Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 313620 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #225 : 04.11.09 - klo:10:54 »
^ Hairtradella ei taida olla teippihiusta, mutta Additional Lengthsista saa suhteellisen edullisesti.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 01.02.10 - klo:16:13 »
Onko toi Additional lenghtsin tukka minkä laatusta? Entä teippi, pysyykö hyvin?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 01.02.10 - klo:17:41 »
^ Tässä vanhempaa kommenttiani kyseisestä hiuksesta, kyseessä oli keskiruskea sävy:

Mulla ei itsellä tuota oo tosiaan päässä ollut, mutta kaveri kyllä kirosi pitkällisesti, kuinka helposti menee takkuun. Jotenkin ihmeen kaupalla ne hiukset kuitenkin aina ihmisten ilmoilla näytti supersileiltä ja ihanilta, mutta kai se oli sitten pitkällisten kiroilujen ja tuntien selvitystöiden tulosta  :P

Muistaakseni teipit pysyivät parisen kuukautta ihan ookoosti, mutta sinä aikana jouduttiin korjaamaan muutamaa osiota, tai lähinnä niitä teippiosioiden päitä, joilla oli ikävä tapa alkaa hieman repsottaa. Helpoitenhan se niistä päistä tosiaan alkaa irtoamaan, kun sinne kosteus ym. lika helpoiten tunkee. Vika saattoi toki olla laittajassakin, kun mikään pro en ole ja ensimmäistä kertaa kokeilin teippien kiinnittämistä. Taidettiin kerran tai kaksi laittaa ne samat hiukset uudelleen eli irrotettiin, vaihdettiin teipit ja kiinnitettiin taas.

Edit. Siitä teipistä vielä... Se teippi oli puolet paksumpaa kuin se lisäkehiusten silikoninauha, joten teippi piti puolittaa pituussuunnassaan. Teippi tuli sellaisina liuskoina (ei siis missään rullassa), joten puolittaminen oli onneksi helppoa.
« Viimeksi muokattu: 01.02.10 - klo:17:45 kirjoittanut Roksane »

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 02.02.10 - klo:18:33 »
^Kiitti Roksane. Oliko toi teippi siis mukana kun tilasit hiukset vai erikseen? Ja miten huonolaatusta tuo teippi siis muuten oli, kun käsitin että tuonne additionaliin  oli annettu palautetta että teippi olisi superhuonoa eikä kestä ilman liimaa? :o Niin mitä tuo liima siis tarkoittaa... Onhan toi skin weft siis se teippitukka?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 02.02.10 - klo:22:16 »
^ Skin weft on tosiaan se Additional Lengthsin teippitukka. Teippi tuli mukana ja siitä mukana saadusta määrästä riittäisi ainakin kolmeen ellei neljäänkin kiinnityskertaan. Mulla ei ole muista teippihiuksista tai teipeistä kokemusta, joten laatua en osaa kummemmin arvostella!

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #230 : 03.02.10 - klo:09:42 »
Mulla on muutaman kerran sinettipidennys, ja siitä kyllä oon tykännyt, en keksi valittamista, mutta oon kuitenkin miettinyt jos välillä testais tieppipidennystä..

Asiassa mietityttää se että mulla on tosi paljon tukkaa, eiks teippejä suositella yleensä ohuempaan tukkaan? Onko kellään paksutukkaisella kokemusta?  :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #231 : 05.02.10 - klo:09:06 »
^Mulla on. Ei ongelmaa. Paksu tukka on just hyvä, kun se peittää ne teipit kanssa. Nehän ovat sinetteihin verrattuna aika näkyvät, ja ne pitää peitellä omien hiuksien alle. Sen helpompaa mitä paksumpi se oma tukka on. Teippejä voi laitella paksuun tukkaan myös aika "ylös", koska hiusmassa peittää ne hyvin. Tietty paksuihin menee enemmän sitä pidennyshiusta ja hinta voi olla korkeampi.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 05.02.10 - klo:09:20 »
^ Mä oon kyllä juuri päinvastaista mieltä, teipit ovat paljonkin huomaamattomammat kuin sinetit. Siksi teippejä käsittääkseni juuri ohuthiuksisille suositellaan, koska ovat niin huomaamattomat. Teippihiusnauhahan on sellaista lituskaa ja joustavaa ja se teipin kiinnityskohta todella huomaamaton, näyttää melkein, kuin lisäkehiukset kasvaisivat omasta päästä.

