Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 310931 kertaa)

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #360 : 24.03.13 - klo:23:13 »
Mie oon kyllä ihan vaan normaalisti laittanu sen teipin hiusnauhaan ja jatkeet tukkaan ja hyvin on pysyny  :) ja juurikin tuohon rapunzelin hiusnauhaan

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #361 : 14.04.13 - klo:13:10 »
Nojoo nyt sitten on kokeiltu tuota teippejen laittamista hiusnauhaan, tulos on ihan hyvä tosin omasta mielestä hieman liian paksu. Tosin kun nyt on tummat hiukset sieltä ei niin pahasti näy läpi kun vaaleasta (: Mut lopputulos on kyllä hyvä ja paljon halvempi mitä teippihiuksilla!

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 14.04.13 - klo:18:42 »
Mistähän kannattais hommata kiharia teippipidennyksiä, mieluiten edullisesti? Ja hiukset on punertavat.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #363 : 28.04.13 - klo:08:35 »
Mulle laitettiin 5 quick and easy teippipidennys palasta ja leikattiin oman hiuksen pituiseksi ja tuli tosi kiva tuuhennus efekti!

Ennenkin ollut noita hiustenpidennyksiä, mutta aina tuntunut jotenkin epämukavalta kun pää on täynnä jotain vierasta ja aina pit olla laittamassa hiuksia kun tuntui, että oma hius ei sulautunut olenkaan joukkoon (tää oli siis vaan mun omaa vainoharhaisuutta) ja sitten se kun pidennyshius meni huonoon kuntoon niin voin sanoa että näytin aika ... hirveältä.

Nyt tuntuu tosi hyvältä tää tuuhennus!

Alan selaamaan tätä keskustelua ja koita löytää parhaat hoitotuotteet.

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #364 : 09.05.13 - klo:18:17 »
Totaah... Olisko teillä vinkkejä miten saa teipit irti hiuksista? Irrotin pidennykset ja ne lähtikin silmää räpäyttämällä, mut teipit jäi tukkaan kiinni. B*longia tais olla. Repimällä lähtee pelkkää tukkaa ja uhkailin jo että leikkaan noi teipit irti :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 09.05.13 - klo:20:25 »
Totaah... Olisko teillä vinkkejä miten saa teipit irti hiuksista? Irrotin pidennykset ja ne lähtikin silmää räpäyttämällä, mut teipit jäi tukkaan kiinni. B*longia tais olla. Repimällä lähtee pelkkää tukkaa ja uhkailin jo että leikkaan noi teipit irti :D

Liota niitä öljyssä?

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 09.05.13 - klo:21:54 »
^Tai silikonisessa hoitoaineessa? eikös niitä käsketä välttää just sen liiman takia.

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #367 : 04.06.13 - klo:10:46 »

Mä ostin vuosia sitten dreamhairilta tätä poistoainetta http://www.dreamhair.fi/224,teipinpoistoaine-protouch.html
Ihan huippu! Tuoksu on sellainen sitrusmainen ja poistaa jumittuneet teippiklöntitkin hyvin.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #368 : 04.06.13 - klo:10:52 »
Nyt tarvittaisiin neuvoja teippipidennyksen suhteen..

Vuosiin en ole pidennyksiä laitellut, joten olen melkein noviisi ::)

Minulla on tällä hetkellä mustaksi värjätty tukka, jossa alla vaalennuksia. Vaalennusten jälkeen sain tukan aika hyvin elpymään muhittelemalla joka pesun yhteydessä kookosöljyä ja Joicon rekkua, enää on oikeastaan vain kuiva.

Pidennyshiukset multa jo löytyy, jotkut vanhat mitkä olivat päässä vain viikon. Ihan käypäiset siis vielä, mutta teippi puuttuu. Mikä olisi paras teippi?

Kun omat hiukseni ovat kuivat, voiko käyttää aitohiuspidennyksen kanssa kosteuttavia hoitsikoita ja jätettäviä? Esim. 4 reasons Moisture mist. Voiko BC latvasuojaa käyttää?

Mitkä olisivat parhaat hoitotuotteet pidennysten kanssa?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 05.06.13 - klo:11:17 »
Nyt tarvittaisiin neuvoja teippipidennyksen suhteen..

Vuosiin en ole pidennyksiä laitellut, joten olen melkein noviisi ::)

Minulla on tällä hetkellä mustaksi värjätty tukka, jossa alla vaalennuksia. Vaalennusten jälkeen sain tukan aika hyvin elpymään muhittelemalla joka pesun yhteydessä kookosöljyä ja Joicon rekkua, enää on oikeastaan vain kuiva.

Pidennyshiukset multa jo löytyy, jotkut vanhat mitkä olivat päässä vain viikon. Ihan käypäiset siis vielä, mutta teippi puuttuu. Mikä olisi paras teippi?

Kun omat hiukseni ovat kuivat, voiko käyttää aitohiuspidennyksen kanssa kosteuttavia hoitsikoita ja jätettäviä? Esim. 4 reasons Moisture mist. Voiko BC latvasuojaa käyttää?

Mitkä olisivat parhaat hoitotuotteet pidennysten kanssa?

Simply Naturalin teippi on mielestäni parasta, mutta nyt minulla on päässä Super Tape-teippiä ja näköjään tämä pysyy hyvin. On ollut jo 3 viikkoa kohta ja hyvin pysyy.. Ei ole niin kallista kuin Simplyn, mutta ajaa asiansa ihan ok.

Kosteuttavat tuotteet ovat juuri hyvät pidennyshiusten kanssa, kunhan ei mene teippikohtiin hoitoaineita. Ainoastaan rakennepaikkaavat tuotteet kannattaa jättää listalta pois.

Olen huomannut, että silikonia sisältävät jätettävät suihkeet ovat pidennysteni kanssa ehdottomat, samoin öljyt.. mutta siis tietenkin latvoihin vain.
TRESémmen naamio värjätyille hiuksille isossa purkissa on hyvä, sen totesin kun ostin testiin täältä lukemani perusteella :)

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #370 : 04.07.13 - klo:21:22 »
Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 06.07.13 - klo:14:08 »
Tulipa tässä mieleen, kun mulla on laatikossa hiusnauhasta leikattuja osioita, että voisko ne laittaa teipillä kiinni vaan 'toiseltapuolelta'? Eli siis ei tee sitä voileipää vaan laittaa hiusosion ja omantukan? Koska kun aiemmin kokeilin näillä niistä osioista tuli ihan järkyttävän paksut..

Kyllä noin voi tehdä, mutta hius ei pysy kauaa kiinni.. jonkun viikon ehkä.

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #372 : 06.07.13 - klo:18:48 »

Aaa no sit se on aika huono idea.. Vaikka ajatuksena ois ihan hyvä :D Ehkä keksin jonkun vielä paremman joka vielä toimiskin

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 09.07.13 - klo:12:59 »

Aaa no sit se on aika huono idea.. Vaikka ajatuksena ois ihan hyvä :D Ehkä keksin jonkun vielä paremman joka vielä
toimiskin

Juu.. tuo hiusnauha ei tainnut ollakaan niin hyvä laittaa, kun tuli niin paksun näköinen? Halvemmaksihan se kai tulisi, kun tilaisi juuri pelkän nauhan. Tilasin nyt ebaysta teippipidennykset, jos teippi ei pysy niin vaihdan uuteen. 3 pakettia 'a 40 grammaa maksoi 46€.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 10.07.13 - klo:19:32 »
Hei! Mikä on paras hoitoaine/jätettävä teippipidennyksille?
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa