tujua. Olen kuitenkin ratkaissut tämän niin, että olen sekoittanut noin yhden kolmasosan kosteusvoidetta meikkivoiteeseen ja näin saanut siitä kevyempää. On vähän helpompi levittääkin noin kevennettynä versiona. Suunnittelin jonkin kevyen kuultomeikkivoiteen ostoa (esim. Dior Pure Lightin), sillä miksaamalla saisi varmaan kanssa aika hyvän lopputuloksen.
« Viimeksi muokattu: 21.04.07 - klo:22:57 kirjoittanut Täti »

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 21.04.07 - klo:21:59 »
Kiitos vinkeistä!

Milloin Rory tilaist Diorin ultra-matin? Nyt siellä ei valitettavasti näyttänyt olevan kuin yhtä tummaa sävyä myynnissä.

Täti: Käytätkö myös Diorin puuteria? Kiersin tänään kaikki paikalliset kosmetiikkaputiikit läpi ja Dior oli ainoita merkkejä jolta löytyi tarpeeksi vaalea sävy. Sain näytteen juuri Diorin Pure Lightista. Talvikäyttöön se olisi minulle varmasti liian kevyt, mutta uskoisin että, kesällä ihan passeli. Ennen käytin Shiseidon Dual Balancing Foundationia, mutta se on keltapohjaiselle iholleni aavistuksen liian punaiseen taittuva.

Olipa kyllä harvinaisen hyvää palvelua Stockmann Beautyssä! Myyjä antoi ihan pyytämättä reilun näytteen Pure Lightista. Ei muuta kuin huomenna testailemaan  :)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 21.04.07 - klo:23:03 »
^ Ei ole Diorin puuteria, käytössä Cliniquen Blended Face Powder 08. Tykkään siitä kovasti ja se pikkuisen vielä vaalentaa Fluiden sävyä Light Beige 200. Tuo sävy on iholleni sopivasti keltapohjainen, mutta vielä talvikalpealle naamalla himpun liian tumma. Kesällä on varmasti hyvä.

(Korjasin oman edellisen viestini pelkän Lightin Pure Lightiksi.)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #101 : 21.04.07 - klo:23:26 »
Tilasin Diorin ultra-matin aika kauan sitten, oliskohan ollut melkein vuosi sitten. Viime vuonna joka tapauksessa. Ehkäpä heille tulee vielä joskus vaaleampia sävyjä, kannatttaa vaikka kysäistä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 22.04.07 - klo:17:08 »
Mun pitäisi löytää joku hyvä meikkivoide, vaikka pääasiassa käytänkin mineraalimeikkejä. Haluaisin vaan välillä vaihtelua! Marketin meikkivoiteita on tullut kokeiltua todella monia ja suurin osa niistä on ollut kuraa, että haluaisin nyt jonkun selektiivisen meikkivoiteen. Luin ketjun läpi ja muutaman vinkin jo sainkin.

Iho on kuiva (talvella myös hilseilee välillä, nyt haen meikkivoidetta kesäksi), joten meikkivoiteen pitäisi olla kosteuttava. Sen pitäisi peittää hyvin couperosaa eli punaisuutta. Siitä pitäisi löytyä myös hyvin vaaleita sävyjä. Itse mietin Diorin Eclat Satinia, vaikuttaa ainakin mielenkiintoiselta. Minkälainen lopputulos sillä tulee? Onko hyvin peittävä? Onko Lancomella kosteuttavaa meikkivoidetta, josta löytyisi myös hyvin vaaleaa sävyä? Suosituksia saa antaa.

Lueskelin myös netissä Diorin ja Lancomen meikkivoiteista, mutta jotenkin on turvallisempaa saada suositukset täältä. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 22.04.07 - klo:17:56 »
Minusta Diorin Eclat Satinin vaalein sävy ei ole kovin vaalea. Tarvitsetko kesäksikin hyvin kosteuttavan meikkivoiteen? Enemmän kelta- vai punapohjaisen? Tuo käsite "hyvin vaalea" vaihtelee niin kovasti, mutta tässä muutamia minun testaamiani. Minulla on vaalea keltapohjainen iho. Marketista ei löydy oikein sopivia meikkivoiteita (paitsi Lumenen DoubleStayn 0 ja 1:n sekoitus). Ihoni ei kuitenkaan ole niin vaalea, että pystyisin käyttämään DoubleStayn 0-sävyä pelkästään. Couperosaa minulta löytyy myös.

- Chanelin Vitalumieren sävy limpide pumppupullossa. Neutraali sävy, hyvin kosteuttava meikkivoide, ei tosin peitä kovin hyvin. Sävy näyttää pumpusta ulos tullessaan tummalta, mutta sulautuu ihoon.

- Chanelin Teint Fluide Universel, sävy Limpide. Chanelin vaalein meikkivoide, ei varsinaisesti kuivlle iholle, mutta uskoisin että menee jos ihosi ei ole kesällä ihan rutikuiva.

- Chanelin Pro Lumiere, paras meikkivoide ikinä! Antaa valonhohtoisen lopputuloksen, peittää hyvin, eikä korosta kuivia kohtia. Ainoa huono puoli on, ettei vaaleinta Limpide-sävyä saa Suomesta (mansikkanetistä löytyy).

- Lancomen Colour Ideal (en muista sävyä, olen testannut vain kerran), vaalein sävy oli keskellä talvea hieman liian tumma, mutta kesällä voisin harkita tämän hankkimista. Peittää mielestäni hyvin, mutta näyttää silti luonnolliselta.

- YSL Perfect Touch (sutimeikkivoide), tämän vaaleimpia sävyä olen testannut kerran, aika kevyt meikkivoide. Vaaleimmista sävyistä löytyy kelta- ja punapohjaiset.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 22.04.07 - klo:18:29 »
Kiinnostuin tuosta Chanelin Pro Lumiere meikkivoiteesta. Onko siis vaalein sävy tuo Limpide, kun mun silmään 02 Clair näyttää paljon vaaleammalta?  ???

http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=278&goChar=C&LineId=5457#5457

Edit: Chanelin omilla sivuilla oli paremmat kuvat sävyistä ja kyllähän tuo Limpide on oikeasti vaalein. Strawberrynetin kuviin ei voi oikein luottaa. Joka tapauksessa tämä menee ostoslistalle!  :)
« Viimeksi muokattu: 22.04.07 - klo:19:35 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.