Kirjoittaja Aihe: Corycosmetics -meikit  (Luettu 4683 kertaa)

Lettu

• Vieras
Corycosmetics -meikit
« : 23.06.06 - klo:14:05 »
Mineraalimeikkinäytteet on pikaisesti testattu.

puuterimeikkivoiteet:
pale beige fountation: tätä en itse asiassa ole testannut. Ehdottomasti liian vaalea mulle. Tämä sopii vain hyvin kalpealle iholle.

bare beige fountation: tämäkin on hyvin vaalea. Hieman ruskettuneille kasvoilleni liian vaalea ainakin näin kesällä. Puuterimeikki ei mielestäni levittynyt yhtä hyvin kuin Lily Lolon vastaavat. Tilaan täältä kuitenkin vielä vähän tummempaa sävyä samalla kun tilaan ihonhoitotuotteita.

Poskipunat:
Racy: tämä on ihan kiva. Hieman ruusunsäyinen keskitumma sävy
Marvel: tämä on ruskehtava. En tykännyt. Sopii varmaan aurinkopuuteriksi.

Luomivärit:
Glory: sävy on lähes ihonvärinen ja liian hileinen minun makuuni. Tykkään mattaväreistä.

Tämän tekstini siirsin ihonhoitopuolelta kun kuuluu paremmin tähän ketjuun:

Ihotuotteiden lisäksi ostin Totally toobed Chill kosteuttavan huulipunan. Puna näyttää läpinäkyvässä kotelossa  ja tuntuu huulilla rasvaisuuden takia ihan huulivoiteelta. Puna ei ainakaan kuivata huulia. Pysyvyys ei ole paras mahdollinen. Chill sävy on hieman kiiltävä sinertävä keskipinkki. Ihanan kosteuttava mutta en taida enää tätä ostaa kun ei pysy riittävän hyvin huulilla.

Mineraalimeikkinäytteitä en ole testannut. Ne on kuitenkin samantyyppisissä minigrip pusseissa kuin Lily Lolon tuotteet. Myös meikkipuuteri oli vain "minigripnäyte"  ??? Ei kannata tilata ainakaan pelkkiä näytteitä. Tosin näyte maksaa vain 0,39 dollaria/kpl.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
Vs: Corycosmetics -meikit
« Vastaus #1 : 17.07.06 - klo:15:11 »
Pystyikö tuonne maksamaan Electronilla? Kiinnostaisi tilailla, jos löytyisi tarpeeksi peittävä ja vaalea meikki"voide"..  ::)

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 24.07.06 - klo:15:38 »
^ Voi hitto, oli niin lupaavan oloinen sivusto! Toivottavasti saat meikkisi, raportoitko tänne tilauksen edistymisestä, kun enemmän tiedät?  ;)

Muistin, sen lisäksi, että mulla ei ole, eikä vähään aikaan tule olemaan Visaa, en pysty (tai ainakin pankin täti sanoi kun yritin ulkomailta tilata) maksamaan ulkomaille ennen ku täytän 18.. Siihen on vielä 3kk  >:(

Jos jokuon tuolta tilaamassa, ja viitsisi ottaa tilaukseen mukaan, olisin enemmän kuin kiitollinen. Ikävä yrittää tällä tavalla siipeillä  :(

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 24.11.06 - klo:00:30 »
minkälaisia kokemukset on ollu? Pistin eilen tilaukseen aivan törkeän määrän sampleja ja yhden lip potin.. siis miten niin hurahtanut  ::) Olen muutenkin viimeaikoina törsäillyt näihin meikkeihin ihan liikaa, mutta mineraali-innostus jatkuu.

Tuon merkin ajattelin testata sillä että vaikuttaako tuo "mica" .. mikaniitti?? minulla suuntaan tai toiseen ihon kunnossa. Luultavasti minun tuurillani iho ärtyykin titaanidioksidista jota noissa taitaa olla melkolailla  :-\ 

Mitenkäs kauan tuo toimitus sitten loppujen lopuksi mahtaa kestää?
« Viimeksi muokattu: 24.11.06 - klo:01:17 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 05.03.07 - klo:16:33 »
tässä kokemuksia näistä tuotteista

Foundation: peittävyys tähän mennessä kokeilemistani paras, tällä linjalla peiteaine on sama kuin pohja. Levittäminen vain ongelmallista, kun en käytä kabukia ja tätä riittää todella pieni määrä. Olenkin tehnyt meikkivoidetta sekoittelemalla tätä esim. humektaniin. Valittavana on vaikka mitä sävyjä ja kannattaakin ottaa useampi sample ja aika tummiakin kokeilla. Vaaleimmat ovat melkein valkoisia, itsekin olen vaalea & neutraali, mutta silti sopivin sävy on tällä hetkellä "Sandy Beige". "Whipped Cream"kään ei ollut huono, ei siis mikään kauhean keltainen.

Velvet Cream Foundation Stick: Valitsin pohjustenäytteiden perusteella tämänkin sitten sävynä Sandy Beige ja kauhistuin kun puikko oli aivan ruskea. Kasvoille levitettynä vaalenee kyllä, mutta koska peittävyys ei ole yhtä hyvä kuin jauhemaisessa, niin tätä tulee laitettua enemmän ja silloin vaaleampi sävy ehkä olisi ollut parempi. Koostumuskaan ei mikään huippu, minulla ainakin senverran kuiva puikko, ettei levity kunnolla. En siis ole kovin ihastunut tähän.  :(

lisäys2: valitin tuosta Foundation Stickistä ja sain uuden, tässä koostumus on aivan erilainen.. melko "öljyinen", levittyy siis hyvin kasvoille edellisestä poiketen. Tästä tykkään, sävyn ehkä olisin voinut hieman tarkemmin miettiä. Kesällä varmaan ihan sopiva. Ei kuitenkaan minusta rasvoita, ja pintakuivalle iholle oikein kiva.. itse kuitenkin tähän päälle kaipaan vielä jotain viimeistelijää että tulee vähän puuterimaisempi lopputulos.

True Form Pressed Powder Valitsin kokeiluun Neutral Finalizer:ta sävyn Light ja taas meni metsään, tämä on minulla keltainen. Kovasti on puuterin kaltainen muuten ja kasvoillekin saa sellaisen puuterimaisen pinnan, väriä ottaessa rakenne hajoilee jonkun verran, en tiedä kuinka kauan tämä kestää puristemuodossa. Ei minusta peitä yhtään, lähinnä juuri viimeistelyyn.

Color Correcting Concealer ainakin sävyt Light Peach ja Light Yellow/Green ovat toimivia, tarpeeksi vaaleita että häivyttyvät hyvin.

Sitten poskipunat ja luomivärit, näistä olen tykännyt, levittyvät & pysyvät hyvin. Osa mica-versioista on tosin aika hileisiä. Samplepussukat ovat melko pienia, mutta senverran pigmenttiä näissä on että riittävät useaan käyttökertaan. Minulla on useampi sample, mutta en niitä kaikia tähän ala kirjoittamaan, koska Coryn sivuilla olevat kuvaukset kertovat aika hyvin sävyt (kuvat sitten taas eivät välttämättä ollenkaan).

Tässä kuitenkin muutama, joista olen tykännyt:
poskipunista Mulberry (*) on kiva viileä vaaleanpunainen, Gratify ja Bashful sitten taas vähän punaisempia. Desert Sand Bronzer:n (*) tilasin täysikokoisena, aika vaalea ja tässä on kultainen "hohde" ( = hileitä), joten pitänee aluksi ottaa varovaisesti sen kanssa.
Luomiväreistä hyviä vaaleitä sävyjä ovat ainakin Angelic, Lady ja Dusty Rose.  Breath Taking toimii hauskasti linerina siniharmaille silmille. Muita kivoja (vähän räväkämpiä) ovat Fool's Gold, Sunkissed Copper ja Snake. Ja melkeinpä koko princess collection toimii.  :)

Tinted Lip Gloss Pot Piti huulipunafriikkinä tälläistäkin kokeilla.. Sävynä "Prime", alkuun ajettelin että minulle liian hurja. Sävy aika sinertävä barbipinkki ja vielä "huurteen" kera, mutta nyt käytössä melkein joka päivä, jos ei sellaisenaan niin muihin sekoiteltuna tai viimeistelynä. Eikös pinkki ole kevään muotiväri..?  8)

(*) näistä kuvaa poskipunat-ketjussa

lisäys: toimitusaika tilauksesta postiin oli viitisen viikkoa

« Viimeksi muokattu: 27.03.07 - klo:10:01 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 04.06.07 - klo:20:08 »
MAS sai sitten innostumaan tästäkin merkistä  ;D

Mikähän noista sävyistä vastaisi Everyday Mineralsin Multi-Taskingia tai Lily Lolon  Blondieta? Entä LL:n Candy Cane, In The Buff tai Popsicle?

Ovatko myös ulkomaan tilaukset postikuluttomia jos tilaus on vähintään 50 USD?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 05.06.07 - klo:01:49 »
MAS sai sitten innostumaan tästäkin merkistä  ;D
Mikähän noista sävyistä vastaisi Everyday Mineralsin Multi-Taskingia tai Lily Lolon  Blondieta? Entä LL:n Candy Cane, In The Buff tai Popsicle?
Ovatko myös ulkomaan tilaukset postikuluttomia jos tilaus on vähintään 50 USD?

jeesh poks  8) Veikkaisin että tuo Whipped Cream olisi aika lähellä Blondieta, ei minulla ainakaan ollut liian lämmin/keltainen sävy, Ivory Beige varmaan aika lähella LL:n Candy Canea ja Sandy Beige taas enemmän sinne Buffin suuntaan, sävynä enemmänkin sellaisinen EM:n Fairly lightin kaltainen harmaanrusehtava. (onpas taas hyvin kuvailtu) Sampleja kannattaa testailla enemmänkin eri kategorioista, varsinkin noi vaaleusasteet voi yllättää.

