Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 310939 kertaa)

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #345 : 02.11.12 - klo:16:04 »
Mulla on nyt kaks viikkoa ollu teippipidennykset päässä ja tykkään näistä ihan mielettömästi. Ainut ongelma on se, että mun oma tukka on aika herkästi takkuuntuvaan sorttia ja yhdistettynä hupulliseen talvitakkiin ja muhkeaan huiviin on varmasti sanomattakin selvää että niskaan muodostuu kiva takkukasa jos takkia joutuu pitkään päällä pitämään..mitenhän tämän asian kans nyt pitäis toimia, ei varmaan ole olemassa jotain ihmetököttiä jolla tuon oman tukan takkuuntumisen sais kuriin? Käytän kyllä kosteuttavia ja siloittavia (ja äärimmäisen silikonisiakin) tuotteita :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 04.12.12 - klo:07:30 »
Voisiko joku nopsakkaan vinkata jotkut edulliset markettituotteet mitkä toimii teippipidennösten kanssa. Ostin kokeeksi netistä pari tuppoa, ja jos ne tulee pian niin tuskin maltan olla laittamatta niitä heti päähän. :D Omat hiukset on kuivat.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 05.12.12 - klo:10:00 »
Mä käytin XZ-shampoota, Xylitol&Hunajaa mm., ja Tresemmen Naturals-sarjan hoitista. Mun oma tukka on myös kuiva ja mulla noi toimi ainakin.  :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 05.12.12 - klo:15:18 »
Vau. Loistavaa. Mun ei sitten tarttekkaan ostaa mitään, kun mulla on just noita itellä. :D Kerrankin näin! Kiitos!

ddiudiu

• Vieras
« Vastaus #349 : 09.12.12 - klo:23:12 »
Sori en kerinnyt lukee koko juttua, mut kumpia suosittelette sinettejä vai teippejä? pystyykö teipit laittamaan ite tukkaan? Näkyykö ne enemmän vai vähemmän?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 16.12.12 - klo:16:25 »
Onko kellään hiustenpidennyksiä käyttäneellä tietoa, vaikuttaako pidennysten käyttäminen hiusten kasvuun/ kasvunopeuteen?

Tekisi mieli ottaa taas teippipidennykset (edellisistä on aikaa jo muutamia kuukausia). Mielessä vaan, että kuinkakohan ne mahtavat vaikuttaa hiustenkasvuun pidemmällä aikavälillä..

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 16.12.12 - klo:16:30 »
Sori en kerinnyt lukee koko juttua, mut kumpia suosittelette sinettejä vai teippejä? pystyykö teipit laittamaan ite tukkaan? Näkyykö ne enemmän vai vähemmän?

Tämä on aika paljon käyttäjäkohtainen asia, mutta itse pidän ehdottomasti enemmän teipeistä. Teipit voi laittaa kotonakin, mutta paremmin esim. kaverin avustuksella. Teipit sopii hyvin vaikka pienimuotoisiin tuuhennoksiinkin, mutta tietenkin myös pidennyksiin. Eivät näy, jos huoltovälistä pitää kiinni (1-2 kk).

Sinettipidennysten huonoina puolina pidän päänahan ärtyisyyttä (kutisi, ei saanut kunnolla pestyä), takkuuntui helposti, poisto kivuliasta takkujen takia. Tuntui myös lähtevän enemmän omaa tukkaa, esim. huomasin takaraivolla hiuksettoman läntin, liekö siitä.

Teippipidennykset pysyivät minulla ainakin hyvässä kunnossa, huoltoväli on lyhyempi. Teipit on  myös helppo irrottaa itse pois.

Poissa HannaM

• Haiven
  • *
« Vastaus #352 : 16.12.12 - klo:20:14 »
Moi! Teillä kellä on teipit, niin onko teillä sitä silikoni nauhallista vai niitä "easy/quick" valmos palasia?
Oon kuullut että ne valmis palaset pysyy tosi huonosti, mutten löydä juuri mitään infoa netistä, jotkut sanoo että pysyy teipit hyvin ja jotku valittaa että aukeilee, mut kukaan ei kerro mitkä teippi jatkot niillä on! :D

Jos jollain siis on Dreamhairin easytape:t niin kertoisitteko miten hyvin pysyy jne? Kiitoos :O

