Kirjoittaja Aihe: Bare Escentuals / Bare Minerals  (Luettu 40953 kertaa)

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Bare Escentuals / Bare Minerals
« : 22.05.06 - klo:17:11 »
Onko kenelläkään kokemusta tästä mineraalimeikkisarjasta? Saatavilla mm. HQhairista. Ajattelin tilata puuterimaisen meikkivoiteen, jonka kehutaan sopivan herkälle iholle ja jossa spf15. :) Mitä olette pitäneet tuotteista?
« Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:18:29 kirjoittanut Stationery »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
Vs: Bare Escentuals
« Vastaus #1 : 22.05.06 - klo:19:16 »
En tiedä minkä sävyinen ihosi on mutta, HQ:sta ei saa meikkivoiteen vaaleinta sävyä, ja jos olet kovin vaalea, vaalein sävy voi olla liian tumma. Testasin Tukholmassa vaaleinta sävyä kädelle, ja ainakin mulle se olisi voinut olla vielä vähän vaaleampi. Täältä saa tilattua myös kyseistä sarjaa ja kaikista tuotteista on saatavilla myös näytekoko. Näytteet eivät ole mistään halvimmasta päästä, mutta hyvä keino testata vaikkapa meikkivoiteen sävyä. Mulla on itseasiassa juuri tulossa tuolta paketti, pitäisi saapua jossain vaiheessa tällä viikolla tai ensi viikon alussa.

Itsellä on kaksi Glimmers-luomiväriä, sävyt Socialite ja Devotion. Molemmat on käytössä, nättejä sävyjä, tarpeeksi pigmenttiä ja helppo sulauttaa muihin sävyihin ja häivyttää. Näitä voi olla hankala saada pysymään koko päivän ilman kunnon pohjustusta, mutta mulla on sama ongelma kaikkien mineraaliluomivärien kanssa. Lisää luomivärejä on tulossa, tykkään kyllä näistä. BE:lla on paljon kivoja neutraalinsävyisiä luomivärejä. Paljon lisätietoja ja kuvaukset kaikista sävyistä löytyy täältä.

Linkki poistettu. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 15.09.09 - klo:21:41 kirjoittanut Hunajapupu »
1a F ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 23.05.06 - klo:12:40 »
Mulla on toi Loose Foundation mutta en ole ollut tyytyväinen. Se tekee naaman tosi hohtavaksi, ei levity helposti ja kasvot alkaa kiiltelemään nopeasti laiton jälkeen.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #3 : 24.05.06 - klo:10:59 »
Kiitos vastauksista! Palsta toimii kuin junan vessa. ;D Tilaan sittenkin näytteitä niin ei harmita jos tulee vikaostoksia. Kirjoittelen sitten kokemuksia.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 01.06.06 - klo:10:21 »
Sain tuossa pari päivää sitten pakettini, jossa oli kolme Glimpse-luomiväriä ja kolme mattaluomivärisamplea. Mattaväreistä en juurikaan tykkää, en saa niitä kunnolla levitettyä tai häivytettyä. Glimpse-värit ovat sen sijaan aivan ihania! Ei mitään älytöntä glitteriä, mutta silti koostumus on pehmeä ja hyvä. Tykkään myös sävyistä. En voi muuta kuin suositella BE:n luomivärejä. Maksavat Colorfulsprinklesissa noin kympin kappale, sillä hinnalla ei taida Suomesta saada mitään niin hyvää. Niissä on tosi pehmeä ja mukava koostumus ja ihania sävyjä.
1a F ii

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #5 : 01.06.06 - klo:13:16 »
Munkin tilaus tuli ja olen tyytyväinen tuotteisiin.

Loose foundationin sävy fairly light on ihan nappi vaalealle iholleni. Light oli hieman tummempi, mutta vaalea sekin. Molemmissa sävyissä on punaista taittavaa keltapohjaisuutta, joten sopii herkälle, helposti punoittavalle iholle. Puuterimainen tuote levittyi hyvin ja tasoitti kivasti ihon sävyä. Ostin samalla face brushin, jota käytin levitykseen. Pidän pienestä kimalteesta tuotteessa. Ainakin tasaisella iholla toimii hyvin. Näppyjä se saattaa kyllä korostaa.

Pidin myös glimmer-luomiväreistä, joista sävyt true gold ja cultured pearl. Ensimmäisessä ihana keltakultainen hohde ja jälkimmäinen luonnollinen vaalea.

Ripsiväri Big Tease oli nimensä veroinen. Ripset saavat näyttävyyttä ja pituutta. Värikin oli hyvä musta.

Huulikiilto sweet pink on vaalea vaaleanpunainen kiilto, jossa aavistus helmiäistä. Pysyy huulilla hyvin.

Bonuksena tietty se, että tuotteiden ei pitäisi ärsyttää ihoa. Ne tuntuvatkin kevyiltä ja laadukkailta. Suosittelen ainakin näitä kokeilemiani. :)

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #6 : 02.11.07 - klo:21:57 »
Onko kellään kokemusta Bare Escentuals:n meikinpohjustusaineesta, Prime Time:sta? Se on saanut ainakin MUA:ssa paljon  kehuja. Mulla on tällä hetkellä käytössä Make up For Ever:n All Mat-pohjustusaine ja se on kyl toiminut ihan hyvin, mutta nyt haluis kokeilla jotain muuta. Ja jospa sit ois olemassa vielä jotain parempaa... ;)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 23.03.09 - klo:22:55 »
Juu, tämä merkki on siis vaihtanut nimeään BareMineraliksi (myös seuraavaa nimeä näkyy olevan: i.e. BareMinerals).
Testailin sarjaa Kicksissä tänään, siellä oli starter kit hintaan 99 euroa  :#.

Mineraalipohjissa on paljon kiiltoa. Erikoinen on sarjan kabuki. Aivan kuin karhea juuresharja tai jotakin sinnepäin. Tehty aidoista karvoista kuulema; myyjä sanoi että synteettinen karva ei toimi mineraalien kanssa.

Tekisi mieli testata pienestä määrästä näytettä muutaman päivän ajan, tekeekö tuohon lisätty bismutti minulle allergisen reaktion. Noi isot koot ja aloituspakkaus ovat kyllä törkyhintaisia kokeilua ajatellen...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 24.03.09 - klo:09:42 »
Kyseessä oli siis jonkinlainen mini-starter kit, jossa oli mukana meikkipohja, viimeistelypuuteri, kabuki ja synteettinen concealer brush, ebaysta ostin ja maksoi about 50 euroa (vuonna 2004).  Täytyy todeta, että kitistä osoittautui toimivaksi ainoastaan tuo synteettinen peitevärisivellin, joka on erinomainen ja vieläkin päivittäisessä käytössä, kaikki loput taisivat lentää roskiin.

Heh, kasvoilleni kokeiltiin väriä tuolla synteettisellä peitevärisiveltimellä ja hoksasin heti että onpa hyvä sivellin. Myyjä varoi laittamasta väriä kabukilla....
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 14.09.09 - klo:12:35 »
Löysin BE:ltä itselleni täydellisen pohjan. Aiemmin olin tyytymätön BE:n kiiltävään ja huonosti pysyvään pohjaan, kunnes tajusin kokeilla pohjan kanssa saman sarjan Mineral Veil-viimeistelypuuteria. BE:n mineraalimeikki ei ole mitään ilman Mineral Veiliä. Yhdessä näillä saa peittävän, mutta luonnollisen lopputuloksen.

BE:n "paha ainesosa" bismuth oxychloride ei ole ainakaan vielä aiheuttanut mitään ongelmia *koputtaa puuta*

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 14.09.09 - klo:14:34 »
Millä hinnalla bareMinerals -meikkipohjaa myydään Suomessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tilasin Strawberrynetistä Fair-sävyn ja hinnaksi tuli (loyalty bonusten jälkeen) hieman alle 17 euroa.
1c F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #11 : 14.09.09 - klo:14:49 »
^ Kickseissä törkeät 49 euroa muistaakseni.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

mariana83

• Vieras
« Vastaus #12 : 14.09.09 - klo:16:07 »
Täältä saa tilattua myös kyseistä sarjaa ja kaikista tuotteista on saatavilla myös näytekoko.

Mulla tulee tuosta sivusta joku adult-warning tms. ja siellä on kaikkea aikuisviihde juttua. Myydäänkö siinä sivussa myös meikkejä? :-\

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 15.09.09 - klo:16:18 »
Muutaman vuoden Lily Lolon käytön jälkeen päätin välillä kokeilla Bare Escentualsia. Kesällä tilasin Beauty Baysta Get started kitin sävyssä Light ja nyt parin kuukauden käytön jälkeen ei voi kun todeta etten tyytyväisempi voisi olla! BE jättää hieman hohtavamman pinnan Lily Loloon verrattuna, mutta vaikka mulla T-alue onkin rasvoittuva, niin silti pidän tästä uudesta meikkipohjasta paljon.

LL:n pohjustuksella kasvot jäi usein jauhoiseksi mutta BE:llä en ole sellaista lopputulosta saanut kertaakaan. Päin vastoin, tämä näyttää erittäin luonnolliselle. Light-pakkauksen meikkipohjien sävytkin osuivat melko kohdalleen: tummempi oli kesällä juuri sopiva hieman ruskettuneille kasvoille ja vaaleampi tuntuu passaavan tämänhetkiseen ihonsävyyn hyvin.

Mineral Veiliä olen muutamia kertoja kokeilut mutta kun en huomannut mitään eroa siihen lisäsinkö tätä meikkipohjan päälle vai en, niin tämän käyttö on nyt jäänyt vähiin.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 15.09.09 - klo:20:18 »
^ Minä käytän Mineral Veiliä meikkipohjan alla ja päällä. Jos unohdan pohjustuksen tai viimeistelyn niin eron kyllä huomaa viimeistään puolen päivän aikoihin.