Multa löytyy Vidal Sassoon Hot Tools VS561 ionisoiva fööni, tätä on saatavilla sekä diffuusorilla, että ilman ja mulla on versio, jossa oli diffuusori mukana.

Ostin kuivaajani viime kevättalvella edellisen muinaisen lorkun kylkiäisföönin sanottua sopimuksensa irti ja oon kyllä ollut tähän tosi tyytyväinen, parhaita, ellei paras kokeilemani markettifööni, päihittää ainakin kaikki kokeilemani saman hintaluokan remingtonit ja babylissit.
Fööni on teholtaan, 2000W, ionisoiva ja siinä on 2 lämpötila- ja 2 nopeusvaihtoehtoa sekä viileäpuhallus, todella pitkä johto ja tämä on myös todella kevyt (vaikkakin muuten aika ison kokoinen), mikä helpottaa työskentelyä huomattavasti, äänikin mielestäni melko hiljainen.
Hintaa tällä taisi olla ostaessa 39e (s-etukorttitarjous), normisti hiukan enemmän. Diffuusoriton versio taisi kuitenkin normihinnaltaankin olla alle 40e, en tosin tiedä varmaksi, ovatko kaikki ominaisuudet muuten samat kuin tässä.
Oho, tulipa mainospuhe!

Mut olen kyllä todella onnellinen, että löysin edullisen föönin, joka toimii kuin unelma (tosin ei paljoa vaadi, että fööni on parempi kuin edellinen, joka ylikuumeni ennen kuin tukka ehti läheskään kuivaksi ja huusi kuin sumutorvi)
edit: Hassua, heti kun pääsin tänne hehkuttamaan, huomasin tänään, että sama fööni on taas sokkarilla tarjouksessa 39,90.