Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269306 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #945 : 18.01.13 - klo:09:49 »
Miten Diorin sävyt muuten menee, lähinnä tuon Nuden? Onko 010 keltapohjainen?

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #946 : 19.01.13 - klo:10:33 »
^ Jos en ihan väärin muista, niin nollaan loppuvat sävyt ovat neutraaleja, ykköseen loppuvat keltapohjaisia ja kakkoseen loppuvat punapohjaisia. Eka numero kertoo luonnollisesti sitten sen tummuuden.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 20.01.13 - klo:17:44 »
Mä ostin Diorin Foreverin sävyssä 020, kun myyjä vakuutteli että se toimisi mun iholla paremmin kuin Nude. Kerran olen kerennyt Foreveria kokeilemaan ja hyvältä vaikuttaa. Sävy on ehkä aavistuksen vaalea mulle, mutta tekee kasvot ihanan freshin näköisiksi. Aiemmin mulla oli Helena Rubinsteinin Color Clone, mutta se oli liian keltaista ja sai muutenkin kasvot jotenkin tunkkaisen näköiseksi. Diorin meikkipohjilla tulee sellainen kauniin sävyinen ja muutenkin nätti meikkipohja. Pysyvyydestä en osaa kovin hyvää arviota antaa vielä Foreverin osalta, mutta alku vaikuttaa lupaavalta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #948 : 20.01.13 - klo:17:49 »
Millainen tuo Diorin Forever on verrattuna Diorin Nudeen, onko joku käyttänyt/kokeillut molempia että voisi vertailla niitä keskenään?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 20.01.13 - klo:18:00 »
^Mulla oli toisella puolella kasvoja Foreveria ja toisella Nudea, mutta en kerennyt niitä kauaa pitää kun piti pestä pois (myyjä siis testasi niitä mun kasvoille). Pikatestauksen aikana olin huomaavinani, että Forever piti kasvot ehkä paremmin mattana. Peittokyvyssä en hirveästi huomannut eroa (kiireessä en kerennyt kauhean tarkkaan tutkia), mutta ihan kuin Nude olisi peittänyt enemmän, en ole varma ja en tiedä levittikö myyjä Nudea paksumman kerroksen kuin Foreveria. Mulla on pintakuiva sekaiho joka rasvoittuu t-alueelta. Mulla Forever toimi pikatestauksen perusteella paremmin, koska Nude puoli oli pesuvaiheessa ehkä kiiltävämmän näköinen tai näytti siltä että puuteria pitäisi kohta laittaa, kun taas Forever oli ihan siisti eikä pahemmin näyttänyt puuteria huutavan. Olisi ollut kiva testailla paremmallla ajalla. Mulla on kyllä näytepurkit Foreveristä ja Nudesta, mutta ne on 010 sävyt (liian vaaleat mulle varmaankin kun 020 on jo siinä ja siinä onko liian vaaleaa).

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 22.01.13 - klo:11:40 »
Hain eilen näytteitä muutamasta meikkivoiteesta, Dior Nude 010 on testivuorossa huomenna kasvoilla. Pelkään että se on hiukan liian neutraali (=harmaa) tai liian tumma mun kelmeälle iholleni, mutta saa nähdä. Nyt on luonnonvaloakin niin ihanasti että voi testata kunnolla jos vain ehtii kotiin ennen kuin on jo ihan pimeää.

Chanelin Vitalumiere Aqua B10 on nyt kasvoilla ja se on inasen liian tumma ja melkein sanoisin liian keltainen vaikka levittyikin aivan unelmasti ja näyttää tosi hyvältä.

Onko kenelläkään muuten kokemuksia Clarinsin Skin Illusionista? Siskolla on väri 104 ja se on minusta hiukan tumma, vaaleampaa väriä 103 ei ole kai Suomessa saatavilla mutta se voisi olla hyvän vaalea.
« Viimeksi muokattu: 22.01.13 - klo:11:50 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #951 : 23.01.13 - klo:10:14 »
Osaisiko joku suositella mulle full coverage meikkivoidetta joka kuitenkin olisi mahdollisimman kosteuttava/ei ainakaan kuivattava? Nykyiset meikkipohjat eivät peitä kunnolla erisävyistä ihoa/hyperpigmentaatiota(?) suun ympäriltä. Meikkivoide tulisi siis tod.näk vain täsmäkäyttöön sinne minne peittoa enemmän tarvitsisi.

