Kirjoittaja Aihe: Teippipidennys  (Luettu 310934 kertaa)

Poissa siili

• Tukkaguru
Vs: Teippipidennys
« Vastaus #75 : 01.06.08 - klo:20:10 »
Irroitusaineenahan toimii alkoholi, joten sitä alkoholia liimakohtaan ja tiheällä kammalla rapsuttelet liiman pois. Mulla on se irroitusaine tullut ihan sellaisessa pienessä nokkapullossa, siitä on kuulemma kätevä jo irroitus vaihessa "ohjata" viina teippien väliin. Älä säästele sen aineen kanssa, mitä paremmin teippikohdan kostuttelee, sitä paremmin ne liimat irtoaa.

anthon

• Vieras
« Vastaus #76 : 01.06.08 - klo:20:30 »
ok :D irrotusaine olis maksanu 40 euroa joten otin öljyllä ja hoitoaineella.. siks en viittinyt ostaa kun mulla on vaan yks "Osio", tossa korvan edessä otsiksen jatkeena.

kelpaako viina?

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 01.06.08 - klo:20:44 »
Siis se irroitusaine on pirtua. Koita mahdollisimman iso prosenttisella vodkalla? Niitä pieniä pullojahan saa alkosta, jos et käytä sisäisesti.

Hirveä hinta sillä irroitusainella!  :o
« Viimeksi muokattu: 01.06.08 - klo:21:03 kirjoittanut siili »

anthon

• Vieras
« Vastaus #78 : 01.06.08 - klo:21:19 »
Ei se 38% viina mitä meillä on, auttanu. :D tilasin dreamhairilta sitä poistonestettä kun siellä oli pienemmissä puteleissa. tulee tiistaina - ulos en huomenna ole astumassa. kai tää nyt lähtee eikä jää hiuksiin? :( ja onko noi muut helpompi irrottaa kun on sitä?

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #79 : 03.06.08 - klo:19:03 »
^Itse yritin myös viinalla irrottaa. Mutta tiukassa pysyi teippiliima tukassa, ei auttanut isoinkaan prosenttimäärä mitä Alkosta löyty. Sitten löysin PLACEsta Simply Naturalin Tape remover sprayta ja teipit irtos. Ei tarvinnut repiä eikä nyplätä kamman kansssa - teipit lähti kuin vettä vaan. Ihan harmitti, kun en ollut heti tajunnut että helpollakin voi päästä.
Hintaa 118ml pullolla oli 14euroa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 09.06.08 - klo:10:58 »
Kuinka paljon / helposti tuosta teippihiusnauhasta irtoaa hiusta käytössä? Esim. tavallisen hiusnauhan kanssa mulla on ollut se ongelma, että vaikka hiukset sinällään kestäisivätkin uuden kiinnityksen, ei enää ole mitään kiinnitettävää, kun hiusnauha on harjatessa ja muutenkin käytössä niin harventunut.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #81 : 09.06.08 - klo:18:42 »
^Varmasti riippuu paljon nauhan laadusta.
Minusta tuntu, että sinettipidennyksistä lähti paljon, ommeltavasta hiusnauhasta ei melkein ollenkaan ja teippihiusnauhasta ehkä saman verran kuin normaalistikin hiuksia. En kuitenkaan ihan 100% varma ole, koska sinetit olivat punaisia ja ommeltava hiusnauha oli vaaleanruskeaa hiusta, joten niiden haiventen irtoamisen huomasin herkemmin kuin teippihiusnauhasta, koska siinä hiukset oli saman värisiä kuin oma mustanruskea tukkani.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 09.06.08 - klo:19:48 »
Osaisko Bella, siili tai joku muu auttaa? :)  Sain synttärilahjaksi kampaajakäynnin hiustentuuhennoksen/pidennyksen laittoa varten. En ole viiteen ja puoleen vuoteen käynyt kampaajalla kahden kauhukokemuksen jälkeen. Nyt haluaisin, että homma osuisi kerralla nappiin.

Asiaa pähkäiltyäni olen ajatellut, että teippipidennys lienee paras vaihtoehto. Missä se kannattaisi teettää pääkaupunkiseudulla?
1a F ii

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 09.06.08 - klo:21:04 »
Syaani, teippipidennystä suosittelen lämpimästi mutta paikan suhteen en valitettavasti osaa auttaa. :) Itselläni on ollut teippipidennyksen lisäksi sinettipidennys ja kyllä teipit ovat selkeästi paremmat.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

NotLookingGood

• Vieras
« Vastaus #84 : 15.06.08 - klo:18:01 »
Saako tuota Simply Naturalin Tape remover sprayta vain PLACE:n liikkeestä Tampereelta? Sitä ei löytynyt verkkokaupan sivuilta.. Vai saako jostainpäin Helsinkiä teippipidennysten poistonestettä edulliseen hintaan? HAIRIUMistakaan ei näköjään voi tilata.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 11.07.08 - klo:13:03 »
Ääh, pesin tukan eilen ensimmäistä kertaa, ja kaksi osaa lähti samantien irti. Kolmaskin on jo matkalla. Pesin tukan niin hellävaraisesti kuin osasin ja olen muutenkin kohdellut sitä kuin hermoheikkoa Saaban kuningatarta. Sain iltapäiväksi ajan uudelleenkiinnitykseen, mutta mua vähän epäilyttää, miten seuravassa pesussa käy.

Miten teillä muilla on teipit pysyneet?
1a F ii

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 11.07.08 - klo:13:08 »
^Ohhoh. Minun tekemä teippipidennys pysyi kaverilla 1,5 kuukautta kunnes tehtiin huolto eikä silloinkaan ollut yhtään vielä lähtenyt.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 11.07.08 - klo:15:50 »
Pysyy kuin tauti, mulla alkaa vasta nyt valahtaa teipit tukasta. Vapun jälkeen nää on laitettu ja kahdestatoista vain yksi on lähtenyt irti viime viikolla. Ja juu, tiedän olevani kipeästi huollon tarpeessa.  ;D On tosi tosi ylikasvaneet, mutta pitkässä tukassa saan sinetit ihan nätisti piiloon. Juuri ei näytä olevan nyt yhtään takussa, viimeksi kyllä oli.

Mä en ole jaksanut puristella sinettikohtia pesun jälkeen kertaakaan, olen levittänyt hoitiksen ihan päänahkaankin välittämättä tippaakaan teipeistä ja harjailenkin ihan huoletta.

Sulla on kyllä ollut huonot teipit tai huono laittaja. Mun kampaajani sanoi kokeilleensa itselleen kahta eri teippiä ennen kuin aloitti tekemään pidennyksiä asiakkaille ja kuulemma toinen oli huomattavasti parempi.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 11.07.08 - klo:18:37 »
Nyt on teipit vaihdettu lisäkkeisiin ja kaikki osat taas kiinni päässä. Vähän ketuttaa, että sain maksaa tästäkin ilosta lisää. Tää tukka syö mun palkan. :(

1a F ii

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 11.07.08 - klo:18:51 »
Mullakin oli aluksi pysymisen kanssa ongelmia, teipit irtoili tosta vaan. Nykyään pysyvät aika hyvin, joskus saattaa vieläkin yksi-kaksi irrota ennen huoltoa. Käyn fixaamassa näitä about puolentoista-kahden kuukauden välein. Mullakin oli yhdessä vaiheessa kahta eri teippiä päässä ja toisen laatu oli kyllä selkeesti parempaa. Nyt kun ollut sitä parempaa teippiä vaan päässä niin hyvin ovat pysyneet.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes