Kirjoittaja Aihe: Freemanin ihonhoitotuotteet  (Luettu 36239 kertaa)

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Freemanin ihonhoitotuotteet
« Vastaus #195 : 04.04.11 - klo:22:35 »
Löytyykö Freemanin shampoosta+hoitiksesta kokemuksia? Bongasin turun sokokselta, 4,50 kpl. En uskaltanut vielä ostaa, vaikka mieli teki.
1c F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 04.04.11 - klo:23:05 »
Freeman high tide volume hoitis on tosi hyvää! Lupaa volyymiä mutta on kuitenkin tosi kosteuttava ja pehmentävä, suosittelen. :ts Overboard shine kiiltoa antavasta hoitoaineesta en kauheesti tykännyt, ei ollut kovin hoitava. Massive moisture kosteuttava shampoo oli ihan hyvä, aika perus. Ja kaikissa aivan ihana hedelmäinen makea tuoksu!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 11.04.11 - klo:12:35 »
Haluaisin kovasti kokeilla noita shampoita ja hoitoaineita mutta niitä ei myydä missään täällä päin  :-\ Harmi. Olen tosin miettinyt että pitäiskö tilailla noita tuotteita netistä, kun netissä näyttää olevan myynnissä sellaisia tuotteita mihin en ole ikinä törmännyt. Tilaisi kerralla kunnon varastot.  ;D Freemanbeauty sivuilla ainakin on hyvin, hyvin koukuttavan näköisiä puteleita.

Suklaa-mansikka naamiota olen testaillut muutaman kerran ja vaikka tuoksu onkin kamala niin itse naamio on kyllä toimiva. En ole suklaanaamioita kauheasti käytellyt kun pidän savinaamioista enemmän. Tämä on kuitenkin tosi hellävarainen ja iho tuntuu heleämmältä ja huomattavasti puhtaammalta tämän jälkeen. Ihohuokosetkin on paremmassa kunnossa. Ainut miinuspuoli on tosiaankin tuo haju, mulle tuli hyvin voimakkaasti siitä mieleen suklaapiirtelön ja mansikkajugurtin yhdistelmä.  :-X

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 14.04.11 - klo:11:15 »
Ostin sitten tuon Freemanin kurkkunaamion testiin. Mun pintakuivalla sekaiholla se kihelmöi melko paljon aluksi, mutta onneksi väheni pikkuhiljaa. Naamion sai revittyä irti ihan hyvin lähes yhtenä palana ja ihohuokosetkin näytti pikkuisen pienentyneen ja kasvojen väri tasoittuneen. Hoidin iltarutiinit (kasvovesi, kosteusvoide...) naamion jälkeen normaalisti. No, tänään aamulla pesun ja kosteutuksen jälkeen mun kasvot oli aika punaiset ja kuumotti tosi paljon. En keksi mitään muuta syytä kuin tuo naamio. Jännä vaan että se oireili tuolla tavalla viiveellä. Käytin kyllä eilen ja tänään myös kasvovettä jonka käytössä mulla on ollut parin viikon paussi, mutta en usko että syy oli siinä. Kummiskin oon käyttänyt sitä ennenkin ilman kuumotusta. Aamutoimista on nyt aikaa kolmisen tuntia ja edelleen kasvoja pikkuisen kuumottaa.  ::) Eipä ole aiemmin mikään ihonhoitotuote saanut tätä aikaan.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 07.05.11 - klo:00:22 »
Onkos kukaan muu muuten huomannut, että Freemanin ananaskuorinnan INCI on pikkaisen muuttunut?

Ilmeisesti myös Avocado & Oatmeal-savinaamiossa on sama juttu. Katselin noita Freemaneja tänään kaupassa ja mutanaamion uudemmassa incissä oli useampaakin parabeenia. Muista muutoksista en tiedä.

Tässä tuo vanha inci, jos jollakin on sitä uudempaa, niin voisi vertailla onko muita eroavaisuuksia kuin nuo parabeenit:

water (aqua), kaolin, montmorillonite, caprylic/capric triglyceride, glycerin, glyceryl stearate, persea gratissima (avocado) oil steareth-21, titanium dioxide, xanthan gum, sodium polyacrylate, hydrogenated polydecadene, carthamus tinctorius (safflower) oil, vitamin e acetate, trideceth-6, allantoin, green #5, colloidal oatmeal, persea gratissima (avocado) fruit extract, yellow #5, methylisothizolinone, methylchloroisothiazolinon, fragrance (parfum).
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 08.05.11 - klo:20:28 »
Freemanin Blackcurrant (vai oliko se Blackberry, en muista) kuoriva suihkugeeli on totaalinen pettymys. Tuoksu on muovinen eikä muistata edes etäisesti mitään marjaa, kuorivia rakeita ei ole _yhtään_. Roskiin menee.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 08.05.11 - klo:20:39 »
^ Eieiei, kokeile ensin jos sille löytyy uusi elämä vaikka vessanpesuaineena tai sheivauksessa.

