Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 313688 kertaa)

nentsik

• Vieras
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #150 : 03.02.09 - klo:12:36 »
Ostin omat teippihiukseni (ja teipit, poistonestettä ja harjan) mikko.fi sivuilta. Joku tyyppi myi siellä nämä kaikki pakettina. Muistaakseni nimellä hiustenpidennyspaketti tai teippihiuspaketti.

Maksoin postikuluineen jotain vähän alle 230 euroa. Siinä tuli kaks pakettia hiuksia, pituus reilu 50cm, ja teippejä niin että sain laitatettua ne ekan kerran +yhden huollon. Se harja mikä tuli mukana on tosi erikoinen, ikinä en oo sellasta nähny missään, siinä ei oo niinku piikkejä ollenkaan vaan ne on niinku lenkkejä millä harjkataan. Kuulema sen takia ettei ne voi tarttua pidennyskohtiin.

Sillä oli useampia värejä, ite otin tummanvaalean kullansävyn. Mun mielestä näissä on tosi hyvä se nauha missä hiukset on kiinni, kampaaja joka laittoi nää mulle sano samaa. Ja hiukset ei takkuunnu yhtään, tosi sileet. Oon kiharrellu ja kaikkea, mutta on kyllä pysyny tosi hyvänä. Aiemmin mulla oli hairiumista ostettua ja se takkuuntu paljon helpommin. Ja ekat teipit rupes irtoilee viimestään 8 viikon jälkeen. Pidin näitä ekalla kerralla 10 viikkoa ja nyt nää on ollu taas 9 viikkoa. Ja nää tuli paljon halvemmaksiki ku hairiumin, siellä maksoin pelkistä hiuksista postikuluineen yli 240 euroa.

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 03.02.09 - klo:22:17 »
Jos joku tarvitsee tuota Hairiumin Blong teippihiusta niin täältä löytyis 1 tummanruskea (3) käyttämätön hiusnauha jonka voisin myydä.

anna1

• Vieras
« Vastaus #152 : 04.02.09 - klo:18:27 »
^ Paljos sä pyydät siitä? Ja onko käsinsidottua vai koneella? Vois olla mahollisesti kohta puoliin tarvetta..

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 09.02.09 - klo:18:45 »
Mua kiinnostas teippipidennys. Paljonko olette maksaneet omasta teippipidennyksestänne? Entä kuinka usein huolletaan ja paljonko huolto maksaa? :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 09.02.09 - klo:18:56 »
Princess, laitto maksoi muistaakseni 300€:n paikkeilla, vähän päälle taisi olla. Hinnat kyllä varmasti vaihtelee melko paljon. Huollossa käyn silloin, kun kasvurajat ovat päässeet turhan pitkiksi, ehkä parin kk välein. Huollosta maksan muistaakseni 25€, enemmän jos teippejä/hiuksia joudutaan lisäämään. Olikohan se tuon 25€, en jostain syystä pääse kampaamon nettisivuille niin en pääse nyt tarkastamaan hintaa.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 09.02.09 - klo:19:06 »
Oi kiitti Bella, just aattelinki et sullahan on teipit :) Onpa ollut edullinen laitto jos 300 €, luulin paljon kalliimmaksi. Oletko pitänyt samoja hiuksia kauan vai onko sulla vaihdettu uudet hiusnauhat? Minkä merkkistä pidennyshiusta sulla on?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 09.02.09 - klo:20:36 »
^Mun teippipidennyksien laitosta on jonkin verran aikaa, etten tosiaan ihan tarkkaan noita hintoja muista, mutta tuolla kampaamossa, jossa käyn, teippipidennysten laitto on jotain 370-380€:n välillä ja sain silloin nämä laittaessani vähän alennusta. Mutta varmasti löytyy paljon kalliimpiakin paikkoja.
Kokonaan uusia hiuksia ei ole vaihdettu, on vain lisätty jonkin verran uusia jos esimerkiksi hiusosioita on ennen huoltoa irronnut enkä ole tuonut niitä huoltoon mukaan. Uudet teipit tosiaan aina vaihdetaan huollon yhteydessä.
En valitettavasti muista minkä merkkisiä nämä hiukset ovat, mutta voin yrittää sen selvittää sulle. :) Jospa nuo nettisivut alkaisivat pelaamaan, niin ainakin sitten.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 10.02.09 - klo:14:23 »
Mulla on Tape on-off pidennys (tai oikeestaan tää on tuuhennos), 15 kpl 20 cm osioita, yksi osio 40 € eli 600 €.
Laitto ei maksanut mitään (luonnollisestikaan), huollan tätä 7 viikon välein samalla kuin värjään tyven.
Huolto on jotain 50 € per tunti, ekan tunnin jälkeen pitää maksaa vaan 50 % ja viimeeks meni lähes 1,5 h poistoon ja uudelleen laittoon.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 10.02.09 - klo:23:53 »
Huollosta todennäköisesti joutuu useimmissa paikoissa kyllä maksaa enemmän kuin tuon 25 €. Yleensä hinnoitellaan jonkun tuntitaksan mukaan, kuten Charleenin tapauksessa.

