Minulla on hiustenlähtö jatkunut jo puolisen vuotta. Hiuksia irtoilee päivän mittaan jatkuvasti harjaamisesta puhumattakaan. Suihkussa hoitoainetta hiuksiin levittäessäni kädet ovat aivan täynnä hiuksia ja lattiakaivo täytyy putsata tosi usein. Hiukset ovat alkaneet näyttää ohuemmilta ainakin alimmista (pisimmistä) latvoista, mutta pääliosa tuntuu ainakin vielä tuuhealta. Välillä käytin Sp:n hiustenlähtö -seerumia mutta tuloksia ei tullut. Tosin ehkä olisin voinut olla tuon aineen kanssa pitkäjänteisempi..
Jonkinlaista stressiä on ollut kesästä asti. Toisaalta työtaakka on kyllä helpottanut, mutta vastuu on kasvanut aivan erilaisiin mittapuihin. Olo ei ole niin väsynyt kuin ennen, mutta pähkäiltävää riittää kyllä raatamisen edestä. Ja vielä semmoinen seikka, että lopetin e-pillerit elokuussa, ja luulempa, että sekin on osaltaan vaikuttanut hiustenlähtöön. Tuntuu vaan niin kamalalta, kun hiuksia lähtee koko ajan vaan enemmän ja enemmän.
Olen huomannut, että päänahka on muutenkin huonommassa kunnossa kuin ennen. Hiusrajoille on alkanut tulla näppyjä ja hiuspohja rasvoittuu nopeammin kuin ennen. Kutinaakin on aika usein. Aika ymmälläni olen tilanteesta! Pitäisi varmaan kokeilla sitä biotiinia.
Ainoa positiivinen seikka on se, että uutta hiusta on tulossa todella paljon. Jakauksen kohta on täynnä parin sentin mittaista hiusta. Tosin tämä uusi hius on aivan erilaista kuin hiuslaatuni normaalisti. Tämä uusi hius on nimittäin todella karheaa ja kiharaista rautalankaa. Kunnon jouhia todellakin.