Olin elänyt vakaasti siinä uskossa, että Freemanilla olisi joku kosteuttava naamio, mutta koin karvaan pettymyksen marketin hyllyillä seikkaillessani.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 31.07.11 - klo:15:09 »
Huomasin tänään Sokoksella Freemanin hyllyssä uutuuden: Facial Moisturizing Cleanser Kiwi & Yogurt. Onko kukaan kerennyt kokeilla? Vaikka sen ilmeisesti kuuluisi olla puhdistusmaito niin korkista katsottuna koostumus näytti hieman geelimäiseltä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 01.09.11 - klo:09:45 »
Kuvittelenko vain, vai onko aprikoosikuorinnan rakenne muuttunut? Ostin eilen uuden tuubin tuota, ja petyin hieman kun muistelin että se rakenne olisi ollut erilainen. Kuorinta oli nyt jotenkin todella paksua, vaikeasti levitettävää ja rakeet paljon pienempiä.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #204 : 01.09.11 - klo:14:02 »
^^ Ehdin putelin tuota putsaria käyttää ja koostumus on tosiaan hieman geelimäistä, ehkä hieman semmoista liukkaan tuntuista. Incistä löytyi mineraaliöljyjä, mutta putsarin muodossa ne eivät kyllä itsellä tuntuneet tukkivan. Tuosta linkistä minkä laitoitkin löytyy myös inci. Puteli oli hieman epäkäytännöllinen kun sieltä tuli aina aika paljon kerralla, tai sitten sitä olisi pitänyt pitää vähän aikaa korkki ylhäällä päin. Tuoksu tässä oli kyllä ihan hyvä, muuten en keksi mitään hirveän positiivista tästä putsarista. En nyt tiedä oliko tästä arviosta mitään hyötyä.  :)

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 14.09.11 - klo:12:45 »
Onko kokemusta Pink grapefruit -kuorinnasta tai Goji- kosteuttavasta naamiosta?

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 16.09.11 - klo:09:29 »
Nyt tulee peräkkäinen viesti mutta nyt on pakko hehkuttaa ananasentsyymikuorintaa! En ole koskaan huomannut minkään tuotteen oikeastaan tekevän yhtään mitään mutta tämä kuorinta teki jotain ihmeitä. Ihana koostumus, ei kirvellyt tai kristänyt. Kuorinta jätti ihon aivan ihanan sileäksi, pehmeäksi ja mielestän nenän mustapäät pienenivät huomattavasti!

Miten usein tätä olisi hyvä käyttää, kuinka usein te käytätte tätä?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #207 : 16.09.11 - klo:10:28 »
^Mä olen käyttänyt noin 1-2 kertaa viikossa. Mulla ei ole mitenkään herkkä iho, vaan normaali/rasvainen sekaiho. Mä en jotenkin lämpeä tolle uudelle ananaskuorinnan koostumukselle, mun mielestä vanha oli parempi. Nimikin on jo ihan petkuhuiputusta kun uudessa koostumuksessa ei ole ananasta enää lainkaan  ::)
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo:11:47 kirjoittanut HeidiB »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #208 : 16.09.11 - klo:11:03 »
Mun mielestä Freemanin tuotteet oli joskus aikoinaan hyviä, mutta nykyään ihan peetä. Tuon aprikoosikuorinnan koostumus on mun mielestä tosiaan muuttunut, tosin huomasin muutoksen jo ajat sitten. En sitten tiedä, onko koostumus taas jälleen kerran uudestaan muuttunut.

Joskus 200-luvun alussa muistan käyttäneeni kyseistä kuorintaa, ja tykänneeni siitä tosi paljon. Sittemmin kuorinta muuttui rasvaisen ja lähmäisen tuntuiseksi, ja rakeiden määrä väheni. Tämän myötä kuorintateho oli nolla, joten luovuin tuotteesta kokonaan.

Ainoa tuote, mitä Freemanilta enää ostan, on Plun & Pumice -jalkojenkuorinta. Se on tosi hyvää tavaraa. Käytän sitä vartalokuorintana ja joskus kasvoillekin, kun kaipaan oikein järeää kuorintaa.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #209 : 16.09.11 - klo:11:49 »
^Aprikoosikuorinnasta en tiedä, mutta ainakin ananaskuorinnan koostumus muuttui samalla kun tuubien kuvitus muuttui. INCI puolelta löytyy incit.