Mulla on nyt Blongia, Rapunzellia (european) ja mun vanhat pidennykset päässä mukavana sekasortona. Rapunzelleissa oli mukavasti teippi jo valmiina, helppo vain lätkäistä tukkaan. Teippikohta tosin aika paksu eikä varmasti kovin huomaamaton, mutta laitoin nuo paksujen niskavillojen sekaan, joten ei haittaa. Aikamoinen sekamelska eri merkkejä, mutta aika tasalaatuista hiusta ovat vaikka kaikki eri hintaluokasta. Rapunzzellin hiukset selkeästi karkeammat kuin Simplyn, mutta mulla on vain 4 osiota näitä Rapunzelleita. Nää tuskin kestää kovin montaa kuukautta, mulle rahallisesti kannattavampaa ostaa vielä paketti Simplyä tukusta kun siitä saa puolet enemmän osioita.
Hiukset on pysyneet tosi hyvänä vaikka käytän hoitoainetta pestessä vain n. joka-toinen kerta kun mun omat pituudet ei voi sietää hoitsikkaa. Pesen hoitsikan sijaan latvat Santen kiiltoshamppoolla ja laitan pesun jälkeen pidennyshiukseen Matrixin öljyn ja suihkin Paul Mitchell Awapuhi Moisture Mist hoitosuihkeella pesujen välissä. Öljy tuntuu olevan tärkeämpi pidennykselle, kuin hoitoaine laitoin sitten merkkikamaa tai jotain marketin shamppoota tai olen ilman hyvä hiusöljy on se mikä loppujen lopuksi tekee eron. Jätin nimittäin eilen väsymyksissäni laittamatta vaikka laitoin Matrixin superkosteuttavaa hoitsikkaa hiukset ei ole ihan yhtä pehmoiset kuin öljyn kanssa.
Tuo nostaminen on kyllä miinuspuoli, mutta mun mies laittaa mun pidennykset ja nostellaan pidennyksiä sykleissä. Nostetaan kriittisimmät kohdat kerran 4-6 viikkoon ja ei-niin-kriittiset sitten kun tarvetta on. Jos alkaa takuttaa, otan irti ja laitetaan uudelleen. Se on aika homma nostaa koko pää kerrallaan. Simplyn teippi on kyllä ihan jäätävää kuraa, ainakin tämä BLONG GripTape. Ostan varmaankin tuota super tapea tilalle, jos se olisi vähemmän jäätävää paskaa. Rapunzellien ehdoton miinus on tuo oudon mallinen teippi-osio joten joudun varmaan tilaamaan teipit ihan heiltä itseltään tai leikkelemään sitä teippikohtaa.
Täytyy sanoa, että oman hiukset hyvä kunto ja paksuus on kyllä valttia tässä touhussa. Mun pilalle vaalennetun tukan kanssa tuntui, että pidennykset loistaa kilometrin päähän ja aina sai olla asettelemassa. Nyt on aika huoletonta.
Mä oon kyllä tosi tyytyväinen, vaikka vielä täytyy keretä kampaajalle keventämään omaa hiusta. On kuitenkin ihanan paksut, pitkät eikä kauhean vaikeat loppupeleissä hoitaa. Pelkäsin, että sävy on liian vaalea, mutta se uppoaa hyvin latvoihin ja työkaverit käy hypistelemässä mun hiuksia tuon tuosta

. Ei ole tavanomaista olla näin luonnollisen vaalea täällä päin maailmaa. Vaikka sävyt on selkästi tosi vaaleat, ei mikään peroksiidivalkoinen.
Kristiina, saako Simplyä vain kampaamoista? Kuulostaa hyvältä sijoitukselta kunhan nämä vanhat pidennykset on aikansa kukkuneet.