Eli Nihnaanan kysymykseen vastaten: teippejä suositellaan ohueen tukkaan, koska ovat huomaamattomat, mutta ei se kuitenkaan estä laittamasta niitä myös paksuun tukkaan. Sinetit ovat kuitenkin pidempikestoisemmat, eli jos sulla ei ole ongelmaa niiden näkymisen kanssa eivätkä ne rasita hiuksiasi, niin pitäydy niissä, tulee varmaan halvemmaksikin!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #233 : 05.02.10 - klo:09:30 »
Mulla ainakin kun pidennyshius oli vaaleaa, ja tyvikasvu tummempaa, niin kyllä se teippi sieltä paisteli ellei peitellyt. Itsehän en olisi varmaankaan suostunut sinettejä ottamaan. Mä huomasin teippieni kanssa, että esim hiuksia ponnarilla pitäessä ne näkyvät aika helposti etenkin, jos ovat ehtineet valua vähän alemmas. Sitten saa toisinaan vähän asetella päällystukka etteivät teipit varmasti näy. Ei se teippikohta mitenkään älyn nätti ole  ;D

edit. Hämääväksi koettu kuva poistettu.
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:10:08 kirjoittanut lynx »

Poissa Nihnaana

• Hiushörhö
« Vastaus #234 : 05.02.10 - klo:09:49 »
^ tuo näkyminenkin riippuu varmaan hiusnauhan valmistajasta ja hiusten väristä jne, koska mä oon nyt vajaan vuoden verran tehnyt mun työkaverin tukan teipeillä, niin hänellä ei kyllä tuolla tavalla näy noi poikittaisnauhat ollenkaan. Hänellä on musta tukka.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #235 : 05.02.10 - klo:09:51 »
Joo, ei varmaan mustassa tosiaan näykään... Mulla oli just tuollaista vaaleaa. Ei nekään kyllä näkyneet toki ellei esitellyt :P Mutta mulla on tosiaan paksu tukka, eikä mulle ainakaan kukaan kampaaja sanonut etteikö teipit sopisi :) Eli vähän makuasia millä tekniikalla kukakin ne ottaa.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 05.02.10 - klo:09:53 »
Ei sen kuulu tuolta näyttää. Siinä skin weftissähän on juuri se idea, että se lisäkehius näyttää olevan kiinni "ei-missään", eli sitä nauhaosaa ei edes erota pituuksista. Kun se nauha on päässä, se näyttää siis siltä kuin se kasvaisi omasta päästä. Se nauhan toinen puoli, jossa se silikoninauha näkyy, painetaan omiin hiuksiin kinni siten, että teippinauha tulee molemmin puolin omaa hiusta. Näin sitä silikoninauhapuolta ei näy, vaikka hiukset nostaisi ylös.

Musta on vaan aika tylsää, että laitat esimerkkinä kuvan, jossa teippihius ei ole edes kiinnitetty oikein. Tai siis minusta ainakin näyttää, että tuosta kuvan pidennysosasta puuttuu se päällipala kokonaan.
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:10:09 kirjoittanut lynx »

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #237 : 05.02.10 - klo:10:04 »
Okei, poistin sen. Katson jos löydän jostain paremman :) Harmi kun en kuvaillut omiani. Olin tosi tyytyväinen niihin teippeihin, mutta eiväthän ne kiinnityskohdat ehkä mikään suurin silmänilo ollut, jos katseli... Että siinä mielessä omassa päässäni hiusten paksuus+teipit oli ihan hyvä yhdistelmä, kun ei tarvinnut pelätä että näkyvät. Kukin saa toki laittaa mitkä pidennykset haluaa, mä vaan kerron omia pointtejani. Eli täällä ainakin toimi paksuun tukkaan teipit, ja sitähän tässä taidettiin alunperin kyselläkin  :D
« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:10:32 kirjoittanut lynx »

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #238 : 05.02.10 - klo:17:12 »
Minunkin mielestä ne teipit näkyy vaaleassa hiuksessa, varsinkin kun tulee tummaa tyvikasvua ja jos teippiosiot on leveydeltään lyhyitä. Joissakin merkeissä vaaleiden hiusten kohdalla se teippi näkyy sieltä kiinnityskohdan alta kun hius on niin ohutta tai sitä on vähän siinä. Olen huomannut, että joidenkin ohuthiuksisten teippipidennykset tosiaan näkyy  kun he pitävät ponnarilla ja ammattitaitoisilla kampaajilla kuitenkin laitettu. Mustassa kuitenkin loogisesti näkyy kiinnityskohdat huonommin oli sinetit tai teipit. Tietenkin jos pidennyshius ei ole täysin samanvärinen kuin omat hiukset niin sen kyllä huomaa tai jos se on kiinnitetty liian ylös ja on ohut tukka oli sitten teipit tai sinetit. Kuitenkin monesti mainostetaan, että teipit on lähes huomaamattomat. Ohuissa hiuksissa kun ajattelee, että kaksi teippi osiota tulee päällekkäin ja oma hius vielä väliin, niin se kiinnityskohta on paksumpi ja voi siis näin erottua.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #239 : 16.02.10 - klo:15:11 »
Klipsipidennyksissä on eri juttu kun niitä osioita on vähemmän joten ei siihen kannata verrata. Mielestäni tuo 140 g voisi hyvinkin riittää, vaikka en nyt näekään hiuksiasi. Itselläni on paksut hiukset ja kahdella paketilla pärjäsi ihan hyvin. Voithan soittaa ja kysyä tältä kampaajalta paljonko hän on tilannut hiusta. Nuo grammamäärät saattaa mennä eri merkeillä eri tavalla kun voi olla erilaisia nauhoja, enemmän tai vähemmän hiusta. Ainahan sitä voi sitten lisätä jos tuntuu että tarvitsee kuitenkin lisää.