Minä tilasin tukkani täältä
http://www.peppyhairextensions.com.au/European/cat497317_564234.aspx ja olen ollut tähän tosi tyytyväinen (päässä nyt noin kuukauden). Halusin eurooppalaista hiusta valmiiksi teipattuna, että säätämistä olisi mahdollisimman vähän. Ostin tuon 20 tuumaisen 50 kappaleen sarjan joklle euroissa tuli hintaa himpun päälle 150.. Noista jatkoista on päässä nyt noin 40 kappaletta ja hyvin riittää minun ohueen tukkaani koko päänpidennykseen. Kampaajaystävä värjäili osan karvasta ja osa on alkuperäistä strawberry blondia jota tilasin.
Latvat ovat kyllä kuivat, ja multi haaraisia näkyy jonkin verran, mutta tukassa on niin paljon mittaa, että näitä sietää leikatakin. Tilasin samalla harjan ja teippien poistoaineen ja uuden teipin ja hintaa tuli kaikkineen postikulut mukaanlaskettuna hiukan yli 200 euroa.
Hius kihartuu kivasti leitllä ollessaan ja teipit ovat pitäneet erittäin hyvin, vaikka en hoitoaineen kanssa ihan supertarkka ole ollutkaan. Ohimoille nuo 4 cm valmiit teippiosiot puolitettiin ja tulos on hyvä. Erityisen tyytyväinen olen siihen, että pidennyshius oikeasti on laadultaa hienoa ja sulautuu omaan hiukseeni hyvin. Minulla onmyös klipseillä aitohiuspidennykset joissa hius on aasialaista ja se kyllä on laadullisesti niin erilista kuin oma hius, että paistaa kilometrin päähän.. Tätä tukkaa ihmiset säännöllisesti luulevat omaksi