Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 313611 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #300 : 31.08.11 - klo:19:39 »
^Täältä on muutamat juurekset ja itse mukaanlukien tilanneet hiusta:http://www.ebay.co.uk/itm/20-Remy-Tape-Hair-Extension-22-100g-40-pieces-/220810525247?pt=UK_Health_Beauty_Hair_Care_Hair_Extentions_CV&hash=item3369553a3f         Teippi pysyykin tiukasti ja tukka hyvän laatuista. Tuo riittää hyvin tuuhennokseen.

kermakaramelli

• Vieras
« Vastaus #301 : 31.08.11 - klo:19:51 »
Minen tajuu tuosta ebaysta mitään. Tai no siitä ehkä jotain mut sit kun pitäs maksaa nii ei onnaa. ???

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 01.09.11 - klo:07:32 »
Oothan tehnyt Paypal-tunnarit? Ainakin mulla kun ostan jonkun kohteen Ebaysta niin klikkaan sen jälkeen maksa-nappia ja se ohjaa suoraan Paypalin sivuille josta pääsee maksamaan ja maksun jälkeen ohjautuu takaisin Ebayn sivuille.

kermakaramelli

• Vieras
« Vastaus #303 : 01.09.11 - klo:09:35 »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 01.09.11 - klo:09:51 »
Joo, niin tuossa sanotaan että teippi tulee mukana. :)

kermakaramelli

• Vieras
« Vastaus #305 : 01.09.11 - klo:20:12 »
http://www.additionallengths.co.uk/hair-extensions-c1/human-hair-extensions-c6/human-hair-weft-c7/additional-lengths-skin-weft-hair-extensions-p48

Ymmärsinkö oikein, et onko tässä valmiina jo teipit eikä tarvi sitäkin erikseen tilata?

Meinasin tän tilata, aika halpa kun on kuitenkin 90 cm hiusta ja mä havittelen lähinnä tuuhennosta, eikä oma tukka oo järin paksu.

Mutta ongelma: Mitä mä täytän tilauslomakkeen kohtaan House name/Number?! On pakollinen tieto. Seuraavana on rivi osoitteelle.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 01.09.11 - klo:20:14 »
^koita pistää siihen talon nro (esim 33 B 67) ja seuraavaan katu (talokatu)

kermakaramelli

• Vieras
« Vastaus #307 : 01.09.11 - klo:20:20 »
^koita pistää siihen talon nro (esim 33 B 67) ja seuraavaan katu (talokatu)

Kiitos!
Sain laitettua tilauksen ja maksu sujui verkkopankin kautta. Wuhuu. Nyt odottelemaan hiuksia. Muistan lukeneeni et tuo mesta olis ihan luotettavakin tilauspaikka, joten toivon mukaan rahoille saa vastinetta:)

kermakaramelli

• Vieras
« Vastaus #308 : 07.09.11 - klo:11:50 »
Mulle tuli nyt  nuo hiukset.
Kiinnitys on vähän hakusessa, ohjeita ei tullut mukana.Pussillinen vain Pro-Flex II Hair extension tape tabs-teippejä.
Noita on siis monta läpyskää ja yks teipinpala on semmoinen reilu sentin pituinen, miten mä noita käytän?

En löydä mitään tutoriaalia.. Apua. ???

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 07.09.11 - klo:12:21 »
Onpas niillä nopea toimitus! Mun tukka on edelleen matkalla, tosin tilasin jenkeistä sen.. Olis vaan pitänyt tilata tuolta kans. ::) Eiks youtubestakaan löydy mitään, jos laittaa hakusanaksi tape hair? (Mä en pääse firman koneella youtubeen..) Oman hiuksen pitäisi jäädä kahden teippiosion väliin, eli oman hiuksen alle ja päälle tulisi teipit tyyliin hotdog. ;D Ilmeisesti sun pitää laittaa monta palaa riviin siihen hiusosioon, jos ne on vaan 1cm pituisia tai katkoviivalla 1cm välein? http://www.rapunzelofsweden.fi/teippipidennykset,-hiuslisakkeet-ohjeet/teippipidennykset,-hiuslisakkeet-ohjeet

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #310 : 07.09.11 - klo:23:20 »
Osaisko joku sanoa millä aineella saisi teippiosiot irtoamaan kotona, vai täytyykö tästä lähteä jotain kallista poistonestettä ostamaan?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 07.09.11 - klo:23:34 »
^Oon käsittänyt että silikonilla tai alkoholilla, mutta mitään kokemusta ei ole. Poistattaminen ei varmana paljoa maksa, mutta onko sulla esim jotain silkkitippoja, joilla voisi kokeilla. Korjatkaa heti jos tää kuulostaa hullulta idealta.

edit alas. Noni  :D Ei ilmeisesti jäänyt mitään teippiliimaa hiuksiin kiinni tms?
« Viimeksi muokattu: 08.09.11 - klo:00:34 kirjoittanut SH »

Poissa marrriik

• Hiushörhö
« Vastaus #312 : 08.09.11 - klo:00:29 »
Hehe. Lähti hyvin tuolla haavanpuhdistus aineella kun sitä suihkutti pidennysosioon  ;D

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 08.09.11 - klo:15:19 »
^Kookosöljy toimii hyvin :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Heitu

• Haiven
  • *
« Vastaus #314 : 14.09.11 - klo:17:58 »
On. Teippipidennys ei juuri aiheuta hiuksille mitään, olettaen toki että laitto on tehty oikein ja poisto tehdään hellästi, mutta nämä nyt koskevat kaikkia pidennyksiä. Teipit saa pois joko poistoaineella, tai esim suihkussa lätkäset hetkeks aikaa hoitoainetta teippeihin, lähtevät irti ihan itsestään. Suosittelen, varmaan kaikki pidennystekniikat on ollu päässä, ja teipit ollu ehdottomasti kivoin!
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka