Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146394 kertaa)

rolla

• Vieras
EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« : 23.07.06 - klo:18:03 »
Tällaista edullista peruskamaa mitä voi käytellä silloin tällöin. Kokemusta itsellä kaikista tuotteista.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #1 : 23.07.06 - klo:18:05 »
Tykkään kyllä tosi paljon siitä Hunajahoidosta CO:ssa. Sopivan luirua että leviää kunnolla ympäriinsä ja mikä parasta, tosi halpaa (1,50€/300ml). Tuoksukin miellyttää :) Pitää kokeilla sitä perushoitoakin CO:ssa joku kerta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 23.07.06 - klo:18:14 »
Minä käytän shampoista vain ja ainoastaan sitä sinipulloista. Se on simppelein ja puhtain koostumukseltaan, eli ei sisällä mm. dmdm hydantoinia (formaldehydin vapauttaja-aine) kuten terva ja koivushampoo,  ja siinä on se kaikista parhain ja nostalgisin tuoksu ;D

Hoitikset ovat tosi luiruja ja kevyitä koostumukseltaan, hunajahoitis melko voimakas tuoksultaan. Käyttelen näitä joskus co-pesuissa ja massaa lisäämässä jos teen hassuja kotikemistiseoksia tai hennasävytettä  ::) Yksistään pikahoitiksena melko turhia.
this too shall pass.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 23.07.06 - klo:19:12 »
Se perushoitis, joka mulla vieläkin tuolla kylppärissä pyörii, on kyllä tosiaan niin lirua, että minä en pysty tekemään sillä edes CO-pesua. En osta sitä kyllä enää ikinä.

maikku

• Vieras
« Vastaus #4 : 23.07.06 - klo:19:26 »
Pesiskelin tukkaa muutaman päivän koivushampoolla ja ainakin tuoksu oli ihana. Tuntui aika pesevältä, mutta jätti tukan samalla kuivan tuntuiseksi.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 23.07.06 - klo:19:31 »
Hunajahoitoa olen käyttänyt CO-pesuissa ja joskus muutenkin. Eihän se kovin hoitavaa ole, mutta menettelee paremman puutteessa. Ja siitä jää hiuksiin kiva, kesäinen tuoksu. Joskus olen kokeillut myös sinistä shampoota mutta muistaakseni se kuivatti hiuksia aika rajusti.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 23.07.06 - klo:21:44 »
Se tavallinen valkopulloinen hoitis on parasta CO-pesuun, hunajahoitis on ehkä liian hoitavaa. Sininen perusshampoo toimii ihan hyvin silloin tällöin käytettynä, jatkuvassa käytössä varmaan kuivattaisi tukkaa liikaa. Myös ainoa oikea mökkishampoo  :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 23.07.06 - klo:21:48 »
Minulla ei ole kokemusta kuin hunajahoidosta, joka sopii mielestäni tosi hyvin co-pesuihin. Normaali hoitoaine ja shampookin minulta löytyy kaapista, mutta en ole vielä ehtinyt niitä testailemaan. Tuota hunajahoitistakaan tuskin yksinään hoitoaineena käyttäisin, ei taida hoitotehot riittää.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #8 : 23.07.06 - klo:23:00 »
Perusshampoo ja -hoitis toimivat itselläni hätätapauksessa loistavasti. Hoitista käytän myös joskus tehiksen jälkeen sulkemaan hiukset.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #9 : 23.07.06 - klo:23:37 »
Ma toin nelja erilaista noita (terva- ja koivushampoot, hunaja- ja perushoitkikset) tuliasispaketissa tanne ja ovatpa jo tuolta tyttojen suihkusta havinneet :) Kehuivat erityisesti hunajahoitiksen tuoksua.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #10 : 24.07.06 - klo:00:04 »
Tervashampoosta olen tykännyt satunnaisessa käytössä, mutta on liian pesevää usein käytettäväksi. Ja hankalaa annostella kun on niin lirua. Noita perushoitista ja shampoota olen käyttänyt joskus lapsena ja mökillä, kyllä ne menettelee mutta itselle en ostaisi. Hoitotehot eivät hoitiksissa piisaa minun hiuksilleni ja shampoot ovat minun makuuni liian peseviä.
Hunajahoitista kiinnostaisi kokeilla co-pesuun  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #11 : 24.07.06 - klo:19:27 »
Ostin sen valkoisessa pullossa olevan hiushoidon co-pesuja varten, kun vanilja-suklaa alkaa loppua.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 24.07.06 - klo:22:37 »
dekon hehkuttamisien seurauksena ostin sitten alesta setin jossa on tuo sininen shampoo ja se valkoinen hoito. Mielenkiinnolla odotan 8) Hoitsikka ei ainakaan voi ihan susi olla CO:ssa, siinä kun käy melkeen mikä vaan meikän kokemuksen mukaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 25.07.06 - klo:09:27 »
Mielenkiinnolla oottelen teidän CO-pesukokemuksia sillä valkosella, sillä mun mielestä se oli susi, jopa siihen.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 25.07.06 - klo:12:24 »
Mulla oli viime kesänä hunajahoitis ja se oli niin lirua, että sen käyttäminen oli vaikeaa. Kaiken lisäksi se vaahtosi tukassa siihen malliin, että uskon kyllä hyvin, jos se sopii CO-pesuihin (itse en niitä harrasta). Taisin sekoitella sitä muihin tökötteihin (esim. värjääviin hoitiksiin) ja lantrinkina se toimi ihan jees. Yksistään käytettynä oli aika mitäänsanomaton, vaikka tuoksu olikin ihana!