Mä oon tässä koittanut ensimmäistä kertaa elämässä laittaa pidennyksiä, ja nyt on jo kaksi kertaa nuo teipit irtoilleet! ;/
Ensimmäisellä kerralla syy oli kyllä puhtaasti Hairtraden paska teippi. Ei pysynyt ollenkaan, kaverini joka on teippipidennyksiä ennenkin laittanut, huomasi heti että teippi ei tarttunut melkein ollenkaan. Kevyellä nykäisyllä lähti irti vaivalla laitetut pidennykset, ja jo samana iltana nypin kaikki teipit vekeen päästä kun ne nyppimällä irtosivat.
Parin päivän päästä koitettiin uudelleen, tällä kertaa erittäin jämäkällä teipillä. 3 päivää pidennykset ehtikin mun päässä olla, mutta tänään värjäsin latvoja tummemmaksi elumenilla (väriainetta ei mennyt kyllä yhtään teippeihin, siitä olen 110%varma) ja kun pesin hiukset shampoolla, teipit alkoivat tuntua jo hieman höljiltä... lisäksi menin laittamaan hoitoainetta juuriinkin, kun en tiennyt ettei edes sitä saa käyttää. Ja suihkun jälkeen hiuksia harjatessa pidennyksiä alkoi irtoilla. 3 on jäljellä mun päässä nyt. Huomenna laitetaan sitten kolmannen kerran, jos se kolmas kerta toden sanoisi... ;/ enää en kyllä erehdy laittamaan hoitoainetta tyveen!
Mitä shampoita ja hiusaineita noin yleensä uskaltaa teippipidennysten kanssa käyttää..? Voiko käyttää voidemaista lämpösuojaa...? merkitkin olis kivoja

!