Se on 90 kapselin paketti, eli 3kk. Aion ehdottomasti syödä joka päivä ja kuurin loppuun
Aina suosittelevatkin noiden kanssa, että pitäisi syödä niitä vähintään pari kuukautta 2-6kk kuureina.
Oletko huomannut mitään edistystä hiustenkasvussa?
Itse tilasin sun inspiroimana Biorionia, vaikka en ihan yhtä halpaa pakettia onnistunutkaan löytämään. Olikohan vitosen enemmän, mitä pulitin.
Mulla on kroonisesti toistuva raudanpuute vissiin tehnyt tehtävänsä, ja huomasin hiuksia ensinnäkin lähtevän runsain mitoin, mistä en niinkään huolestunut, koska karvat ovat yleensäkin uudistuneet sulkasadon kautta.
Pahempaa on, että tajusin hiusten haurastuneen niin, että ne katkeilevat jo pari senttiä tyvestä alkaen. Mulle on ilmestynyt muutaman sentin pulisongit katkenneista hiuksista, ja päätä ympäröi sellainen sädekehä. Yksittäinen hius katkeaa samantien, kun päistä ottaa kiinni tai jopa tangle teezerin silleen kevyesti juuttuessa tukkaan. Kohtalon ivaa on, että hiukseni ovat harvinaisen käsittelemättömät mun karvoiksi: ei kerrostuneita megablondauksia

Raudan syönnin tietysti vihdoin turhamaisuuttani otin vakavasti, lisäksi tuo Biorion, Piimax, (sinkki ja magnesium). Mitä vielä voisin ottaa, että uus hius kasvaisi innokkaana ja vahvana?
Tuolle katkeilevalle heinälle ei kai ihmeitä voi mutta olisiko tuotesuosituksia ainespuolelta? Tukka on valmiiksikin kuivakka luonnonkiharaan taipuvainen, ei tosin silleen nätisti kihartuva, vaan rumasti laineisille puikoille vääntyvä. Pituus tuossa harteiden ja ryntäiden välimaastossa mut sille lie pakko antaa kyytiä pian