Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
24.04.14 - klo:19:59
688298 viestiä 2764 aihetta kirjoittanut 2578 jäsentä
Uusin jäsen: Blusher
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
 |  Se kaikki muu  |  Arkisto  |  Sante- ja muut valmiit hennavärit « edellinen seuraava »
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 » Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sante- ja muut valmiit hennavärit  (Luettu 89787 kertaa)
octagon
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #150 : 24.07.09 - klo:00:34 »

Octagon kyllästyi lopulta keltaoranssiin ja laittoi hiuksiin 2 tunnin vaikutusajalla Santen Bronze-sävyn (aiempi sävy Santen vaaleimmalla sävyllä värjätty luonnostaan kullanvaalea tukka). Ja ei voi kyllä sanoa muuta kuin että tyytyväinen olen. Väri on noin 7-asteinen voimakkaan kuparinen, ei keltainen eikä kylmänvärinen. Tummempaa vähän kuvan perusteella odotin mutta ehkä parempi että ei tummentunut kuin asteen verran entisestä. Kunpa vaan jaksaisi jatkossakin läträtä "yrttipuuron" kanssa vaan...
tallennettu
miolla
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #151 : 24.07.09 - klo:01:14 »

Värjäsin äidin hiukset Santen Bronzella. Pohjaväri oli ehkä semmoinen 7-8 kultaisella vivahteella ja juurikasvu harmahtava 7. Ohjeen mukaaan laitettiin kiehuvaan veteen ja sai olla päässä sen 2h mukana tulevan suihkumyssyn alla. Ja lopputulos: latvat hieman kirkkaammat riippuen valaistuksesta, tyvessä ei eroa. Tiedä sitten, mutta äidin harmahtavalle juurikasvulle ei tuo sävy tehnyt yhtään mitään, joten sikäli oli suuri pettymys. Äiti kun ei uskaltanut hennata kun ei halunnut liian oranssia sävyä, joten tuo pronssinen Sante olisi ollut mitä sopivin, JOS se vain olisi toiminut :/
tallennettu
octagon
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #152 : 24.07.09 - klo:12:24 »

Joo nuo Santet ei taida kovin hyvin toimia harmaaseen hiukseen, siinä paketissakin on se kuva tuloksesta harmaaseen hiukseen ja minusta se kyllä näyttää tosi oudon väriseltä jo kuvassakin: harmahtavalta oranssilta  Pyörittää silmiään

Lainaus
kun ei uskaltanut hennata kun ei halunnut liian oranssia sävyä,

Mulla tämä Bronze-sävy on kyllä ihan reippaasti oranssisävyinen, ei paljon poikkea siitä mitä pelkällä hennalla olen saanut luonnonväriseen tukkaan aikanaan. Asteen verran tummempi vaan mutta sävy on ihan sama varsin kuparinen terrakotta.
tallennettu
miolla
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #153 : 24.07.09 - klo:13:22 »

Lainaus
Lainaus
kun ei uskaltanut hennata kun ei halunnut liian oranssia sävyä,

Mulla tämä Bronze-sävy on kyllä ihan reippaasti oranssisävyinen, ei paljon poikkea siitä mitä pelkällä hennalla olen saanut luonnonväriseen tukkaan aikanaan. Asteen verran tummempi vaan mutta sävy on ihan sama varsin kuparinen terrakotta.

Nössöjä kun oltiin, niin ei uskallettu pistää ihan pelkkää hennaa, eikä myöskään Santen pähkinänruskeeta. Toi Bronze olisi ollut siinä välillä - vähän cassiaa ja indigo tasaamassa liian hennaista lopputulosta, mutta ei kuitenkaan yhtä harmahtavan ruskea kuin mitä Santen pähkinänruskea voisi olla. Sävy olisi sinäänsä siis ollut sopiva äipän päähän, jos se vain olisi tehnyt jotain niille harmaille :/
tallennettu
-kata-
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #154 : 28.07.09 - klo:13:34 »

Ilmeisesti Sante värimössön kannattaa antaa muhia yhtä pitkään kuin ihan 100% hennankin, esim. vuorokausi?
Paketissa on 100g jauhetta, niin siitä riittänee puolet (50g) tosi lyhyeen tukkaan ?

Ostin nyt äidilleni Santen mahonginpunaista (mitä lie) ja lähiviikkoina aijon värjäillä sitten sen tukkaa, jänskättää jo valmiiksi lopputulos.
Ekokaupan myyjä on myös itse kuulemma värjäillyt kyseisellä värillä ja lopputulos sen tukassa ei ollut tippaakaan punainen vaan täysin ruskea, jokseenkin tuhkan ruskea... Miten se voi olla mahdollista, kun jos paketin kuvasta päättelee niin punainen tukkahan siitä pitäisi tulla?

