Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146169 kertaa)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #105 : 27.12.08 - klo:16:21 »
Onko siis mustikka hoitoainekin olemassa? Mä löysin vaan shampoon  :(

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #106 : 02.01.09 - klo:18:50 »

Jonkin sortin silikoni-muoviyhdistelmähän tuo taitaa olla. Harmi, että EHS:kin on lähtenyt nyt tuolle tielle :(, tuo uutuus olisi saattanut olla muuten kokeilemisen arvoinen.

Voi ei! Ilostuin kovasti kun kuulin näistä mustikantuoksuisista EHS-tuotteista ja ajattelin kokeilla tuota hoitista CO-pesuun, mutta sen saa nyt näköjään unohtaa sitten ja jatkaa tavalliseen tapaan hunajahoitiksella.

Toivottavasti hunajahoitis ei ole katoamassa mihinkään, jos kerran Pähkinä oli havainnut niiden kadonneen kaupasta. :o Täytyykin tutkia tilannetta, kun mun täytyy ostaa sitä joka tapauksessa piakkoin. Jotenkin tuntuisi kyllä aika kummalta jos EHS lopettaisi Hunajahoitiksen, kun luulisi sen olevan varsin suosittu, mä ainakin käytän sitä monta litraa vuodessa CO-pesuihin. ;)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 02.01.09 - klo:19:12 »
^ Juu, Anttilasta ei enää löytynyt edes hyllypaikkaa Hunajahoitikselle ja CM:ssa tuote oli "tilapäisesti loppu". Cederrothin sivut taas elävät jotain omaa aikaansa, sillä sieltä ei edes noita mustikkatuotteita löydy, joten ei liene luotettava lähde. Sieltä siis Hunajahoitiskin vielä löytyy. Tiedä sitten poistuuko vai ei...

Ensi alkuun tuo Mustikka ha. tuntui ihan kivalle, mutta pidemmässä juoksussa alkoi tuntua hiuksissa jotenkin kalvomaiselle ja raskaalle. Ja vaikken silikoneja välttis kammoakaan, niin ajatuksen tasolla alkoi tuo tuntua koko ajan vastenmielisemmältä, joten nyt on puoli pulloa siirtynyt kaapin puolelle lomailemaan  ::) . Täytyy koettaa uudestaan taas joskus, mutta varmasti parempiakin löytyy.

Retro

• Vieras
« Vastaus #108 : 02.01.09 - klo:21:19 »
Meidänkin lähi-Cittarissa oli Hunajahoitisten hinta alennettu euroon ja yksi pullo oli jäljellä. Toivottavasti ei ole tosiaan poistumassa.  :-\

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 02.01.09 - klo:21:21 »
Pongasinkohan juureksen vuosaaren cittarissa? Oltiin samaan aikaan shampoo hyllyllä, minä piipersin pullojen inciä ja nainen vieressä nappasi mm. tuon uuden mustikkahoitiksen :) Tunnustakaa! :D

nilia

• Vieras
« Vastaus #110 : 05.01.09 - klo:00:00 »
Tein äsken co-pesun tuota mustikkahoitoainetta käyttäen, luottaen sarjan silikonittomuuteen. Ei edes tullut kaupassa mieleen vilkaista inciä.

Noh, tässä hiuksia kuivatellessa uppouduin lukemaan muiden käyttökokemuksia, ja niinpä totuus valkeni minullekin.

Ihana tuoksu kyllä jäi hiuksiin!

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 06.01.09 - klo:12:59 »
Minä ostin kanssa tuota mustikkahoitoainetta, juurikin mustikan tuoksun toivossa. Muita ehs:iä en ole juuri käyttänyt. Itse tykkään hoitoaineesta ihan normaalina pikahoitsikkana. CO-pesuun en taida edes kokeilla. Ei tunnu kovin hoitavalta, niin kuin incistä voi päätellä, mutta tukka on sileä ja takuton tuon jäljiltä. En uskaltaisi joka pesussa käyttää, mutta kiireisinä aamuina käytettäväksi sopii. Tuoksu jää hiuksiin, vaikka ihan aito mustikan tuoksu se ei ole.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 06.01.09 - klo:14:09 »
Pongasinkohan juureksen vuosaaren cittarissa? Oltiin samaan aikaan shampoo hyllyllä, minä piipersin pullojen inciä ja nainen vieressä nappasi mm. tuon uuden mustikkahoitiksen :) Tunnustakaa! :D

Luulin hetken, että voisin olla kyseessä koska käyn useinkin Vuosaaren Cittarissa. En tunnusta silti mitään  :D. Mustikkahoitista en ole vielä nähnytkään ja viimeisin Cittarin hiushyllyn katselukin tapahtui ennen joulua.

Enpä taida sitä mustikkaa edes etsiä. Hiukseni reagoivat silikonipitoisiin aineisiin hyvin, jos niitä käytän satunnaisesti (=yhden kerran) tosi harvoin. Silottaa silloin kivasti. Huonompi juttu jos käytän niitä 2 kertaa tai enemmän peräkkäin, koska sitten tukasta tulee epämääräinen kuiva hässäkkkä. Jos EHS on lähtenyt mustikan kanssa silarilinjalle, niin ei tule kauppoja.
« Viimeksi muokattu: 06.01.09 - klo:14:11 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 07.01.09 - klo:15:51 »
Pelkään pahoin että tuo hunajahoitis tosiaan lopetetaan. :-\ En ainakaan nähnyt sitä tänään Sokoksen hyllyssä eikä siellä minusta ollut sille edes hintalappua. Tai sitten olin todella sokea... Katselin myöskin tuota mustikkahoitoainetta ja melkein sen ostinkin. Taitaa se nyt ainakin toistaiseksi kauppaan jäädä. Tuoksusta en oikein välittänyt, ei se minusta oikein mustikalta tuoksunut.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 07.01.09 - klo:17:35 »
Hunajahoitis oli myös täällä cittarissa eurolla ne loput pullot, ja oli laitettu ns. "poisto-hyllyyn". Joten voipi olla.. voihan tietysti olla että ne vaan uudistaisivat purkkeja.. :(
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 07.01.09 - klo:19:44 »
^Voi hanuri! Nyt kaikki laittamaan Cederrothille palautetta, Hunajahoitoa ei saa lopettaa! Mulle se on ihan ykkönen co-pesuissa. Itse laitoin jo Cederrothin nettisivujen palautelomakkeella...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kia

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 07.01.09 - klo:20:00 »
Hunajahoitis oli myös täällä cittarissa eurolla ne loput pullot, ja oli laitettu ns. "poisto-hyllyyn". Joten voipi olla.. voihan tietysti olla että ne vaan uudistaisivat purkkeja.. :(
Samoin Sellon Prismassa, 0,75 euroa per pullo
Näillä mennään....

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 08.01.09 - klo:15:47 »
Cederrothilta oli vastattu mulle että Hunajahoito on tosiaan jäämässä pois...  :(
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 08.01.09 - klo:15:50 »
^ No voi  >:( Se pitää alottaa uuden co- hoitoaineen etsintä. Tai hirveä hamstraaminen.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Retro

• Vieras
« Vastaus #119 : 08.01.09 - klo:15:55 »
Eli ei muuta kun hamstraamaan pari pulloa. Lähi-K-Marketissa oli rivi täynnä, mutta hinta oli sikamainen.  :-\