http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 23.01.13 - klo:12:04 »
^Kävisikö tuohon käyttöön pikemminkin peitevoide, jonka koostumus on kosteuttava? MACin Select Moisturecover voisi tuossa käytössä toimia loistavasti ja värejäkin siinä on hyvin. Samoin tuo uudempi Mineralize Concealer voisi olla kokeilemisen arvoinen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 23.01.13 - klo:12:50 »
Muuten kyllä, mutta peitettävää aluetta on kuitenkin jonkin verran. Voisi tuubi peittaria hujahtaa vähän turhan nopsaan.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 23.01.13 - klo:12:59 »
Testailen tänään iholle Dior Nude 010:aa ja se on yllättävän hyvä. En uskonut että se olisi tarpeeksi vaalea tai neutraali kun se näytti ihan selvästi pinkkiharmaalta testipurkissa, mutta sehän on aika kivan neutraali luonnonvalossa. Eikä tunnu kiristävänkään tai korostavan juonteita, ainakaan primerin päälle levitettynä. Tuoksu on mieto ja häipyi nopeasti, ei häirinnyt tällaista hajufobikkoakaan. Peittokykyä löytyy sopivasti värin tasoittamiseen, en ole ihan varma onko tässä tarpeeksi "sitä jotain" jolla iho näyttää paremmalta versiolta itseltään mutta ihan varteenotettava vaihtoehto kyllä.

Clarinsin Everlasting 103 menee seuraavaksi testiin, muistelisin kokeilleeni sitä aikaisemmin ja ihoa kirvelleen mutta olen valmis kokeilemaan uudestaan. Haju on aika tymäkkä jo purkista haistettuna, toivottavasti ei ole kasvoilla ihan mahdoton.

Estee Lauderin Double Wearista ajattelin hakea myös näytteen, muitaakseni uusi väri Bone oli lupaava.

*päivitys*
Everlasting 103 on väriltään neutraalihko keltapohjainen ja sulautuu todella nätisti mun ihooni, mutta koostumus ei käy pintakuivalle iholle kyllä mitenkään. Levitin vielä pohjalle Clarinsin omaa silikoniprimeriä, mutta silti meikivoide jäi jotenkin rakeiseksi ja ruman näköiseksi. Onneksi haju ei kasvoilla häiritse, mutta ihan kuin silmiä hiukan kirvelisi. Pahus.
« Viimeksi muokattu: 24.01.13 - klo:14:26 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #955 : 24.01.13 - klo:20:56 »
Mä olen myös nyt testannut Diorin Nudea sävyssä 020 ja tykkään kyllä. Heti aamulla työkaveri kysyi mitä erilaista meikkiä mulla on kasvoilla, kun kasvot näyttää todella hyvälle  :o. Kävin tänään hakemassa myös 010 sävystä näytteen, koska en ole aivan varma onko 020 sävy himpun liian tumma. Pari viikkoa, niin pääsen laivalta ostamaan kokonaisen putelin tätä  <3.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #956 : 24.01.13 - klo:22:56 »
Kirjoittelin jo Dior-ketjuun haaveestani saada Nude värissä 011, hiukan lämpimämpi väri näyttää mulla raikkaammalta, neutraalit saavat kasvit väsyneemmän näköisiksi. Mutta se saatavuus  :#
Raitoja käpälään!

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #957 : 25.01.13 - klo:08:14 »
Kirjoittelin jo Dior-ketjuun haaveestani saada Nude värissä 011, hiukan lämpimämpi väri näyttää mulla raikkaammalta, neutraalit saavat kasvit väsyneemmän näköisiksi. Mutta se saatavuus  :#

Ihanan herttainen typo  <3

Mua on nyt tän ketjun perusteella alkanut kiinnostamaan tuo Diorin Nude. Se ei vaan nyt koostumukseltaan taida käydä mulle, kun roa aiheuttaa pientä hilseilyä. Mun haaveissa olisi suht peittävä meikkivoide, joka toisi vähän valoa/luonnollista hehkua kasvoille. Nyt tuntuu että mun TrueMatch + Lumene HD -kombo on vähän raskas.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 25.01.13 - klo:08:23 »
Mä puolestaan haikailen Chanel vitalumiere aquan perään. Siis helppo se olisi Sokokselta käydä ostamassa, mutta olen vakaasti päättänyt että ensin pitää käyttää muutama vajaa tuote pois. Tällä hetkellä teen siis meikkipohjan sekoittamalla kolmea tuotetta keskenään: elf flawless finish foundation (minulla oleva sävy Caramel on yksinään liian tumma), Missha perfect cover bb cream (sävy 21 on yksinään liian vaalea) ja Wet 'n Wild ultimate sheer tinted moisturizer (vähän ohentaa kahden edellämainitun sekoitusta). Tuolla kombolla sävy ja peittävyys on ihan hyvä, mutta ei vedä kuitenkaan vertoja Chanelille , joka on mun suosikki meikkivoide.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #959 : 25.01.13 - klo:09:13 »
Tilasin YR:ltä kolme meikkivoidetta. Toivottavasti joku niistä olisi hyvä hyperpigmentaation peittoon. Yhtä tilaamistani voiteista joku englantilainen bloggaaja myös vertasi johonkin Chanelin meikkivoiteeseen.