No niin...seuraava suihkukerta edellisesta horror-kerrasta oli sulkasadon kannalta rauhallisempi...Pidin sinä hirveänä päivänä hiuksia koko päivän poninhännällä plus olin pääsykokeissa. Osuutta asiaan...? Muuten hiukset on melkeen aina auki.
Alkaa masentaa, gyneltä ei tullut muuta apua kuin, että joskus on kausia jolloin hiuksia lähtee normaalia enemmän. Samaa sanoi terkkarin lekuri puhelimessa. Mutsi ja faija jaksaa toistaa, että se hiusväri on kaiken takana. Jaa-a, oisko muka... Ei hirveesti lohduta, jos stressi ja muu sonta vie hiukset mennessään. Tukkani on vissiin menettänyt tuuheuttaan. Yritän olla murehtimatta, mutta eipä hirveästi auta...

Oon tehny ton tukistustestin: aina ei lähde yhtään, kun ensin tukistaa ja sitten vetää, joskus yksi. Mutta: kun nopeasti vedän sormet tukistetun kohdan läpi, tulee 1-3 hiusta lisää, tosin ei aina. Mites tää pitää nyt tulkita?

Mittasin jopa ponnarin paksuuden, sellanen 10 cm (mittanauhan mukaan joku 10,5-11, miinustin itse ponnarinauhan) oli tulos. Ihan ok:lta vaikutti...?
Tänään pyörälenkin jälkeen (ja ennen) hiuksia lähti harjatessa ja haroessa. Mulla oli lippis päässä lenkin aikana. Muuten en aamulla huomannu et ois lähteny paria enempää, eikä taaskaan tyynyllä näkynyt. Voi olla, et kiinnitän tähän aiempaa enemmän huomiota, ehkä määrä tuntuu siks suurelta. Oon kuitenkin aika ''piintyvä'' henkilö, etä mulla jää asiat pyörimään mieleen. Nyt tuntuu, et rauhottuisin jos saisin joltain ihotautilääkäriltä tai muulta asiantuntijalta edes vastauksenpoikasta. Kyllä, joskus on vaikeaa olla minä.

Muuten, oon todennut et pälvikaljusta on tuskin kyse, kun hiusta lähte(nee) joka puolelta. Oisko mitään tsänssiä, et olis kyse miestyyppisestä kaljuuntumisesta? Suvussa ei kummaltakaan puolen ole sellaista, mutta mun elimistö on muutenkin joskus seko (esim. menkat alkoi 2 viikkoa etukäteen tossa toissapäivänä -.-), joten en sulje sitä mahdollisuutta poiskaan. Mitään testosteronijuttuja ei oo testattu eikä mulla mitään karvojen liikakasvuakaan näytä olevan..Neuvoja otetaan vastaan!

Edit. niin, piti lisätä...gynen mukaan rintasyövästä ei oo kyse. Imusolmukkeet oli kuulemma ihan normaalin tuntusia. Prolaktiinikoe kuitenkin tehtiin ja oon menossa uuteen rintojen ultraääneen (1.kerta tehtiin helmikuussa ---> mastopaattiset rinnat), tosin jälkimmäinen ei olisi gynen mielestä tarpeen, mut otetaanpahan mun mielenrauhan vuoksi.
Edit2. Jooh...sellasen 80-100 hiuksen vauhtia vissiin lähtee tota tukkaa pesun jälkeen. Harjatessa aamulla ja illalla tulee jonkun verran, ei nyt hirveästi. Päivisin en edelleenkään huomaa vaatteissa ym. laukuissa hiuksia eikä haromallakaan lähde juuri...Tukistustestin tulos on yhä edelleen sama (maks. 2-3, välillä ei yhtään, mutta tukistus-vedon jälkeen välillä haromalla samaa kohtaa pari-kolme...) En jaksa enää stressata tästä, alan luovuttaa. Jos tääkin menee päin mäntyä, niin antaa mennä. Kroppa ei selvästi tykkää musta just tällä hetkellä.

Menkat tuli etuajassa (2 vkoa) eikä ne tunnu loppuvan vaik viikko on jo menny.

Kaikeksi onneksi pääsykokeet on ohi ja pääsen tänpäiväsen tentin jälkeen kouluhommista eroon ainakin hetkeksi. Oon vaan nukkunu ja nukkunu töissäkäymisen ja lukemisen ohella, taitaa olla kivat univelat.

Prolaktiinitesti näytti normaalia, mut gyne käski tarkkailla noita menkkoja. Kiva. Soitin tossa hetki sitten terveyskeskukseen ja ajanvarauksen tädille sanoin heti et alkaa jo ketuttaa, kun näitä hiuksia vaan irtoaa suihkun jälkeen. Katto heti ajan, huomenaamuksi sain. Jos sieltä tulis jotain apua..?
Yhdistin peräkkäiset viestisi, omaa edellistä viestiään voi muokata modify-nappia painamalla. -Hunis