Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 313622 kertaa)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #120 : 03.11.08 - klo:19:41 »
^Millaista tuo hius on? Onko sileää, suoraa ja kiiltävää? Takkuuntuuko helposti?

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 03.11.08 - klo:20:07 »
Mulla ei itsellä tuota oo tosiaan päässä ollut, mutta kaveri kyllä kirosi pitkällisesti, kuinka helposti menee takkuun. Jotenkin ihmeen kaupalla ne hiukset kuitenkin aina ihmisten ilmoilla näytti supersileiltä ja ihanilta, mutta kai se oli sitten pitkällisten kiroilujen ja tuntien selvitystöiden tulosta  :P

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 03.11.08 - klo:20:24 »
^Hmmm...siihen takkuuntumiseen voi kyllä moni asia vaikuttaa. Jos hän ei ole hoitanut kunnolla tai nukkunut hiukset kiinni tms. Taidan itse ottaa riskin ja kokeilla.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 04.11.08 - klo:01:00 »
Uskoisin kyllä, että hoiti niitä todella huolella. On vähän sellainen ihminen, ettei jätä mitään puolitiehen. :) Jotkut hiuslaadut eivät vain pysy hyvinä, vaikka mitä tekisi. Tuossa ilmoituksessa ei mm. missään sanota, että hius olisi remyä. Ongelmahan tuossa teippihiuksessa on sekin, että silikonisia shampoita ei oikein voi käyttää ja hiuksia pestessä menevät helposti takkuun.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 04.11.08 - klo:01:12 »
^ Päätin odottaa että töihin tilataan yhtä hiusta. Työkaverilla ollut jo monta kertaa päässä ja silti sileät eivätkä takkuunnu. Merkkiä tai maahantuojaa en muista.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 17.11.08 - klo:20:01 »
Osaisiko joku auttaa kun en osaa googlettaa amerikkalaisia tai jonkun muun maan sivuja mistä voisi saada yhtä edullisesti teippipidennystä kuin edellisen sivun linkistä. Tilaisin sieltä, mutta kun pituus on 45cm ja haluan ehdottomasti 60 cm pidennykset. Muutenkin siinä ei tainnut olla ihan tarpeeksi vaaleaa niissä.
Suomesta kun tilaa samaa hiusta tuo sama määrä maksaa yli 100e. Tuosta saa alle 40e, eikä postikulut niin hauheita ole, että silti tulee halvemmaksi kun tilaa enemmän.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

anna1

• Vieras
« Vastaus #126 : 07.12.08 - klo:23:57 »
Mitäs muut ohut-/lyhythiuksiset on mieltä, oisko parempi laittaa pidennys teipeillä vai liimalla?
Itse en ole noita teippejä koskaan laittanu, mutta mielelläni laittasin ennemmin ne kun liimat, en vaan tiedä miten onnistuis, kun ko. ihmisen hius on tosiaan aika ohutta/hentoa, ja pituutta ei siis ole kai ihan olkapäille. Pituudesta en nyt mene vannomaan kun en ole ko. henkilöä nähny moneen kuukauteen, mutta käsittääkseni puolipitkä tukka on hänellä nyt. Ja tarkoitus olisi enemmänkin tehdä ihan vaan tuuhennos kuin pidennys.
Pohdin tässä vaan että kun hius on aika ohutta, niin toi aluehan jää aika pieneks johon pidennykset voidaan laittaa (jotta siis sivuilla ja niskaan ei jää näkymään teippejä tai sinettejä), joten oiskohan sinetit kuitenkin parempi vaihtis?

Tossa Hairiumin teipissä muuten on ollu nyt viime aikoina (kai just kesällä) joku viallinen erä, että voipi johtua ihan vaan siitä kun joku puhui tuolla aiemmin että on teipit irronneet heti. Jos ne nyt oli edes sieltä hankittu, näin olin lukevinani, mutta voin olla väärässäkin ::)

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 08.12.08 - klo:00:26 »
^ mulla on ohut tukka, voimakkaasti kerrostettu ja olkapäille ulottuva.
mulle laitetaan keskiviikkona teippipidennys/tuuhennos. Kampaaja suositteli just teippejä siksi, että kuulema rasittavat vähiten. Ja sitä oli saatavana 25 cm ja 45 cm pituuksia, laittaa mulle tota lyhyempää kun välttämättä ohut hius ei jaksais sitä pidempää kannatella. (riippuu varmaan myös siitä, paljonko laitetaan).

