Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146381 kertaa)

Poissa Annika

• HAIRahtanut
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #15 : 25.07.06 - klo:14:13 »
Aika jännä juttu, musta tuo hunajahoitis taas on ihan kohtuullisen paksua! Ei se nyt mitään kunnon tököttiä ole, mutta ei todellakaan sellaista lirua mitä monet muut hoitikset. Tuoksukin on kieltämättä aika kiva.
The greatest battles are fought within oneself.

Nala

• Vieras
« Vastaus #16 : 25.07.06 - klo:15:09 »
Mullakin on hunajahoitis käytössä CO-pesuissa, muuhun käyttöön se ei ole tarpeeksi hoitava mun tukalle. On toiminut hyvin, pitäisikin itse asiassa ostaa uusi pullo tyhjenneen tilalle... Aika liruahan se on, mutta ei se haittaa, kun hinta on kohdallaan ja tuoksu kiva.

Puggie

• Vieras
« Vastaus #17 : 02.08.06 - klo:11:12 »
Mä olen myös tykännyt hunajahoitiksesta CO-pesussa. Ja mun tukka on aika nirso CO-pesun suhteen.. :D Ainoastaan Tigin O&H on sopinut siihen tehtävään tässä päässä ennen hunajahoitista. Pesee siis ihan hyvin, mutta jostain ihmeen syystä mun tukka näyttää aina paljon tummemmalta CO-pesun kuin shampoopesun jälkeen...

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 02.08.06 - klo:17:32 »
Öh.. Hunajahoitis hyvän tuoksusta?  ::) Onkohan miul sattunu pilaantunutta kamaa, nimittäin haju on karsee!

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 02.08.06 - klo:17:35 »
^ Joo, ei se munkaan mielestä kovin ruususen tuoksusta ole :-X

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 02.08.06 - klo:23:26 »
 Hunajasta en tiedä, mutta ainakin valkoputelinen hoitis on omaan nenääni aika kamalaa. Yöh :( Pesee kyllä hyvin, mutta mulla tuntuu ärsyttävän herkkää päänahkaani. Hunajaa en ostanut, koska pelkäsin sen parabeenimäärän allergisoivan itselläni. Valkoisessa hoitiksessa varmaan allergisoi tämä voimakas hajuste. :-\
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Nala

• Vieras
« Vastaus #21 : 03.08.06 - klo:09:17 »
Mun mielestä hunajahoitis todellakin tuoksuu kivalle! Mut mä olenkin aina pitänyt hunajan ja mehiläisvahan tuoksuista. Kaikki muut ei sitten välttämättä tykkääkään. Jouduin esim. luopumaan ihanan Body Shopin hunajahuulirasvan (sis. myös mehiläisvahaa) käytöstä, kun rakkaan mieheni mielestä se haisi kamalalle  :(.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 07.08.06 - klo:21:10 »
Kokemusta ei ole muista kuin hunajahoitiksesta. Se tosiaan toimii CO-pesuissa, usein sekoitan sitä XZ suklaavaniljaan tai Kosteuttavaan, ja hyvä tulee. Liru koostumus ei haittaa. Ja minäkin rakastan hunajahoitiksen tuoksua yli kaiken!
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

tepitepi

• Vieras
Erittäin Hieno Suomalainen shampoo
« Vastaus #23 : 21.08.06 - klo:12:18 »

Onko muuten millasia kokemuksia EHS-shampoosta/hoitoaineista?

Jotku sanoo etä esim. hunajahoito olis hyvää ja kehuvat terva ja koivushampoota

Tulee vaan mieleen että kun ne on niin halpoja niin voiko olla hyviä, marketissa hinta on vaan 1.50 euroa

Laitoin tämän vietsin tänne EHS-ketjuun, kun käsittelee samaa aihetta ja poistin sen vastauksen, kun se viittasi tähän ketjuun. T: ChaosBlack
« Viimeksi muokattu: 21.08.06 - klo:13:48 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 23.08.06 - klo:09:05 »
Sinipulloisen klassikko-erittäin hienon INCI on muuttunut. Huomasin kaupassa käydessäni. PÖH. Toivottavasti ominaisuudet eivät ole kovasti muuttuneet, muuten tulee uuden suosikki-arkishampoon etsintä ;D
this too shall pass.

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #25 : 28.08.06 - klo:12:32 »
Piti sit ostaa sitä huonajahoitista äsken samalla kun kävi kaupassa. Teidän vika  ;D
Teki mieli vaan vaihtelua noihin mitä on käyttäny. Illalla vois testata.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 28.08.06 - klo:14:13 »
Nyt on valkopulloinen hoitis testattu CO-pesuissa. "Tuloksia" vääristää se, että pesin tukan tolla pari kertaa järvessä mökillä ollessani ja järviveden ihana vaikutus tukkaanhan on tunnettua ;) Mutta tosi hyvin tuo vaahtosi ja tuli mielestäni yhtä hyvää jälkeä kun Hunajahoitsikallakin. Pitää viel kokeilla hanaveden alla että miten käyttäytyy.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #27 : 29.08.06 - klo:09:21 »
no nyt on kokeiltu, elämäni ensimmäinen CO-pesu. eli EHS:n hunajaa blandattuna XZ suklaa-vanilijahoitoaineeseen.
Annoin hiusten kuivata vapaasti ja hitto, tosi pehmeet ja puhtaat hiukset  :o
En ois uskonut  :)

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #28 : 05.09.06 - klo:21:44 »
Voisin vaikka ostaa tuota Hunaja hoitista. Vaiko kannattaisiko ostaa uusi puteli XZ Vanilja sukltaa?  ;D Onko Hunaja hoitis kokeilemisen arvoinen  :D

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 05.09.06 - klo:21:47 »
Onko Hunaja hoitis kokeilemisen arvoinen  :D

On, ehdottomasti :). Ainakin meikäläisen päässä toimii hyvin.