HEI!
Ajattelin minäkin kysyä neuvoja hiusongelmiini.Olen jonkin aikaa seurannut näitä keskusteluja ja mielestäni tämä on hyvä palsta.Mutta asiaan...kysyisin mitä mieltä olette shampoista ja hoitoaineista joita käytetään hiustenlähtöön.Ja varsinkin näistä uudemmista tuotteista kuten esim.Revivogen ja Nisim-tuoteet.Onko kukaan käyttänyt??Mulla on molempien sarjojen shampoot ja Revivogenin hoitoneste.Ongelmana on ollut yli 10 vuotta vaivannut hiuspohjan akne johon liittyy enenevässä määrin hiustenlähtöä.Joo,kaikki mahdolliset temput on kokeiltu rasvoittumisen ja hiuskadon kuriinsaamiseksi,Hiusakatemiat ja Roaccutan-kuurit (joka auttoikin alkuun,mutta kuurin loputtua vaivat palasivat ennalleen.)Hiusakatemiaan paloi niin hirveä määrä rahaa että en kehtaa kertoa paljon.Tuntui että se putiikki oli pelkkä rahastuslaitos.Elikä oon yrittäny nyt näillä paljon kehutuilla hiustenlähtötuotteilla,joita suositellaan myös naisille,hoitamaan päätäni,mutta tuntuu että ne rasvoittaa vaan entisestään.Niissä on vaikuttavina aineina rasvahappoja.GLA,ALA,linoleenihappo,oleiinihappo,atselaiinihappo+vitamiineja.Lisäksi oon syöny kala-ja mustaherukansiemenöljyä puristeina.Liekö nämä vaan lisänny talin eritystä?Vastatkaa please.Näitä mainitsemiani hiustuotteita saa kait toistaiseksi nettikaupoista,josta mäkin ne tilasin,eli jos nimet vaikuttaa oudoilta niin ei ihme,ne ei ole myynnissä kampaamoissa tai luontaistuotekaupoissa,en oo ainakaan nähnyt....