Tuon värin päädyin kuitenkin ostamaan, on lopputulos sitten mitä tahansa ruskean tai punertavuuden välimaastosta, kunhan ei oranssia tukkaa tule.
tallennettu

"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
kleio
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #155 : 29.07.09 - klo:09:15 »

Ekokaupan myyjä on myös itse kuulemma värjäillyt kyseisellä värillä ja lopputulos sen tukassa ei ollut tippaakaan punainen vaan täysin ruskea, jokseenkin tuhkan ruskea... Miten se voi olla mahdollista, kun jos paketin kuvasta päättelee niin punainen tukkahan siitä pitäisi tulla?

Itselle kyllä tulee väristä ihan vahvan punaruskea. Aluksi näkyy myös oranssia hieman, erityisesti ohimolla ohuimmissa hiuksissa. Myös kirkkaassa auringnpaisteessa sävy voi olla oranssihtava. Sävy kyllä taittuu pois parissa viikossa ja jäljelle jää (itsellä siis) syvän punertavanruskea. Edellisellä värjäyskerralla oranssia taas ei tullut oikeastaan ollenkaan. Eli: koskaan ei voi olla satavarma lopputuloksesta. Jokaisella kerralla lopputulos on ollut kuitenkin hyvin kaunis.

Btw, en siitä Santen muhittelusta olisi ihan niin varma. Pakkauksessa muistaakseni kehoitetaan laittamaan se päähän mahdollisimman kuumana, mitä vaan päänahka ja näpit kestää. Olisi kyllä mukava tietää jos jollain on tästä enemmälti kokemusta. Ja olen kyllä ollut erinomaisen tyytyväinen väriin ilman muhitteluakin; ainoa mitä haluisin muuttaa on värin pysyvyys: kuukaudessa häviää väri melkein kokonaan, jää vain kaunis kiilto.
tallennettu

Hiuslaatu 1bMii. Ensitilaajalle 5 dollarin alennuskoodi IHerbiin: KOR084
SC
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #156 : 29.07.09 - klo:10:39 »

Millä Santen/Herbantintin värillä saisi tuon ruskeat hiukset? Jos alkuväri on haalistunut porkkana. Tämä on ihan vaihtoehtona sille että henna värinpoisto epäonnistuu niin tummanruskea on tulossa päälle jos ei onnistu.

http://www.skinsmusic.co.uk/images/season_3/effy/effy2.jpg
http://tbn3.google.com/images?q=tbn:o90XN0jGQRa8OM:http://ainewhelan.de/skinsgifs/effy02.gif

Skins - liekeissä, 3 tuotantokausi, Effy Hymyilee
tallennettu

1aFMii,  kasvatus käynnissä
iHerb ensitilauksesta -10$ koodilla CED177
ainokainen
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #157 : 29.07.09 - klo:10:53 »

Sanoisin että hennattuun tukkaan jos vetäisee cassia-indigoseoksen (ja ehkä vähän amlaakin taittamaan sävyä kylmemmäksi) niin ehkä tuohon voitaisiin päästä.

Voisi kokeilla myös ihan suoraan henna-indigoseoksella? Mulla ei tosin ole siitä kokemusta, aina olen värjännyt tuolla kaksivaihe-menetelmällä eli ensin henna, ja sitten seuraavana päivänä indigo.
tallennettu
-kata-
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #158 : 29.07.09 - klo:11:50 »

Btw, en siitä Santen muhittelusta olisi ihan niin varma. Pakkauksessa muistaakseni kehoitetaan laittamaan se päähän mahdollisimman kuumana, mitä vaan päänahka ja näpit kestää. Olisi kyllä mukava tietää jos jollain on tästä enemmälti kokemusta. Ja olen kyllä ollut erinomaisen tyytyväinen väriin ilman muhitteluakin; ainoa mitä haluisin muuttaa on värin pysyvyys: kuukaudessa häviää väri melkein kokonaan, jää vain kaunis kiilto.

Ai jaa.. Hmm, no mitähän sitä sitten tekisi... Kun kyllähän ihan 100% hennankin pakettiohjeet poikkeaa ihan täysin siitä, miten suurin osa sitä todellisuudessa käyttää.

Vai ei nämä Sante värit sitten tuon paremmin pysy, harmillista. Mutta lienee ainut vaihtoehto tosiaan mun äidille kokeiltavaksi tämä väri, kun ei enää kemiallisia värejä allergisuuden takia pysty käyttämään.
tallennettu

"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
kleio
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #159 : 29.07.09 - klo:12:07 »

^Vaikka Sante häipyykin päästä melko nopsaan, se tosiaan jättää kuitenkin päähän kauniin kiillon ja lievän sävytteen. Tässä on myös se hyvä puoli, ettei juurikasvua juurikaan ilmaannu: ei ole pakko pitää väriä epätoivoisesti yllä koko aikaa.