Eikä tule päälle 50 tilauksiin postikuluja, ekaa sampletilausta tehdessä tuota en ymmärtänyt.

Omiin kokemuksiin lisäystä senverran että "Pressed powder" meni aivan murusiksi kuten pelkäsinkin, tosin olen mukana kantanut.
Alkanet Herbal Lip Treatment on kiva huulirasva, joka antaa vähän väriäkin, mutta haju tökkii jonkunverran. Minusta haisee karvasmantelille, vaikka ainesosissa onkin "sweet almond"  ??? Vaikka mistäs minä tiedän miltä rohtorasti oikeasti haisee ja maistuu.
1b F ii

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #7 : 05.06.07 - klo:16:45 »
Haa.. tälläkin on tosi vaaleita meikkisävyjä pohjissa... Saattaa olla että menee tilaukseen, vaikka muutamalta muultakin merkiltä pitäisi tilata. 8)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 06.06.07 - klo:02:37 »
Hmm.. hirveä tilaushimo taas iski, tein vähän inventaariota jotta pääsisin kuiville  ;D Samalla tuli napattua pari kuvaa, toivottavasti näistä on apua. Pohjista parhaiten sellaisenaan minulle sopii Buff Beige, mutta humektaniin sekoitellessa laitan tummempaakin joukkoon.
Pohjat kuvassa vas. oikealle: Sandy beige, Buff beige ja Dreamy Cream. Meikkivoidepuikko on Sandy beige ja alhaalla oleva Desert sand bronzer
sitten muutama sample luomiväreistä (ja ei, tässä ei todellakaan ole vielä kaikki sampleni  ::) ) Mukana täysikokoinen Light green/yellow concealer ja alareunassa vasemmanpuolenen Alkanet Herbal Lip Treatment ja oikeanpuoleinen Lip Pot "Prime", joka on oikeasti kuvaa sinertävämpi.

1b F ii

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #9 : 22.06.07 - klo:17:14 »
Voisiko joku vähän auttaa näissä Coryn meikkivoidesävyissä. Eli siis onko Fair Beige sellainen oikeasti neutraali erittäin vaalea, ja Frosted Cream sitten selkeästi keltapohjainen vai onko siinä vain häivähdys? Kun nyt olen tullut siihen tulokseen etten olekaan punapohjainen niin olen hiukan hukassa. ???

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 25.06.07 - klo:13:50 »
Voisiko joku vähän auttaa näissä Coryn meikkivoidesävyissä. Eli siis onko Fair Beige sellainen oikeasti neutraali erittäin vaalea, ja Frosted Cream sitten selkeästi keltapohjainen vai onko siinä vain häivähdys?

Noissa kaikista vaaleimmissa sävyissä ei juurikaan ole sävyissa eroja, tummemmissa vasta korostuvat. Neutraali Corylla on aika rusehtavanharmaa, eikä lämpimistä nuo vaaleat mitenkään hirmu keltaisia ole. Kannattaa noista kokeilla vaikka kaikista sarjoista 3 ekaa vaaleinta, tosin en tiedä kuinka valkoinen olet..? Itse olen melko vaalea, esim. LL:n Porcelain tummuu minun ihollani liikaa, EDM:lta kevättalvella sopii Fair Neutral ja kesä"rusketuksen" jälkeen fairly light neutral.. siltikin Coryn sävyistä olen jossain toisen ja kolmanneksi vaaleimman välissä.

Näin pitkälle sain kitkutettua taas tilauksen tekemistä, mutta pakkohan noita cream linereitakin on päästä kokeilemaan. Äh, mä oon niiiiin koukussa.. Lisäksi mielenkiinnolla odottelen Fruit Defense Super Antioxidant Moisturizer:a. Toivottavasti olisi hyvä, hinta ainakin on kohdillaan.
1b F ii

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #11 : 25.06.07 - klo:18:22 »
Olen kyllä aika vaalea, tähän astisista kokeiluistani Aliman Lily C-0 on paras (en kylläkään enää muista miltä LL:n  Porcelain näytti), mutta siinäkin on punertava pohja. Pitää kokeilla, josko noista löytyisi.

