Mä olen siirtänyt omaa ruokavaliota sellaiseen ray peat tyyliiseen, ja mun mielestä se toimii, kynnet, ja ripset on ottaneet hurjan kasvuspurtin, ja hiuksetkin on lisääntyneet. Mutta siis katselen tässä, ei tää välttämättä meinaa pitkällä aikavälillä paljoakaan.
Mulla ei siis sen kummempaa ongelmaa ole varsinaisesti, muuta kuin kuivat, ja karkeat hiukset, ja oon ollut omasta mielestä vähän väsynyt, jota ei mun mielestä kannatta katsella kovin pitkään.
Seuraan aika tiiviisti paleo, rawfood yms. juttuja, ja kokeilen aina välillä kaikkea, oon ennenkin miettinyt noit ray peat juttuja, ja danny roddyn blogia lukeneena ajattelin kokeilla; niin monilla on vaan hyvää sanottavaa tosta systeemistä.
Eli se perustuu siihen, että solut saa tarpeeksi energiaa, ja että kilpirauhanen toimii kunnolla, ja että estrogeenitasot pysyy tarpeeksi alhaalla jne.
Joka tapauksessa se on lähinnä sokeria hedelmien muodossa, hedelmämehuja, juustoa, maitoa, lihaa, mereneläviä, jäätelöä jne. mutta toi ei ole koko tarina.
Mulla on kans energiatasot nousseet tosi paljon, ja liikunnasta palautuminen on monta kertaa nopeampaa. Mulle toi sokeri on aina ollut paras energianlähde, olen aina ollut laihimmallaan ja energisimmillään hedelmämehuilla, hedelmillä, ja juustolla elellessä.
Danny roddyn blogi, jos jollakin kiinnostaa-
http://www.dannyroddy.com/Esim. paleohacksissa on kans kokemuksia tosta systeemista-
www.paleohacks.com