Kantsii kokeilla ensin ihan ohjeiden kanssa ja testiä miten vaikuttaa, mikä on sävy, kuinka hyvin peittää jne. Itse ensimmäisillä kerroilla lisäilin nesteeseen mustaa teetä ja punaviiniä, mutta huomasin että kun tekee ihan perussetin, on lopputulos paras.
tallennettu

Belle
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #160 : 15.08.09 - klo:18:32 »

Onko muilla tarttunut hiuksiin sellainen mutamainen (hennan)haju? Onko kellään mitään kikkakolmosta jolla haisua saisi pois? Mulla kesti viime Sante-värjäyksen jälkeen yli viikon mudanhaju ja ällötti aika tavalla  Miettii.
tallennettu

Hiukset hennot ja lasimaiset, mallina leukamittainen polkka. Henna-indigoseosten ja normivärien sekakäyttäjä.
kleio
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #161 : 15.08.09 - klo:18:37 »

Minulla myös haju jää hiuksiin noin viikoksi, mutta ainakin itse haistan sen vain, kun hiukset ovat märät. Eli kuivana ei tuoksu. Pidän kyllä itse tuoksua hyvänä, mutta tiedän ettei se kaikkia miellytä. En oikein tiedä voiko sille ylipäänsä tehdä mitään, kuin että huuhtoo sen hyvin heti ekalla kerralla pois, eikä sekään kai poista hajua aivan kokonaan.

edit. Tuli mieleen jotta auttaisikohan co-pesu pari päivää värjäyksen jälkeen? Käsittääkseni se ei syö väriä (??) ja ainakin omissa mielikuvissani se saattaisi poistaa hajun varsin hyvin.
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:13:15 kirjoittanut kleio » tallennettu

-kata-
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #162 : 22.08.09 - klo:23:18 »

Värjäsin nyt tänään äidin hiukset sillä Santen mahongin punaisella  Pyörittää silmiään ...

Lopputulos oli se, että harmaat osiot oli ihan oranssit ja muu tukka (pohjalla kemiallisia värejä ruskeeta, kuparia yms.) tuli sellaiseksi rusehtavaksi... Ei kovin kehuttava lopputulos, jos nyt ei huonokaan, mutta ei kyllä todellakaan semmonen mitä olis tahdottu !
Paketin ohjeita noudatin. Jauheen sekoitin kiuhuvaan veteen (outoa!) ja värimassa sitten melkein samantien päähän ilman muhimisaikoja. Tukassa aine vaikutti 2 tuntia.

Millä ihmeellä harmaatkin sais tummiksi ja muunkin tukan tummanruskeaksi tai punertavaksi? Ei äidille mikään porkkanatukka sovi yhtään.
« Viimeksi muokattu: 22.08.09 - klo:23:22 kirjoittanut -kata- » tallennettu

Belle
Tukkaguru
Poissa Poissa

« Vastaus #163 : 23.08.09 - klo:17:44 »

^ Mun ymmärryksen mukaan Santella ei saakaan harmaita peitettyä kovin hyvin. Varmaan oranssihtava sävy irtoaa parissa pesussa, ja jos ei lähde niin suoraväriä päälle? Jos siis hiukset ei kestä kestovärejä. Täydellinen harmaanpeittävyys taitaa tulla vaan kunnon kestovärimyrkyillä.
tallennettu

Hiukset hennot ja lasimaiset, mallina leukamittainen polkka. Henna-indigoseosten ja normivärien sekakäyttäjä.
Harley
HAIRahtanut
Poissa Poissa

« Vastaus #164 : 07.09.09 - klo:17:42 »

Ostin tuota Santen Brun-väristä hiusväriä. Päätin pitkällisen ajatustyön lopuksi lopettaa persvärien käyttö ja nyt sitten kun juurikasvu kummittelee niin kokeillaan hennaa/santea.
Pitää avomiestä pyytää ottaan kuvia Hymyilee

Oma tukka on viimeksi heinäkuussa värjätty kestovärillä vaaleanruskeaksi noin 6-7 asteinen nyt haalistuneena. Pitäkää peukkuja ettei ihan epäonnistu.
 Ei kyl tosin haittaa vaikka ei hiusväri tartukaan ekalla kertaa (miehellä värjätty kaksi kertaa, eikä vieläkään oikein näy). Mut hiushoitona ainakin!

Edit: Santen Terra-värjäys takana. Tuli kiiltoa ja juurikasvu hieman peittyi, muttei tullut kovin suurta sävymuutosta, mikä oli tarkoituksenakin Hymyilee

Avomiehellä värjättiin nyt tosiaan kolmatta kertaa Santen sillä tummimman punaisella. Tuli tosi kaunis luonnollinen punakettusävy, pohjaväri oli melko tumma ruskea. Sellainen kiva.
Kuva on huono webcam-kuva, mutta noi mihin valo osuu kertoo värisävyn parhaiten:
http://oldskool.wamma.fi/dropbox/files/punaiset.jpg
« Viimeksi muokattu: 10.09.09 - klo:14:51 kirjoittanut Strix » tallennettu

"I wasn't a sex symbol, i was a sex zombie"
-Veronica Lake

http://joulukalenteri2013.tumblr.com/
Sivuja: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 » Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: