Kirjoittaja Aihe: Gosh Cosmetics  (Luettu 43979 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Gosh Cosmetics
« Vastaus #30 : 28.08.07 - klo:19:29 »
Turussakin oli Goshin tiski jo esillä. Hain Velvet Touch -huulipunan sävyssä 134 Darling, vaikuttaa aika kivalta sävyltä :)

Mulla on myös Gosh:n huulipuna sävyssä Darling, ostin kesällä Tallinnasta. Todella ihana sävy ja tykkään koostumuksestakin. Huulipuna maksoin Tallinnassa n. 6€. Huulipuna on mun mielestä hyvälaatuinen ja ainakin hintansa arvoinen.

Osaako joku kertoa Gosh:n Suomen hintatasosta?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 28.08.07 - klo:21:20 »
^ 8,50 e maksoi Velvet Touch.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 29.08.07 - klo:08:37 »
Ostin GOSH eyelinerkynän 6.50e. Pysyvyys oli minulle riittävä, ostan toistekin. Vakuttaa ihan ok lisältä Sokoksen valikoimiin. Hyvää värikkyyttä.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 29.08.07 - klo:11:06 »
^Nuo livat ihanan värikkäitä, mutta ovatko todella vedenkestäviä vai muistanko väärin? Ei jaksaisi sutata erikseen toisella puhdistusaineella..
Itse ostin Effect powderin sävyssä Satin, ihana vaaleanpunaiseen(?) vivahtava voimakas sävy  :-* Toi purkki on vaan musta vähän hankala, en tiedä miten sitä tavaraa sais ulos siististi...
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 29.08.07 - klo:12:51 »
^ Jos et kannen suttaantumisesta välitä, kannattaa kokeilla jauheen 'ravistamista' kannen väärälle puolelle, ja siitä märällä siveltimellä. Helpottaa huomattavasti!
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 29.08.07 - klo:12:59 »
^Nuo livat ihanan värikkäitä, mutta ovatko todella vedenkestäviä vai muistanko väärin? Ei jaksaisi sutata erikseen toisella puhdistusaineella..
Itse ostin Effect powderin sävyssä Satin, ihana vaaleanpunaiseen(?) vivahtava voimakas sävy  :-* Toi purkki on vaan musta vähän hankala, en tiedä miten sitä tavaraa sais ulos siististi...

En oikein tiedä vedenkestävyydestä, sain ihan hyvin pois Erisanin puhdistusaineella. Ostin tänään effect powder sävyn kiss ja se on ihan hyvää.Ainakin tunnin on nyt luomella kestänyt varisematta...ei sen enempää vielä ole kokemusta.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #36 : 29.08.07 - klo:13:27 »

Löytyykö nämä jo helsingin sokokselta? En huomannut mainintaa ketjussa..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 29.08.07 - klo:15:22 »
Näyttipä kivannäköisiltä mitä yhteishyvän sivuilta katselin jotain luomivärejä.Toivottavasti tulee myös tänne pohijosen sokoksiin esim.kajaaniin.Päästään mekin ostelemaan...

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 29.08.07 - klo:18:15 »
^Kävin toissapäivänä Kajaanissa niin GOSHia oli sielläkin Sokoksella jo :) Oli kyllä hirmuisen houkuttelevan näköisiä meikkejä, etenkin niistä luomiväreistä tykkäsin. Jäi vähän harmittamaan, kun en sitten ostanut sitä yhtä luomiväripalettia. Täällä Oulussa kun ei ole Sokosta ollenkaan. :( 
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #39 : 03.09.07 - klo:19:22 »
^^^Tänään kävin käpälöimässä Hki keskustan Sokoksella. Oli siinä Bootsin vieressä. Ihanilta vaikuttivat kyllä nuo jauheluomivärit, paletit olivat vähän tylsiä. Kynissä oli aivan upeita värejä joten eiköhän tuolta tule jotain shoppailtua, kun kaikki kiillot, luokkarit, kynät yms maksaa max. 10 e :D Pakko oli kuitenkin tulla ensin lukemaan täältä asiantuntijaraadin mielipiteet ennen ostovilliintymistä ;)
1a F ii Tukkakuva

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #40 : 03.09.07 - klo:20:10 »
Löysin nämä yllätyksekseni Joensuun Sokokselta. X-ceptional Wear Foundationin vaalein sävy näytti olevan kasvoilleni suht tarpeeksi vaalea ja peiteaineet vaikuttivat myös hyviltä. Tykkäsin myös luomiväreistä ja huulipunista. Minulle oli yllätys että GOSHilla on vihreä peiteaine, kun en ole muilla sarjoilla nähnyt mitään punaisuuden poistajaa marketeissa. Mascaroista minua kiinnostaa eniten Perfect Lift'n Shape. Pitää ehdottomasti ostaa muutama tuote!
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 08.09.07 - klo:15:10 »
Kuopion sokkarillekin oli näitä tullut. Ihmettelinkin että mikä merkki tämä on...
Eli huulikiillot ovat ihan hyviä, väriä jää huulille? Entä luomivärit, pigmenttiä, pysyvyyttä?
Hang up the chick habit

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #42 : 08.09.07 - klo:15:13 »
Kyllä tekisi kovasti mieli kokeilla. Kaksi kertaa olen käynyt jo piirtelemässä kajaleilla viivoja käteen ja aika hyvin tuntuvat kestävän. Ihania värejäkin on. Varmasti ostan jotain ihan lähiaikoina. Värit ovat muutenkin aika herkullisia tässä sarjassa  :P.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 08.09.07 - klo:15:20 »
Minäkin olen 2 kertaa käynyt hyllyllä ostamatta mitään, kun en tiennyt sarjasta mitään. Luomivärit ja kiillot houkuttaa, ylläri!!! Oliko sarjassa muuten kynsilakkoja?
Hang up the chick habit

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #44 : 08.09.07 - klo:15:25 »
^Kyllä minun mielestä on myös kynsilakkoja.