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #159 : 21.02.09 - klo:19:43 »
Aion ottaa itse teippipidennykset ja tahdonki kysyä semmoista, että jos tilaan Hairiumilta nuo BLONGin teippihiuspidennykset ja sitten Dreamhairista SuperTape 12mm, niin voiko niitä käyttää yhdessä?
Onko se Hairiumin oma "normi" teippi kestävää? Koska kaveri sanoi, että paksumpi teippi pysyy kiinni paremmin.
Mutta haittaako se jos teippi on paljon paksumpaa kuin sen teippihiuksen kiinnityskohta?

anna1

• Vieras
« Vastaus #160 : 23.02.09 - klo:13:32 »
No itse en laittas leveempää teippiä, voisin kuvitella että jää ärsyttävästi repsottamaan reunan yli, ja varmaan alkaa muut hiukset sitten tarttua siihen ym.
Hairiumin teippi on kestänyt mulla ainakin ihan hyvin, mie en oikein jaksa uskoa noihin kaveri sanoi-juttuihin, varsinkaan jos kaverin sanoma "fakta" perustuu ihan omaan perstuntumaan yhden tai kahden oman pidennyksen perusteella..
Alan koulutuksen käyneenä väitän että kuitenkin suurin osa niistä heti tippuilevista pidennyksistä on vaan jossain määrin väärin/huonosti laitettuja.
Niin ja maxfactorille pahoitteluni, kun en oo ehtiny viestiin vastaamaan, mutta tukkaa en nyt tarvii sittenkään.

MiamiGlow

• Vieras
« Vastaus #161 : 23.02.09 - klo:15:17 »
anna1, kiitos vastauksesta :) Pistinkin jo tilaukseen sitten ihan sitä hairiumin omaa teippiä.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 24.02.09 - klo:12:46 »
Kampaajani sanoi, että EU-säädösten myötä jokin/jotkin teipeissä käytettävä(t) aine(et) olisivat kielletty ja siksi nykyiset teipit eivät enää pysy niin hyvin kuin jotkut aiemmat. Tietääkö joku tästä jotain tarkemmin?

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 25.02.09 - klo:12:45 »
^ joo, EU:n uuden kemikaalilain takia.

Mulla on nyt päässä tätä uutta teippiä ja pysyy kuin tauti! muutenkin tää on paljon ohuempaa (vaikka leveempi) joten mukautuu hiuksiin paremmin ja muutenkin tykkään enemmän tästä uudesta.
kampaajani sanoi, että tosi monet valittaneet että tää ei pysy. mulla on todella hyväkuntonen lasimainen hius ja kampaaja epäili että pysyykö mun päässä mikään mutta tää uus on pysynyt! vanha teippi aukeili jostain reunasta vähän, tän uuden kaa ei ole ollut mitään ongelmia.
poistaessakin tää uus on ollut vaikeempi ottaa pois verrattuna vanhaan joten ihmettelen noita pysymisongelmia.

nannanen

• Vieras
« Vastaus #164 : 04.03.09 - klo:21:27 »
Jos joku tarvitsee tuota Hairiumin Blong teippihiusta niin täältä löytyis 1 tummanruskea (3) käyttämätön hiusnauha jonka voisin myydä.

HEI HEI! mua kiinnostais ja juuri tumman ruskeaa kaipaan!! mitä pyydät? vastaa joannamk@suomi24.fi