Apteekistahan saa Isopropyylialkoholia, millä teipit pitäisi irrota melko helposti. Sitä pieneen suihkepulloon ja suihkuttamaan vain siihen teippiosioon ja hieman vaikutusaikaa. Näin säästyy teippihiukset liialliselta poistoainemäärältä, mikä jo itsessään kuivattaa lisäkehiusta.
Kiitos vinkistä, mä kävin ostamassa isopropyylialkoholia apteekista ja irroitin itseltäni teippituuhennoksen.
Desin pullo maksoi 6€ ja tosiaan hyvin irtosi. Kostutin vanulapun alkoholilla ja painoin hetken sinettikohtaa lapulla. Sinetti liukeni ja pidennys lähti helposti irti. Teipin liimajämät hiuksistä lähti samalla konstilla, lisää viinaa lappuun ja painoin hetken teippikohtaa. Pesin lopuksi syväpuhdistavalla.
Muutama raita mulla on edelleen kiinni, jätin vielä piristykseksi. Sinetin kohta on vaan niin kauaksi kasvanut jo juuresta, että taidan irroittaa tänään nekin.
Tuuhennoksen irroittamiseen meni n.1/3 pulloa, eli riittoisaa tuo kyllä on. Hiusväritahrat lähti muuten myös aika vaivattomasti iholta.
Siinä pullon kyljessä kyllä varoiteltiin, ettei saa ihokosketukseen laittaa, mutta pakkohan mun oli kokeilla.Ja kovasti ne apteekissa mua tenttasi, että mitä mä aion isopropyylialkoholilla tehdä. En mä tiedä voiko tuota juoda, ei kai? Pirtulta se kyllä haisee.
Voisin ostaa itselleni jemmaan teippiä, voisi joskus laittaa itse piritykseksi muutaman raidan, kun kerran se poistaminenkin oli noin iisiä. Uskon että Pesukarhu saat varmasti laitettua itsellesi teipit, se laittaminen on kuitenkin niin helppoa.