Edit. Coryni tulivat vihdoin ja viimein! Tässäpä kokemuksia:
Pale Beige Foundation, Fair Beige Foundation ja Frosted Cream Foundationit olivat ihan valkoisia ja peittävyys oli hyvä. En kuitenkaan halua näin peittävää tulosta ja tarvitsen selkeästi kellertävämmän sävyn. Synteettisellä TBS:n poskipunasiveltimellä sai nätin ja tasaisen  tuloksen helposti kun taas luonnonkarvaisella ei onnistunut ollenkaan.
Finisher Mist ja Lightest Neutral Finalizerit olivat molemmat hyviä, samoin Opal Illuminator hohdepuuteri. Light Yellow concealeria en osta enää.
Light Green concealer oli ihan huippu, peittää punaisuuden tosi hyvin eikä tarvitse paljoa!
« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo:13:45 kirjoittanut Mella »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #12 : 15.08.08 - klo:09:48 »
Tämä ketju on lyhyt, mikä kertoo ehkä siitä että Coryn käyttäjiä ei ole kovin paljon.  :-\

Tässä oma kokemukseni:
Pääsin vihdoin testaamaan Coryn pohjia. Odotukset olivat korkealla, koska Coryn pohjissa on aivan erilainen koostumus kuin muissa mineraalimeikeissä. Ne eivät nimittään sisällä lainkaan micaa. Siksi kiinnostuin niistä ja toivoin, että nämä pohjat saattaisivat toimia hyvin rasvaisella ihollani.

Valitettavasti odotukset eivät täyttyneet. Ensinnäkin pohja on todella vaikea saada levittymän tasaisesti. Nämä pohjat ovat peittävämpiä kuin mikään aiempi merkki, mitä olen kokeillut.
Rakenne oli myös jotenkin karkea ja "raskas". Jauhetta on otettava kabukiin aivan minimaalinen määrä, ja työstettävä se iholle huolellisesti pyörittelemällä.
Silti lopputulos oli kasvoillani pakkelimainen ja eloton. Tunne iholla oli jotenkin nahkea.
Ikäväkseni huomasin myös, että jo puoleen päivään mennessä meikki oli liejuuntunut kasvoille pahasti. Silmien alusten pikkuryppyihin oli kertynyt oikein kunnon kerros töhnää. Nenä loisti rasvaisena.

Seuraavana päivänä kokeilin "keventää" pohjaa sekoittamalla sitä silkkipuuteriin. Nyt levittyvyys olikin parempi ja tulos vähemmän pakkelimainen, mutta edelleen liejuuntuminen ja ihon rasvoittuminen jo aamupäivällä oli silmiinpistävää. 

Nämä pohjat eivät jää käyttöön mulla. Tosin peiteaineena näille löytyy varmasti käyttöä koska nämä ovat huippupeittäviä, siitä iso plussa.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 11.09.08 - klo:21:33 »
Cream to powder Peach coverista laitoinkin mineraalimeikit-ketjuun, tykkään kovasti! Tuo purkki taitaa kestää minulla vuoden helposti  ;D. Tästä varmaan tilaan myöhemmin testiin jonkun muun värinkin, Flesh tone warm light kiinnosti alunperinkin mutta sitä ei ole vielä myynnissä.

Pohja tuntui todella peittävältä, liikaakin makuuni. Tätä oli vaikea saada myös levittymään kauniisti. Täytyy testata vielä varovaisemmin, tosin värikin (Buff beige) oli minulle selvästi väärä ja väärällä sävyllä ei kovin hehkeää tulosta voi saada aikaan!

Illuminatorista (Golden) en pitänyt yhtään, ihan kuin kullanväristä hileluomiväriä laittaisi poskilleen eli oli liikaa makuuni. Cactus flower blushia testasin myös varjostukseen, hiukan todellakin liian punainen sävy, muuten vaikutti kivanlaatuiselta. Tuon siis vain sanottiin sopivan varjostuksiin.  Kivampi tuo mattapintaisempi kuin todella hohtavat Sinful blush ja Delirium blush. Niissä värit olivat ihan hyvät mutta en ihan noin hohtavaa halua poskille. Voin laittaa illuminator- ja poskipuna-näytteet postarien hinnalla ne haluavalle.

Mutta olen siis ihan tyytyväinen, ihan tilauksen täytteeksi otin nuo näyteet (jotka olivat erittäin hyvän hintaiset).
« Viimeksi muokattu: 11.09.08 - klo:23:20 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 11.09.08 - klo:21:40 »
^ Miten tummaa tuo Peach on? Laitoit kyllä kuvan siitä, mutta ei siitä oikein saa kuvaa. Mitä luulet, onko minulle liian tumma? Meinasin, jos tilaisin ehkä sen ja sitten kaikkein vaaleimman sävyn testiin, koska kuitenkin kaipaisin hieman paksumpaa peittoa kuin Lumieren Healing concealerista. Entä mitä veikkaat, tukkiiko, onko miten paksua?