Kirjoittaja Aihe: Hyvä hiustenkuivaaja?  (Luettu 100885 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?
« Vastaus #120 : 14.11.16 - klo:13:37 »
Jos se on yhtä tehokas kuin dysonin imuri niin lähtee varmaan tukka päästä juurineen :D
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #121 : 14.11.16 - klo:13:55 »
Mun pitäisi varmaan kokeilla tota Stockalla mielenkiinnosta. Sitäkin mietin, että onko tuo pää tarpeeksi suuntaava. Siis föönissähän sillä suuttimella nimeomaan voi kohdistaa ilmavirran niin, että se silottaa hiuksen pintaa ja muotoilee samalla. Mutta mahtaakohan tuo vaan puhaltaa sitä ilmaa ilman mahdollisuutta kohdistaa sitä pienelle alalle. Menee oikeastaan vähän koko idea siitä, jos se vaan puhaltaa.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #122 : 14.11.16 - klo:14:16 »
^ Tuohon Dysoniin näyttäisi olevan magneettisesti kiinnittyvät kaksi suutinta ja diffuusori tarjolla / mukana pakkauksessa.
2b F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 14.11.16 - klo:14:39 »
Kun aiemmin tänä vuonna etsiskelin itselleni uutta hiustenkuivaajaa, niin tuosta dysonin kuivaajasta oli youtubessa paljon mainoksia arvosteluita. Vaikutti ihan pätevältä vehkeeltä. Kuivaaja itse on kivan pieni, mutta ne suuttimet on ihan julman isoja. Eli keskittimen kanssa etu pienestä koosta ainakin katoaa.

En nyt oikeasti ollut edes harkinnut noin kalliin kuivaajan ostoa, eikä tuota  silloin saanut Suomesta. Mutta jos tuo olisi edes 150 € hintaluokassa ja nuo suuttimet olisivat pienemmät, niin mielelläni olisin tuon kotiuttanut.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #124 : 14.11.16 - klo:20:14 »
Kappas, en itse huomannutkaan heti noita suuttimia. Aika kookkaita ovat kyllä, ja se vie tuosta vähän kyllä sitä ideaa... Normiföönissä mun mielestä hankalinta on juurikin sen pitkän "nokan" kanssa toimiminen kun föönaa ja muotoilee omia hiuksia sillä. Youtube-videoiden perusteella tuo on kyllä tosiaan ihan yhtä mökelön kokoinen kuin normaalikin fööni. Sanotaan jos hinta olisi tuosta vaikka puolet, niin tuota voisi ehkä vielä harkitakin, mutta tohon hintaan tuskin myy paljoa.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 10.12.16 - klo:20:25 »
Mun lemppari YouTube-guru eli Tati on testannut Dysonin hiustenkuivaajaa: https://www.youtube.com/watch?v=cDcHxz5oF7U
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 10.12.16 - klo:22:56 »
Järkky hinta  0_0

Mä olen tosi huono käyttämään fööniä ja harjaa erikseen, koska molempien käsien käyttö on mulla aika kömpelöä (siksi en luultavasti saa myöskään mistään leteistä yhtään mitään aikaiseksi). Käytän sellaista ilmakihartimen tyyppistä monitoimilaitetta, jossa on erilaisia harja- ja kiharrinpäitä runkoon kiinnitettäväksi ja teho riittää hyvin kuivaamaan. Mulla oli muinoin Philipsin laite ja nykyinen on Lidlin Silvercrest-merkkiä, on ollut oikein toimiva kapine ja todella edullinen. Melkein samanlainen kuin tässä linkissä: https://www.lidl.de/de/silvercrest-multi-warmluftstyler-swc-1000-c1/p212535

Kaapissa on Vidal Sassoonin iso fööni ja Braunin pienempi, mutta en ole niitä käyttänyt kuin varmaan kerran vuodessa. Itse asiassa se Braunin taitaa olla jopa avaamaton.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #127 : 11.12.16 - klo:19:55 »
Mun lemppari YouTube-guru eli Tati on testannut Dysonin hiustenkuivaajaa: https://www.youtube.com/watch?v=cDcHxz5oF7U

Tämä oli ihan kiinnostava arvostelu, kiitos. Ilmeisesti tuo on vaan tosi tehokas ja puhaltaa erikoisen kovaa. Tuo Tati on muuten harvinaisen mielyttävä vloggari! Monilla on niin ärsyttävä puhetapa ja/tai ääni, etten oikeasti kärsi katsoa :D Mutta Tati puhuu kivan rauhallisella äänellä eikä rääy mitään ärsyttävää. En esim ymmärrä kuka pystyy katsomaan Graveyard Girlin videoita ::) Sori OT...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 12.12.16 - klo:07:03 »
Vanha kuivaimeni osoitti väsymisen merkkejä ja ostin tilalle Bsochin 5987:n. Vaikuttaa ihan pätevältä - ja yksi syy tähän päätymiseen oli juuri se, että tässä ei ole kovin pitkä nokka. Todellakin kätevämpi omaan käyttöön, kuin aikaisempi pitkänokkainen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #129 : 18.03.17 - klo:07:20 »
Mä kokeilin muuten Stockalla tuota pöljän hintaista Dysonia. Siellä oli ihan virtaan kytketty malli näytillä. Ja hitsi oli se kyllä tosi kivan tuntuinen. Todella hiljainen ääni ja kevyt käyttää. Tossa oli painojakauma myös tosi miellyttävä. Se paino oli tavallaan pääasiassa siinä kahvassa, eikä siinä nokassa, joten sitä oli kepeä käyttää. Mä olen föönin suurkuluttaja ja föönaan aina pyöröharjalla koko tukan. En kyllä oikeasti tiedä voinko ikinä perustella järkevästi tuon hintaisen föönin ostoa, mutta kyllä vähän jäi himottamaan...

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 03.05.17 - klo:10:27 »
^ mun kampaajani käytti hiusteni kuivaamiseen viime viikolla just tuota Dysonin fööniä ja hän tietysti kehui laitteen maasta taivaisiin ;D Hänellä on siis käytössä ammattilaisversio ja on kuulema ollut satsaamisen arvoinen! Tosi tehokkaan oloinen se oli ja ääni ei ollut mielestäni ollenkaan sellainen tyypillinen föönin ääni.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.