Hellou. Täällä ei oo tullukkaan käytyä aikoihin...
Apteekin hilseshampookuuri oli ja meni, autto kai hiukkasen. Ostin sitten messuilta Bio+ tervashampoota hilseilevälle päänahalle. Pakkauksessa oli shampoo, naamio ja seerumi. Nyt oon niitä käytelly. Jätin huuhdottavan hoitoaineen veks, siirryin suihkuteltavaan ja satunnaisesti jätettävään hoitikseen. Tosin tosta jälkimmäisestä Sunsilk ei taida olla paras vaihtoehto, mut budjetti on mikä on... Siirryin Yasmineista Yasminelleihin. Samaa kamaa laimeampana.
Lopputulos: hiuksia ei lähde hiuksia selvittäessä enää yhtä paljon.

Tukka ei tunnu rasvottuvan aiempaan tahtiin, mikä on vaan hyvä homma. Uutta hiusta pukkaa, oikein kivoja töyhtöjä tuolla päälaella.

Pituuttakin on tullu, eikä mittanauhakaan paljasta ponnarin ohentumista. (Koputanpas puuta tässä välissä....

) Päivisin lähtee jonkin verran, joskus enemmän, joskus vähemmän, mut ei älyttömiä määriä (lattiat ja kuteet ei siis oo karvotuksen peitossa).
En tiedä, mikä noista on auttanut vai onko millään ollu vaikutusta. Yli puol vuotta on nyt menny, mut lekuri sano et e-pillereiden vaikutuksen alkaminen kestääkin sellaset 2-4 kk, että tässä vielä ootellaan.

Niin, juu...Oon nyt kaks viikkoa syöny Burana 400x4 tabl. päivässä, kun mulla on joku mystinen tulehdus vasemmassa jalkaterässä. Ja nyt oon sit ollu kolme päivää kuumeessa, kolkutteli tänäkin aamuna 38 celsiusta (mun normilämpö on joku 36,3..voitte arvata miltä tuntuu). Karsea olo. Alan todellakin uskomaan, että tolla jalalla ja tällä kuumeella on jotain vaikutusta hiuksiston kuntoon, nimittäin otti hieman takapakkia, kun ekan kerran tuli oireet tästä kuumeilusta...

:P