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 16.12.12 - klo:22:41 »
Mun täytyy kyllä kehua mun 2009/2010 ostamiani teippipidennyksiä. Ostin kaksi pakettia B*Long teippejä, 60cm silloin aikoinaan vaaleana, ne oli paremmat kuin mitä ostin iiisolla rahalla kampaajalta ja maksoi 100e paketti. Nyt ne on olleet ensin mulla silloin 2010, sitten sisarella vaaleana, mustaksi värjättynä ja nyt liukuvärillä. Edelleen suhteellisen hyvässä kunnossa, on niitä kyllä hoidettukin. Mut täytyy sanoa, että hintansa väärtit :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #354 : 25.01.13 - klo:14:16 »
Oisko mahollista saada laitettua teipit ite tukkaan, jos oon sinetit saanu ite laitettua? Jos peilejen kanssa pelleilee.. Oliskohan missään kuvia mistä näkis ne oikeet kohdat mihin laitetaan, tiedän siis et ois fiksua laittaa tiiliskivi-tekniikalla, mut jotain ihan ohjeita ohjeita?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 25.01.13 - klo:20:19 »
Oisko mahollista saada laitettua teipit ite tukkaan, jos oon sinetit saanu ite laitettua? Jos peilejen kanssa pelleilee.. Oliskohan missään kuvia mistä näkis ne oikeet kohdat mihin laitetaan, tiedän siis et ois fiksua laittaa tiiliskivi-tekniikalla, mut jotain ihan ohjeita ohjeita?

Netistä löytyy hyviä videoita laittamiseen, esim. Dream Hairin tai Rapunzelin sivuilla oli muistaakseni yksinkertainen video. Teipit on helppo laittaa, mutta jos on mahdollista kaveri saada avuksi, aina parempi. Itse en kyllä sinettejä kuvittelisi osaavani itse laittaa yksin.

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #356 : 26.01.13 - klo:10:56 »
Kyllä ne ihan hyvin sai itekin laitettua eikä omia hiuksia juurikaan katkeillu (: Kun en jaksais odottaa et serkku tulis täälläpäin käymää ja laittais vaan tahtoisin nyt heti tällä sekunnilla.... Plöäöäöä.. Ehkä mä jostain löydän videon missä joku laittais ite, periaatteenhan tiedän kyllä mut pohdin lähinnä sitä et onkohan se ite laittaminen vaikeeta. Noi rapunzelin videot ei näy ku pitäis rekisteröityä tonne vimeoon.. Oon kyllä katellu noi monesti läpi, mut ois kiva vilkuilla vielä.

Tietysti jos se on mahdotonta ni kaipa mun täytyy kiltisti odotella (:
« Viimeksi muokattu: 26.01.13 - klo:11:54 kirjoittanut pikkuneiti »

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 26.01.13 - klo:18:09 »
Juu, ymmärrän tunteen kun ei jaksa odotella hiusten kanssa.. Mutta parasta jälkeä tulisi ehdottomasti, jos toinen laittaa. Odottele vaan siihen saakka  :ts

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 26.01.13 - klo:18:10 »
Moi! Teillä kellä on teipit, niin onko teillä sitä silikoni nauhallista vai niitä "easy/quick" valmos palasia?
Oon kuullut että ne valmis palaset pysyy tosi huonosti, mutten löydä juuri mitään infoa netistä, jotkut sanoo että pysyy teipit hyvin ja jotku valittaa että aukeilee, mut kukaan ei kerro mitkä teippi jatkot niillä on! :D

Jos jollain siis on Dreamhairin easytape:t niin kertoisitteko miten hyvin pysyy jne? Kiitoos :O

Omia kokemuksia ko. merkin teipeistä ei ole, mutta kuulopuheena olen kuullut, että tuo teippi ei tukasta lähde millään irti! Itse en laittaisi. Vain Simply Naturalin teippiä.

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #359 : 24.03.13 - klo:21:34 »
Ajattelin tilata uudet hiustenpidennykset, koska hiusten väri vaihtui.. Noh tutkin sitten eri sivustoja ja huomasin, että esim. Rapunzelilla hiusnauha on paaaaljon halvempi kuin teipit + mulla on omaa teippiä kaapissa.

Jos laitan ne omilla teipeillä kiinni, eikä ne pysy tuli villi idea siitä, että voisko sen teipin liimata vaikka pikaliimalla/kuumaliimalla hiusnauhaan ja sitten tukkaan? :D