Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268437 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #975 : 07.03.13 - klo:08:18 »
Syaani, mikä sävy sulla on Liolelesta?
Raitoja käpälään!

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #976 : 07.03.13 - klo:22:06 »
^Etsin ja etsin pakkausesta tietoa enkä löytänyt, ja kun katsoin Cosmetic Loven sivuilta, mistä tämän ostin, ei sielläkään ollut tarjolla eri sävyjä. Liekö tämä sitten yksi sopii kaikille -viritelmä.
1a F ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #977 : 13.03.13 - klo:00:53 »
Katselin tuossa sivusilmällä ruotsalaisia miljonääriäitejä (kai) ja siinä levitettiin meikkivoide kynäruiskulla  0_0 ;D Onko juureksista kukaan kokeillut vastaavaa?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #978 : 13.03.13 - klo:01:07 »
^ei ole kokemusta, mutta olen Youtubesta katsonut tutoriaaleja, joissa meikki laitetaan kynäruiskulla. Julmetun kallista hommaa, ellei omista valmiiksi kompressoria ja ruiskua. Useimmat menetelmää esitelleen youtube-gurut ovat kai saaneet omat vehkeensä promolahjoina, joten mikäs niitä vehkeitä on esitellessä. ;)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #979 : 23.03.13 - klo:18:13 »
Olen tyytyväinen Diorin ja Lancömen meikkivoiteisiin sinänsä (Nudea ja Teint Idolea ja mitä näitä nyt on), mutta ihoni on niin kuivassa kunnossa, että tarvitsisin rinnalle jonkun kosteuttavankin voiteen. Onko hyviä kokemuksia kosteuttavista meikkivoiteista, mahdollisesti öljypohjaisista?

Body Shopilla näkyy olevan yhä sellainen valikoimissaan, ajattelin sitä testata nyt ensihätään, heillä perinteisesti tarpeeksi vaaleita sävyjäkin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 23.03.13 - klo:18:31 »
^ Armanin Maestro on öljypohjainen. Itse en ole päässyt sitä kokeilemaaan, koska Armanin standin myyjät tuntuvat vahtivan meikkivoiteitaan kerberoksen lailla. Jos tuo on lähellekään niin hyvää kuin Lasting Silk tai Luminous Silk, niin uskoisin, että siitä kannattaa pyytää ainakin näyte.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #981 : 23.03.13 - klo:19:19 »
Hei kiitos vinkistä! Toivottavasti siitä on tarpeeksi vaaleita sävyjä. Pitääpä etsiä heti lisätietoja netistä.
Cliniquellakin on kosteuttava versionsa, mutta aikanaan en ollut siihen kovin tykästynyt, vaikka muistaakseni sävy oli kyllä sopiva.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 25.03.13 - klo:23:13 »
Olen nyt pari putelia käyttänyt (erittäin tyytyväisenä) MUFEn Face&Body-meikkivoidetta. Nyt puteli alkaa vedellä viimeisiään ja aloin miettimään muitakin vaihtoehtoja. Ehkä kaipaisin vähän hohtavampaa/kuulaampaa tulosta. Onko noissa kehutuissa Armanin meikkivoiteissa kalpeanaamasävyjä?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #983 : 25.03.13 - klo:23:40 »
RockQueen, mulla on Armanin Lasting Silk sävy 2 ja on siinä rajalla, onko liian vaalea (oon esim. MACin asteikon mukaan NC15/20).

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #984 : 28.03.13 - klo:13:26 »
Oma meikkivoidesekoitukseni on viime aikoina ollut Make Up Storen mattameikkivoide sävyssä Milk, johon sekoitan tipan tai pari Maybellinen Fit Me:tä sävyssä 110. MUSin meikkivoide on yksinään liian matta, mutta Fit Me tuo hieman sellaista luonnollista kuultoa. Pysyy hyvin myös pitkän ja hieman hikisemmänkin päivän. Kerääntyy hieman nenänpieliin, mutta voin elää asian kanssa, kun naama ei kerrankaan kiillä rasvasta eikä näytä liian meikatulta.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 02.04.13 - klo:20:28 »
Kävin tänään katsastamassa tarjontaa kun haluttaisi ehkä vaihtaa meikkivoidetta. Kävin hakemassa näytteet MUFE:n HD:sta sävy 115, Shiseidon Radiant Lifting Foundationista sävy 000, Lumenen uusi CC Colour Correcting Cream sävy Light ja Armanin Maestrosta sävyt 2 ja 3. Noi Armanin näytteet varsinkin on niin reiluja että noilla meikkailee varmaan pari viikkoa, voide kun tuntui todella riittoisalta. Shiseidon näytepurkki täytettiin niin pihtaillen että sävyn siitä varmaan saa katsottua mutta useampaa päivää ei riitä. Mielenkiintoista lähteä testailemaan! Eniten odotan tolta Armanilta kyllä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #986 : 03.04.13 - klo:23:19 »
Ostin vaihtelun vuoksi Max Factorin Facefinity 3 in 1 -meikkivoiteen sävyssä Nude. Tätä ennen oon käyttänyt Lorealin True Matchin sävyä N1, johon oon sekoittanut pari tippaa tummempaa sävyä tarvittaessa. True Match on ollut ihan ok, mutta etenkin talvisin korostaa ikävästi kasvojen kuivia kohtia. Tuo N1 on myös liian vaalea ainakin poskille ja tekee kasvoista liian maskimaisen. Sen sijaan tuo MF:n Nude-sävy on aika hyvä, tosin ehkä taas kasvojen vaaleissa kohdissa saattaa näyttää vähän liian tummalta, jos ei ole tarkkana häivytyksen kanssa . Mutta toivon mukaan näin kesää kohti mentäessä tuokin tasoittuu. Tuntuu ylipäätään aika mahdottomalta tehtävältä löytää yksittäistä sävyä mun kasvoille, joka sopisi täydellisesti ja olisi samalla luonnollinen. Tuo MF Nude on ehkä lähimpänä sitä tavoitetta niistä sävyistä, mitä oon tähän mennessä kokeillut. Ehkäpä sitten kalliimmissa tuotteissa olisi sellaisia, jotka mukautuu oikeasti omiin sävyihin. Mutta nykybudjetilla täytyy pysytellä näissä halvemmissa merkeissä.

Koostumuksen puolesta tykkään tosta MF:n Facefinitystä tosi paljon. Se on selvästi paksumpaa kuin True Match ja peittää sopivasti. Mulla on näkyvät ihohuokoset poskissa ja nuo saa piiloon aika pienellä määrällä tuota MF:n meikkivoidetta. Facefinityssä pidän myös melko mattaisesta lopputuloksesta, joka ei välttämättä vaadi puuteriakaan päälle. Täytyy sanoa, että tää oli aika hyvä ostos.  :) Joskus aiemminkin oon käyttänyt MF:n meikkivoiteita ja koostumuksen puolesta ovat olleet hyviä. Ainoa ongelma on ollut sävyvalikoima, joka on ollut mulle yleensä liian punapohjainen ja/tai tumma.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #987 : 18.04.13 - klo:00:13 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla vielä Lumenen uutta CC-voidetta? Kiinnostaisi kovasti, ainakin Karkkipäivä- ja Sensaisti-blogeissa oli siitä hyvin myönteiset arviot. Toisaalta tekisi mieli hankkia seuraavaksi meikkivoiteeksi "hitusen" kalliimpi Guerlain Lingerie de Peau. Se kun vaikutti saamani näytteen perusteella aivan täydelliseltä, jopa paremmalta kuin talvisuosikkini Parure Aqua. Myös tuo Armanin Luminous Silk kiinnostaa. Oon liian köyhä rohmuamaan kaikkia näitä.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 18.04.13 - klo:00:34 »
^ Vilkaisepa BB-voideketjua. Siellä on jonkin verran keskustelua lumenen CC-viteestakin.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #989 : 18.04.13 - klo:12:15 »
^ Kiitos! No, kyllä tuo kokeiluun lähtee :)
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.