^No siis pakko niissä suomukerrosta on olla sillä eihän se tukka pelkän kuitukerroksen avulla pysyisi kasassa. Mutta paljonhan sitä on vähennetty verrattuna siihen alkuperäiseen hiukseen.
Minun hiukset muuten saapuivat viisi päivää sen jälkeen kun olin tilannut. Ihan positiivisesti yllättynyt hiusten laadusta. Pidempi 60cm blondein tuntuu vähän paremmalta kuin 50cm. Nyt täytyy vain toivoa etteivät mene heti käytössä hampuksi kun täytyy vielä suoravärjäillä niitä sillä omat hiukset on kylmemmän väriset.
Tänään jos askartelisi niistä sitten pidennykset

Muoks: Menin nyt sitten toisen hiusnauhan värjäämään Dualityn 9½-1. Koska mulla oli sitä niin vähän kotona niin sekoitin varmaan tälläisellä kuin 1:3 hoitoaineeseen tuota. Hoitainetta siis enemmän. No kun sain se siihen kokonaan levitettyä niin ajattelin, että täytyy vähän pestä latvaa ja katsoa, että tapahtuiko mitään sillä omassa tukassa pidän tuota sekoitusta puolet ja puolet (hoitoainetta, suoraväriä) noin pari tuntia, eikä tulos ole edes kovin erikoinen. Nyt sitten ne latvat oli ihan siniset

Pesin nopeasti sen sekoituksen pois jonka jälkeen tulos oli sinisen harmaa. No pesin sitten neljä kertaa shampoolla, sen niin nyt on vähän parempi. Kannattaa varoa todellakin kun värjää suoravärillä taittoa sillä hiukset on kovin huokoiset kuitenkin.
Täytyy toisen hiusnauhan kanssa varmaan tehdä ämpäriin sekoitus vedestä, suoraväristä ja hoitaineesta ja sitten antaa sen lillua vähän aikaa siellä.