Lancomen Teint Miracle rupesi jatkuvassa käytössä ärsyttämään pikkuvioillaan, joten lähdin metsästämään vielä täydellisempää meikkivoidetta. Nälkä kasvaa syödessä?

Löysin kesällä sarjasta itselleni sopivan sävyn, mutta näin syksyn tullessa ja rusketuksen hävitessä vaaleat sävyt eivät sitten istuneetkaan. 01 oli tummuusasteeltaan oikea mutta aivan liian keltainen. 010 oli jo aavistuksen liian vaalea, mutta eniten mua ihmetytti se miten se oli sävyltään jo lähestulkoon harmaa (!) Molempia keskenään sekoittamalla sai aikaan suht hyvän sävyn, mutta ei kiinnostanut ruveta enää ostamaan useampia puteleita kun tuosta puuttui edelleen se jokin. Vaikka en mistään supermatoista meikkivoiteista tykkääkään, niin lopputulos oli Teint Miraclella liian lähmäinen ja tahmea mistä aiheutui se, että luvattu valo ja hohtavuus aiheutuivat loppupäivästä lähinnä ihon kiiltelystä ja pysyvyyskin oli surkea kun meikkivoide istui ihon päällä tahmeana kerroksena. Lisäksi mun mielestä tuo vaihtoi oksidoituessaan väriä *todella* paljon niin, että pullossa ja heti kädelle puristamisen jälkeen se oli yhden väristä, jo hetken kuluttua huomattavasti punertavampaa ja asetuttuaan jotain näiden kahden väliltä. Viileäihoisena ja ennemmin kelta- kuin punapohjaisen ihon omistajana ei naurattanut.
Päädyin sitten ostamaan Kicksistä blogien ja
Makeupalleyn hehkutuksen perusteella
Diorin Diorskin Nuden ja näin vajaan viikon kokeilun perusteella tämä on oikeastaan kaikkea sitä mitä Teint Miraclen piti olla. Vaaleita sävyjä löytyi huomattavasti enemmän kuin Teint Miraclesta, olisikohan Kicksin myyjä kokeillut meikäläiselle kolmea vai neljää eri sävyä että löydettiin juuri se sopiva vaalea oliivi. En myöskään huomannut, että tämä olisi vaihtanut väriä oikeastaan yhtään päästessään kosketuksiin hapen kanssa. Nude asettuu iholle huomattavasti paremmin kuin Teint Miracle ja pesee pysyvyydessään Teint Miraclen 6-0 ainakin meikäläisen naamassa. Lopputulos on todella luonnollisen näköinen iho ja tätä saa levitettyä joko todella ohuelti tai sitten kerrostettua paksummin. Ja se kauan kaivattu hehku ja valo jota Teint Miracle lupasi mutta ei toimittanut, Nudesta sitä löytyy! Iho näyttää upeasti hehkuvalta mutta ei kiiltele, koska Nuden tekemä lopputulos on ennemminkin kevyesti puuteroidun oloinen eikä yhtään sellainen tahmea minkä Teint Miracle sai aikaan. Mikään superpeittävä meikkivoide tämä ei missään nimessä ole ja olen käyttänyt tämän kanssa pahimmille kirkuvanpunaisille finneille erikseen peitevoidetta, mutta lievästä rosaceasta kärsivänä en kokenut, että punoittaville alueille (leukaperät ja nenä itselläni) olisi tarvinut mitään muuta kuin meikkivoidetta.
Jäätävän pitkä ylistysvirsi, mutta tämä on vaan
niin hyvä. Kaupassa kirpaisi 54 euron hinta, tällä hetkellä tuntuu siltä että maksaisin enemmänkin jos pitäisi. Olen kauhea täydellisyydentavoittelija meikkivoiteitten kanssa.