Olen noita Joicoja tutkaillutkin Hairstoren nettikaupassa.Voishan sitä koklata,ilmeisesti on aika hyvä sarja.Viime aikoina olen vältellyt silikoneja sisältäviä aineita ja opetellut lukemaan incejä.Miksköhän sorruin noihin muka hiustenlähtöä ehkäiseviin shampoisiinkin?Kai oli taas niin tehokasta mainontaa.Se Revivogen on amerikkalainen sarja,jonka on kehittäny ihotautilääkäri...(mistä sen nyt tietää onko lääkäri vai ei....)sarjaa markkinoidaan sillä että hiustenlähdön uusin ja tehokkain sana on anti-DHT,eli hiustenlähdön tärkein syy on dihydrotestosteronin määrä päänahassa.Ja että jopa 95% hiuskadosta on DHT:n aiheuttamaa.DHTon miessukuhormonin sivutuote.Naisillakin sitä hormonia on,mutta vähemmän kuin miehillä.Shampoo ja hoitoaineet käyvät muka miehille sekä naisille,mut mulle ne aiheutti niin limaset hiukset et yök!!Liekö ukkojen hiuslaatu sitten erilainen kun naisten,kun aineet on noin hoitavia.Mulla on kyl hormonaalisia vaivoja,sen takia kai aattelin,et noi vois sopia,mut P:n marjat....taas rahat hukkaan.