Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 313612 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #240 : 16.02.10 - klo:22:55 »
60 cm on joo aika överipitkä, ei enää "vähän lisää pituutta". Dreamhairista löytyy joiltain huonoja kokemuksia myös Juurikasvussa, kannattaa etsiä.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #241 : 17.02.10 - klo:18:04 »
Huomasin dreamahairista sellaisen jutun,että jotkut tuotteet on kiinalaisia ja esim. liimapyssy ja keratiiniliimapuikot jotka tilasin olivat ihan samanlaisia kuin mitä ebayssa olevien kiinalaisten myyjien kuvissa. Pakkauskin oli samanlainen niissä liimapuikoissa kuin ebayssa. Hinnoissa vaan oli eroa kivasti. Kenties ne hiuksetkin dreamhairissa on samoja. Kiinalainen hius on paksua ja sitä ei yleensä suositella eurooppalaisiin pidennyksiin.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 17.02.10 - klo:18:32 »
^ Niiden palvelunumerosta vastaa joku todella vahvasti murtaen (ja huonoa) suomea puhuva nainen, joten arvauksesi ei liene kovin kaukana todellisuudesta.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #243 : 19.02.10 - klo:19:18 »
En kyllä tilaa sieltä enää kun samat tavarat saa ebaysta halvemmalla. No saamani sähköpostivastaukset oli kyllä kirjoitettu oikein että kai siellä joku suomalainenkin on joukossa.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #244 : 19.02.10 - klo:21:52 »
Mul on ollu Simply Natural -teippipidennys jo parisen vuotta - ja oon ollu todella tyytyväinen. Vaaleisiin hiuksiin on aina löytynyt sopiva sävy, parhaiten niin että kahdesta paketista toinen on vaaleaa ja toinen tummempaa. Yhden kerran hiuksia irtoili silikoninauhastaan aika reippaasti, mutta saattaa olla että aiheutin sen itse käyttämällä rakennepaikkaavia tuotteita. Oikeastaan tämä pidennys oli loppujen lopuksi ohennuttuaan se luonnollisin. Oma hius on ohut ja suhteellisen kiilloton, simplyn tukka sulautui kyllä 100% joukkoon vaikka pidennysmittaakin löytyi (kerrostettu, pisimmät hiukset hartioille - pidennys 45cm). Hiusalan kouluttajatkaan eivät aina huomanneet että kyseessä oli pidennys :D .

Muille olen tehnyt pidennyksiä myös B*longin ja Rapunzelin tukasta. Molemmat ovat olleet ihan ok tummahiuksisille, mutta blondeissa sävyissä saattaa tulla vaikeuksia sekä sopivan sävyn löytämisessä että laadussa - aasialainen hius kun on aina tummaa ja kun se vaalennetaan on väistämättä kärsinyt melkoisen käsittelyn. Teippejäkin olen testannut sekä Hairiumilta että Dreamhairilta, mutta en suostu enää käyttämään muuta kuin Kinnusen (mistä ostan Simplyn hiukset) teippiä. Näin saan asiakkaalleni taatusti kestävän pidennyksen, ja poistovaiheessa tiedän ettei teippi sotke, veny ja pauku vaan aukeaa oikealla tekniikalla siististi ja helposti vähällä poistoainemäärällä.

Nyt olen värjännyt oman tukkani tummaksi, simplyn lisäkkeet päässä. Värjäys onnistui loistavasti, eikä teippikohdat tai hius ole olleet moksiskaan vaikka kestovärillä värjäsin. Seuraavaksi tilaan kuitenkin tummat jatkeet - ja kysymykseni kuuluukin, onko kenelläkään kokemusta Rapunzelin laineikkaasta teippihiuksesta? Onko laatu millaista, ja riittikö todella vain yksi paketti? Oma hiukseni on hieman luonnonkiharaa, ja en jaksaisi aina sitä vaivaa, että joudun joko suoristamaan oman tukkani tai kihartamaan lisäkkeet. Rapunzelilla pidennystä tehdessäni hius oli suoraa ja asiakkaan omakin hius suora ja melkoisen ptkä - kysessä oli siis ennemminkin tuuhennus johon yksi paketti riitti mainiosti. Entäs additional lenghts, onko tästä hiuksesta kokemuksia - takkuuntuuko kuinka ja näyttääkö luonnollisesta skandinaaviseen tukkaan? Täällä jo kirjoitetut kokemukset ovat tainneet kaikki olla yhden ja saman henkilön kirjoittamia, joten hieman lisää kaivattaisiin jos muutkin ovat kokeilleet.

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #245 : 21.02.10 - klo:01:03 »
Rapunzelin hiuksista itse asiassa suurin osa on venäläistä hiusta, ainekin näin he sivullaan väittävät. Luokkakavereilla ollut rapunzelin hiuksia ja  simply naturalin. Itse olen huomannut, että ne rapunzelin tukat näyttää menevän kaikilla nopeammin huonompaan kuntoon vaikka kuinka hoitaisi. Sen sijaan niillä joilla on ollut simply naturalin niin tukka on pysynyt hyvässä kunnossa pidempään. Kannattaisikohan sinun tilata simply naturalin lainehiusta kun sinulla on siitä merkistä muutenkin hyviä kokemuksia? Se teippi on kyllä tosiaan ihan paras ja itselläni meni välillä vahingossa hoitoainetta niihin, mutta teippi pysyi kiinni. Toisin kuin muiden merkkien teipit kun ne ei siedä hoitoainetta sitten yhtään, vaikka ei tietenkään niihin tule sitä laittaa. Mutta varmempi olo kun on kunnon teippi.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #246 : 21.02.10 - klo:13:55 »
Kiitos vastauksesta! Simplyn tukka vaan syö palkkapussiini epätoivottavan suuren loven :D . Ja mun käsittääkseni Simplyn laineikasta teippihiusta saa vain 30cm mitassa, joka ei riitä minulle. 45cm saa vain suorana. Mutta ehkäpä otan varman päälle ja näen sen suoistelun/kihartelun vaivan, enkä tuhlaa rahojani johonkin huonolaatuiseen.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 22.02.10 - klo:20:09 »
^Yleensä 2 pakettia riittää, mutta tosiaan asiaan vaikuttaa se omien hiusten paksuus sekä pään ymärysmitta.
Mutta kyllä 3 on suurimmalle osalle liikaa, tulee ihan älytön megatukka jota on vaikea hoitaa. Kannattaa ehkä ensin laittaa se kaksi ja tilata vasta sitten tarvittaessa lisää.

maary

• Vieras
« Vastaus #248 : 14.03.10 - klo:00:04 »
en ole saanut tilatuksi additional lenghtistä..
ei hyväksy pankkikorttia!? kokeiltu on visa electronilla, debitillä ja ihan visalla.. ja op:n kortteja kokeiltu.
alkaa jo pännimään tuo. mistähän muualta sitä edullista teippitukkaa saisi? hairtradella ei vissiin ole?

annukukka

• Vieras
« Vastaus #249 : 15.03.10 - klo:15:28 »
rapunzel of sweden?

Ei varmaankaan mitään laadukkaimpia pidennyksiä, mutta hinta ainakin on kohdallaan! Kannattaa vaan harkita tarkkaan se väri, koska tuolla esim. teippipidennysten ja clip-on pidennysten sama sävy näyttää kuvassa vaa aika erilaiselta... Voihan sen pidennyksen sitte palauttaaki jos tuleeki aivan eri sävystä hiusta ku olit kuvitellu :)

maary

• Vieras
« Vastaus #250 : 15.03.10 - klo:19:04 »
ebaysta minihouselta lähti tulemaan.. kokeillaan tuota laatua nyt:>

joella

• Vieras
« Vastaus #251 : 06.04.10 - klo:16:03 »
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_21_33/products_id/42

pystyykö tota käyttämään teippipidennyksissä? entä onko muita kokemuksia tuolta hairtradelta tilattujen hiusten laadusta?

mmamma

• Vieras
« Vastaus #252 : 07.04.10 - klo:20:13 »
http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_21_33/products_id/42

pystyykö tota käyttämään teippipidennyksissä? entä onko muita kokemuksia tuolta hairtradelta tilattujen hiusten laadusta?

Lähetin juuri tänään tiedustelun asiasta Hairtraden asiakaspalveluun, vastaus oli melko kiertelevä mutta mikä oikein ymmärsin noita hiuksia voi kiinnittää vain ompelemalla, liimaamalla tai ompelemalla niihin itse clip on - kiinnityksiä. Vastaus ol itosiaan melko sekava joten lähetin uuden kysymyksen jossa pyysin tarkentamaan että voiko mitään hairtrade.com sivuston hiuksia käyttää teippipidennykseen.

Ja aiemmin olen tilannut tuolta clip on - pidennykset, laatu on hyvä ja hinta kohdallaan. Just sen takia haluisin tilata myös mahdolliset teippipidennykset tuolta :)

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #253 : 08.04.10 - klo:13:31 »
^ Toi on ihan sellasta saumallista hiusnauhaa mihin ei saa teippiä kiinnitettyä kunnolla ellei ollenkaan (se ompelukohta on todella kapea). Teippihiukset liikkuu mm. tape hair, seamless weft, skinweft nimikkeillä. Siinä nauhassa pitää olla sellanen kiinnityspinta mihin ne teipit saa kiinni kun ei pelkän sauman päälle sitä voi laittaa.

mmamma

• Vieras
« Vastaus #254 : 09.04.10 - klo:14:11 »
"Re: Enquiry from Hair Trade‏

The Hair Weft extensions also known as hair weave extensions can be applied using the adhesive tape which we sell on our website to.

Kind Regards,

Amy"

Noin vastasivat, eli ilmeisesti voi kiinnittää teipillä. :)