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 08.12.08 - klo:17:16 »
Munkin mielestä teippi on parempi idea, jos on ohuet tai lyhyet hiukset. Sinettejä / kuumaliimaosoioita laittaessa oikeasti välillä tulee vastaan se, ettei omaa hiusta ole tarpeeksi mihin kiinnittää. Itse kun haluan tosi paksun pehkon, jos pidennykset laitan ja sinettejä ei vaan mahdu mielestäni aina tarpeeksi tai sitten kirjaimellisesti koko oma hiuksisto on sinettejä täynnä ja sinettirivit joutuu laittamaan todella lähekkäin. Teippiosiot ovat myös ihanan ohuita ja siksi todella huomaamattomia lyhyessäkin hiuksessa. Sinetit sitä paitsi näkyvät helpommin, jos oma hius on esim. yhtään rasvainen.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 08.12.08 - klo:19:47 »
Teippien ainut huonompi puoli oli se, että jos on yhtä laiska kuin minä varaamaan aikaa kampaajalle nostamiseen, niin ne sinetit on niin isot että loistavat kaauuuuas. Nyt mulla on päässä Balmainin pidennysosioita, nämä sinetit on kuin pienet riisinjyvät. Mulla ei ole ihan päällihiuksissa jakauksen lähellä pidennysosioita, joten ei haittaa mitään vaikka ei ole nostettu, ei ne sieltä mihinkään näy. Mun tukassa muuten teipit pysyi huomattavasti paremmin kiinni, joten katsotaan jos seuraavaksi taas niitä laittaisi.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 09.12.08 - klo:09:57 »
^ mä aattelin, että käyn kahdeksan viikon välein värjäämässä tyven niin jos samalla aina noita nostettais. Ja laittasin kans just niin, ettei ne heti sieltä pilkota eli omaa hiusta on päällä. Ja koska harrastan paljon liikuntaa ja hiukset on saatava kiinni, niin pitäis laittaa niin ettei teipit näy. Ja mulla on niin liukas tukka, että kampaaja epäili että teipit pysyis parhaiten.

Mutta huomenna se nähdään minkä näkösenä tulen kampaajalta  :D
Mun mies ei ollenkaan ymmärrä: "On se kumma, eka käydään leikkaamassa ja viikon päästä pidentämässä"  ;D

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 16.12.08 - klo:16:50 »
no niin, nyt on teipit olleet melkein viikon ja tykkään :D
tosin kampaaja mokas laittamalla niitä vähän liian alas, ja lisäksi niitä vaaleita raita-osioita taas on liian ylhäällä eli näkyvät jos hiukset ei ole ihan vastapestyt :(
mutta just tänään soitti, että siirretään niitä perjantaina.
Mulle laitettiin 15 kpl niitä teippiosioita, eli hintaa tuli 600 € (huh).
Toivottavasti nää nyt pysyy, mulla on senverran liukas hius että saa nähä. Mm. pestiin 2 kertaa syväpuhdistavalla ennen laittoa ja mun tukka oli ihan normaali, ei edes takkuuntunut  ::)

Olen nukkunut hiukset letillä ja nää ei takkuunnu yhtään. toki olen hyvin yrittänyt hoitaakin :)
taisin jäädä heti koukkuun, tukkaan kun tuli n. 10 x lisää volyymia ja pituuttakin kymmenisen senttiä :D

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 21.12.08 - klo:01:34 »
Mun teippejä nostettiin viime viikolla kolmannen kerran. Tänään neljännen. Ne nimittäin tulivat kaikki alas viikossa. >:( Edelliset kaksi kertaa ne ovat pysyneet kiinni kuin juotettuna sen pari kuukautta.

Ketutti kyllä enemmän kuin pientä oravaa pakkasella, kun tukka valui suihkussa pois. Onneksi sain ajan vielä ennen joulua ja tukan takaisin päähän. Oma tukka on niin surkean ohut - ja vielä lyhytkin, kun huonot latvat napsittiin pois.

Mun pidennyshiukset rakastavat John Friedan Frizz-Eazea. Se siloittaa latvat todella pehmeiksi. Ja koska lisäketukka on niin paljon omaa karkeampaa, ei annostuskaan ole ongelma. Oman tukan tuo lähmäisi hetkessä.
1a F ii

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 21.12.08 - klo:23:24 »
^ kurja homma  :(

Mulla perjantaina otettiin alhaalta kolme alinta osiota pois (2 mustaa ja 1 blondi) ja siirrettiin niistä kaksi mustaa päällimmäiseksi että peittävät noi blondien osioiden teipit kunnolla. Nyt on jo ihan likaset hiukset mutta teipit ei todellakaan näy, Jippiii :)
ja hiukset saa nyt kunnolla ponnarille! mun elämä on nyt niiin paljon helpompaa :)

Hiustyöläinen

• Vieras
« Vastaus #134 : 26.12.08 - klo:20:08 »
Syaani: Oletko käyttänyt hoitoainetta eri tavoin nyt viimeisellä kerralla kun teipit irtoilivat? Ainakin sen olen huomannut, että pidemmät teipit eivät kestä hiuksissa hyvin jos hoitoainetta valuu myös teippiliuskoihin. Näin kävi ja jokaisen teippihuollon jälkeen 2 - 3 teippiliuskaa irtosi ennen seur. huoltoa. Kun sitten ohjeita noudatettiin eli hoitoainetta ei päästetty liuskoihin, pysyivät teipit hyvin kiinni huoltovälin.